![]() |
Цитата:
Цитата:
|
А на такому супер-пупер цивілізованому і крутому Букаовелі-1 гниє повно зрубаних і нестрельованих колод, практично на всіх схилах, купа невикорчуваних пеньків, ніхто не збирається укріплювати схили, де почалась ерозія грунту. Те ж саме, тільки в 3 рази більше чекає нас на Буковель-2.
|
Тема створена для того, щоб обгрунтувати та спрогнозувати "плюси" та "мінуси" можливої розбудови. Те, що "лед тронулся", всім і так зрозуміло, залишається лише чекати яким чином і якими темпами це буде впроваджуватися у життя.
А загалом це виявилення позиції оптимістів та песимістів - для кого склянка наполовину порожня, а для кого - наполовину повна. І хай простить нас всіх Матінка Природа за варварство в освоєнні рекреаційних територій в Українських Карпатах. |
Цитата:
ВСЮДИ валяються порубані колоди, гниють і т.д. Пеньків невикорчуваних - валом. От навіть вчора, їхали з Пилипця, десь одразу за перевалом - крутий схил і на ньому купа вирубаних дерев. Свіжа вирубка. Те саме літом - ходили у походи, їздили на велосипедах по Карпатах - те саме, вирубок ціла купа. А тепер питання до усіх, хто кричить тут про неконтрольовані вирубки на Буковелі. Чи така ситуація тільки на Буковелі? Чи, можливо, всюди в Карпатах? Так чого ж тоді стільки критики тільки у адресу Буковелю? Більше конструктиву! А то складається таке враження, що де-кому просто заздрісно, що хтось заробляє гроші. п.с. особливо завзятим любителям "диких місць". Не витрачайте свій і наш час на написання пустих постів. Візьміться за реальні справи - напишіть скаргу якусь, збиріть підписи. Проявіть власну громадську позицію! "не словом - а ділом":agree: а розмови про те, який поганий Буковель - нічого не змінять. Джипери як їздили по Свидовцю, так і будуть їздити. |
Ті порубані колоди - наслідок того, що вуйко, який крав ліс, доступніше дерево погрузив на лісовоз та й вивіз, а те, до якого тяжче добратись і шкода гнати кобилу (бо своя) - лишив, бо "на флєшку й так фатит". Але чому ж таке саме відношення у цифілізованих і багатих власників/мєнєжерів Буковелю? Врешті-решт поломані стовбури і захаращений ліс, що пропливають під тобою, коли їдеш на кріслі, псують естетичне сприйняття "чудових карпатських крайобразів" на найпросунотішому гірськолижному та SPA курорті України! А залишились ті пеньки-колоди саме від прорубування трас під схили і кріселки. То невже баблоімущі будуть думати-переживати про якийсь-там заповідник чи природний парк, якщо навіть в себе під носом прибрати не хочуть, бо нема очевидної і моментальної бабловіддачі в 200%-300%?
|
Rain: Ванька)Ну при чому ТУТ заздрісно)
Вони в Заповіднику дорогу роблять) І Сам Ти прекрасно розумієш що та вся писанина не дасть)нічого-ми ж не в Европі-що можна вийти прикувати себе до бульдозера наручниками. Я ж писсав з приводу розбудови інших вже існуючих курортів. klepakoff-теж це писав. Якби була б якась служба з приводу того щоб ганяти джипери на Свидовці- я б туди вступив- я немаю нічого проти Буковелю-але будувати дорогу в заповіднику-то зло. (П.С.-вони не можуть з ломами навести лад-а ти прикинь що буде якщо буде ще одн такий курорт(інкубатор Ломів) |
Я за будівництво нових курортів.
Однак, будівництво у заповіднику дороги є неправильним. Хто б з чиновників не запевняв, що то є не будівництво, а лише реконструкція, не повірю, оскільки розумію, що на даний час по заповіднику йде навіть не ґрунтова дорога, а напрямок між деревами, по якому неможливо проїхати. У випадку будівництва дороги, там буде збудовано мінімум двосторонню дорогу, і скоріш за все крім дороги, там буде передбачено і придорожній сервіс. Пізніше вздовж дороги забудують котеджі т.д., і т.п. Я впевнений, що екологічна експертиза встановить, що цією дорогою жодної шкоди довкіллю нанесено не буде. Однак, я також знаю як проводять ці експертизи. Взагалі з часом за підтримки чиновників заповідник може припинити своє існування (причини найдуться). Все це ми бачимо у Криму, в приморських населених пунктах, де в охоронній зоні будують житлові масиви, оформляючи в документах їх як стоянки для яхт та інші тимчасові споруди. Будувати нові курорти необхідно, однак лише після того, як наші громадяни стануть такими ж свідомими як європейці, а органи контролю будуть займатися контролем, а не набиванням кишень. А тому моя думка: з будівництвом дороги до Буковелю 2 через заповідник Горгани, останній де-факто перестане існувати, тому я проти. Якщо ж будувати Буковель-2, то дорогу пускати в обхід заповідника, як то роблять у всіх цивілізованих країнах. |
Будівнитво дороги через заповідник-це зло, а нашими будівельниками-це гаплик. Якщо не має виходу, і будівництво буде, доручити його япончикам,канадцям... А взагалі в Європі Celentano - зелений чоловічок мав би підтримку. Greenpeace Forever.:(
|
Взагаліто її австійці будували. Як зараз - хз
|
А я взагалі чув що мають канатку протянути з Буковел до Драгобрата!:shock:
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 13:21. |