Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Другие архивы (https://extreme.com.ua/forum/88-drugie-arhivy/)
-   -   Колыба 2009 (https://extreme.com.ua/forum/drugie-arhivy/2123-kolyba-2009-a.html)

Albertowych 27.01.2009 10:15

Я тупий і не розумію, яким чином та сама маса, може змінувати тиск на опору, внаслідок зміщення центру ваги по вертикалі.:unknown: чи то в статичному положенні, чи в дінаміці по горизонталі разом з опорорю. :nea:
Тиск на опору буде зменьшуватись, або зростати під час переміщення центу ваги по вертикалі, яка перпендикулярна площині опори. Причому, чим швидше буде змішуватись ЦВ, тим більше буде змінюватись тиск, в одну, або другу сторону.
Що стосуєтся прискорення і сповільнення руху на лижах, то змішення ЦВ по горизонталі, відносно центру лижі, якраз і призводить до зміни тиску лижі на сніг,а саме, при зміщенні ЦВ назад - площа тертя зменьшуєтся, так як заднік коротше, а при переносі ЦВ вперед (загрузка носків) відповідно площа тертя збільшуєтся, що приводить до сповільнення руху.
Уффф, як букав багато :wink:

igrus 27.01.2009 10:35

Цитата:

Коментар від Albertowych (Коментар 15673)
Я тупий і не розумію, яким чином та сама маса, може змінувати тиск на опору, внаслідок зміщення центру ваги по вертикалі.:unknown: чи то в статичному положенні, чи в дінаміці по горизонталі разом з опорорю. :nea:

пример: почему все спортивные авто делают как можно ниже, центр тяжести на 5-7 см ниже,а устойчивость на дороге гораздо выше.
у меня гранд витара,у друга форестер,я на форике прохожу любой поворот,на любой скорости.на льду форик на много устойчивый. все из-за оппозитного движка,у которого ц.т.несколько смещен вниз,давление на асфальт немного выше и сцепление с дорогой получше.из-за этого и такая надежность на дороге:wink:

Albertowych 27.01.2009 10:41

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 15676)
пример: почему все спортивные авто делают как можно ниже, центр тяжести на 5-7 см ниже,а устойчивость на дороге гораздо выше.
у меня гранд витара,у друга форестер,я на форике прохожу любой поворот,на любой скорости.на льду форик на много устойчивый. все из-за оппозитного движка,у которого ц.т.несколько смещен вниз,давление на асфальт немного выше и сцепление с дорогой получше.из-за этого и такая надежность на дороге:wink:

Не сперечаюсь, в повороті чим ЦВ нижче, тим меньший кут закантовки потрібен для... Але ти зачіпив троха інакше. Загрузка-розгрузка. тут тільки прискоренне вертикальне перемішення ЦВ впливає на тиск.
ПС При низькому ЦВ, меньший вектор опрокідивающєй сили.

igrus 27.01.2009 10:42

Цитата:

Коментар від Albertowych (Коментар 15673)
Тиск на опору буде зменьшуватись, або зростати під час переміщення центу ваги по вертикалі, яка перпендикулярна площині опори. Причому, чим швидше буде змішуватись ЦВ, тим більше буде змінюватись тиск, в одну, або другу сторону.
Що стосуєтся прискорення і сповільнення руху на лижах, то змішення ЦВ по горизонталі, відносно центру лижі, якраз і призводить до зміни тиску лижі на сніг,а саме, при зміщенні ЦВ назад - площа тертя зменьшуєтся, так як заднік коротше, а при переносі ЦВ вперед (загрузка носків) відповідно площа тертя збільшуєтся, що приводить до сповільнення руху.
Уффф, як букав багато :wink:

тоже верно,кто надоумил???:secret:

Albertowych 27.01.2009 10:45

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 15679)
тоже верно,кто надоумил???:secret:

так я про це з самого початку писав :friends:

igrus 27.01.2009 10:48

Цитата:

Коментар від Albertowych (Коментар 15673)
а при переносі ЦВ вперед (загрузка носків) відповідно площа тертя збільшуєтся, що приводить до сповільнення руху.

только с этим не соглашусь:nea:

Albertowych 27.01.2009 10:53

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 15683)
только с этим не соглашусь:nea:

А ти на практиці переконайся :wink:
Мітка центу черевика знаходится приблизно 35-40% довжини лижі від задніка, причому носк лижі завжди ширший. От тобі і зростання площі тертя при загрузці носків.

igrus 27.01.2009 10:57

Цитата:

Коментар від Albertowych (Коментар 15685)
А ти на практиці переконайся :wink:
Мітка центу черевика знаходится приблизно 35-40% довжини лижі від задніка, причому носк лижі завжди ширший. От тобі і зростання площі тертя при загрузці носків.

если на носки,то ускорение.если на пятки,то торможение:aha:
если конечно носки направленны в сторону линии склона(вниз)

Albertowych 27.01.2009 11:09

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 15688)
если на носки,то ускорение.если на пятки,то торможение:aha:

Містер Соломон мені :oops: стидно за тебе. Згадай як ломи їздят, правильно - на горшку, тобто завантажені задніки і відповідно на схилі некероване прискорення, а правильні пацани :pleasantry: конторолюють швидкість в равновісній передньо центральній стойці.
Згадай свої відчуття, коли їдеш на паралельних лижах, відхилився назад носочки припіднялись швидкість зросла, нахилився вперед - вперся в язикі черевиків, швидкість зманьшилась.
Ну хіба не так?:agree:

vik 27.01.2009 11:14

Тут много написано о том, о чем вы спорите К ПРОБЛЕМЕ ТЕОРИИ И ПРАКТИКИ РОССИЙСКОГО СЛАЛОМА
ТЕХНИКА И ТАКТИКА ГОРНОЛЫЖНОГО СПОРТА: РАССМОТРЕНИЕ ПОНЯТИЙ С ПОЗИЦИЙ СИСТЕМНОГО ПОДХОДА

Albertowych 27.01.2009 11:28

"При описании "двухтактной схемы" автор считает, что горнолыжник никак не может выполнить загрузку лыж в процессе подседания, так как при этом происходит их разгрузка!" Цитата з вище наведеної ссилки

vik 27.01.2009 12:00

Да, но именно в процессе...

Albertowych 27.01.2009 12:03

Так я тут власне і говорив про процесс , за що був названий невігаласом :D

vik 27.01.2009 12:07

Ну существует же разгрузка лыжи как подсаживанием, так и привставанием

Albertowych 27.01.2009 12:36

Цитата:

Коментар від vik (Коментар 15710)
Ну существует же разгрузка лыжи как подсаживанием, так и привставанием

В дінаміці!!! підсажування - за весь час цієї дії, привставання - у верхній точці. Приклад з вагою, це не моє відкридття, пригадую що я його вичитав 20 років тому у Жубера :)


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 17:33.