10.10.2019, 06:57
|
#61 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: хмельницкий
Снаряга: salomon: Roker2 11-12 \K2 obSETHed 11-12/Volkl Recetiger Speedwal Uvo SL 15-16\Stumpjumper FSR/Cube
|
[QUOTE=Джигит;
Да съемка надеюсь вы в сл сезоне подружитесь с Богданом и снимите что то драйвовое на Буке! Он и квадрокоптер прикупил ))[/QUOTE]
Он блогер, и у него своя аудитория сезонных чайников
Коптер интересен, но сложен для меня пока
Задача на этот сезон - побороть стабилизацию, гоупро и светофильтр попробовать. Ну и монтаж никто не отменял
|
|
|
12.10.2019, 19:02
|
#62 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Чергова траса Зьольдена - Синя 24. Також в цьому відео є трохи панорамних видів на верхній станції GletscherExpress.
Синя траса 24 починається на верхній станції гондольного витягу GletscherExpress, де також знаходиться і верхня станція кріселки Einzeiger, і спускається до нижніх станцій двох кріселок: направо – Einzeiger, що піднімає знову на початок 24-ї траси, і наліво – кріселки Seekogl, яка піднімає на Rotkogljoch.
Ця траса лежить на шляху повернення з льодовика Rettenbach на верхню точку Rotkogljoch зони катання Giggijoch і використовується, за моїми спостереженнями, більшістю лижників для двох цілей: власне повернення «додому» з льодовиків і щоб під’їхати до кріселки Schwarzkogl на чорну 25-ту трасу, куди можна потрапити тільки таким чином.
Це дуже гарна траса для катання початківців, але треба враховувати дві особливості: до обіду спускатися тут новачкам шикарно, бо траса досить малолюдна, але доведеться стояти кожен раз в черзі на кріселку Einzeiger, бо народ масово їде на льодовики; а після обіду навпаки – черги на Einzeiger нема, але всі «валять» додому, і новачкам буде не дуже комфортно на трасі, яка до того ж вже буде досить розчовгана. Я думаю, саме тому, мабуть, я і не бачив тут масовості інструкторів з їхніми «курчатами», які використовували цю трасу, схоже, також тільки для повернення додому.
P.S.
Мої попередні відео знаходяться на 4-й та на початку 5-ї сторінок цієї теми форуму.
|
|
|
16.10.2019, 18:05
|
#63 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Для тих, хто планує першу поїздку в Зьольден, вирішив написати трохи про 25-ту чорну трасу.
На підйомник Schwarzkogl до цієї траси можна потрапити тільки під час спуску з 24-ї синьої траси, як я писав у коментарі до попереднього відео. Вхід на цей підйомник видно на відео 24-ї траси в другій половині спуску зліва.
Середній нахил чорної траси 25 ненабагато перевищує норму для чорних трас у 40%.
Ця траса, якщо можна так сказати, - це «легка» чорна траса. Крім того, посередині цієї траси є гарненький майже горизонтальний відрізок.
Тому, цю трасу можна рекомендувати тим, хто тільки починає освоювати чорні траси, оскільки після верхнього крутого відрізка перед нижнім крутим відрізком є де трохи відпочити.
Статистична інформація чорної траси 25:
Верхня точка: верхня точка кріселки Schwarzkogl, 3018 м
Нижня точка: нижня точка кріселки Schwarzkogl, 2573 м
Різниця по висоті: 445 м
Довжина крісельного витягу Schwarzkogl = 1110 м
Середній нахил (крутизна) чорної траси 25 = 43.7% = 23.6⁰
Таймкоди відео:
0:00 – інформаційна частина (карта та слайди траси)
0:29 – старт спуску по трасі
Якщо така інформація про траси є корисною чи цікавою, ставте +. Це буде для мене сигналом написати, коли буде час, аналогічну інформацію про інші траси.
|
|
|
17.10.2019, 19:06
|
#64 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: 4frnt, JJ
|
@HappySkier ,
Тааак... значит это чёрная... ЧЁРНАЯ...? Блина, а чернее этой чёрной что то есть :-) :-) :-) Европа бережёт своих райдеров :-) :-)
Давайте про чёрные поподробнее. Заранее спасибо.
|
|
|
17.10.2019, 19:54
|
#65 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Ну, згідно класифікації, якщо >40%, то чорна.
Крім того, дуже багато відеоблогерів на лижну тематику відзначають суттєву різницю у візуальному ефекті крутизни трас на відео і в реальному житті. Це типу того, як кіношники знімають як людина лізе на вертикальну скелю, а насправді вона лізе по підлозі.
Насправді вона дійсно непогана приємна чорненька траса.
Ще один фактор Зьольдена в тому, що на відміну від багатьох французьких та італійських курортів (ще не був, але дивився немало відео), в Зьольдені та багатоьох інших австрійських курортах ратрачаться також і чорні траси. Не кожен день, як сині та червоні, але ратрачаться. Тому тут чорної траси типу могула ви тут побачите не часто. Їх іноді спеціально роблять на невеликих ділянках для любителів. Добре це чи погано, думаю, це на любителя. Особисто я не люблю стрибати по горбах хоча б тому, що мої суглоби не витримують такого згущання. Це одна з вагомих причин, чому мені подобається Зьольден.
Ну про найчорнішу чорну трасу Зьольдена я вже писав на 4-й сторінці (там же і відео є) - це знаменита чорна траса 31 з нахилом 65%, на якій через тиждень стартує перший етап Кубку світу.
Друга по крутості чорна траса - це верхня частина чорної 3-ї траси на горі Гайслахкогль. Про неї напишу вже не сьогодні.
Але обіцяю, що до Вашого виїзду в Зьольден всі чорні траси будуть описані
|
|
|
20.10.2019, 13:52
|
#66 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Старту через тиждень першого етапу у Зьольдені нового 2019-2020 сезону Кубку світу з гірськолижного спорту присвячується !!!
На ці вихідні зробив розширену панорамами та музичним оформленням версію свого відео про трасу Кубку світу у Зьольдені.
Ця траса є однією з найкрутіших (в прямому сенсі) серед трас, які використовуються для змагань на Кубок світу. Максимальний нахил найкрутішої частини траси складає 65%, що дорівнює 33⁰.
Вся траса Кубку світу складається з нижньої частини синьої траси 32 та чорної траси 31 в цілому.
Статистична інформація про чорну трасу 31
Нижня точка: нижня точка кріселки Schwarzkogl, 2573 м
Різниця по висоті: 445 м
Довжина крісельного витягу Schwarzkogl = 1110 м
Середній нахил (крутизна) чорної траси 25 = 43.7% = 23.6⁰
Верхня точка: верхня точка гондольного витягу Schwarze Schneid I Mittelstation - 2994 m
Нижня точка: фінішний майдан траси Gletscher Arena з трибуною - 2674 m
Різниця по висоті: 320 m
Довжина чорної траси 31 до її майже пласкої нижньої частини (за GPS інформацією) = 700 m
Середній нахил (крутизна) чорної траси 31 = 51.4% = 27.2⁰
Максимальний нахил (крутизна) чорної траси 31 = 65% = 33⁰
Таймкоди відео (в описі відео на youtube ці таймкоди також є, можна просто клацати на потрібний таймкод):
0:00 – Інформаційна частина (карта та слайди)
0:11 – Панорама льодовика Rettenbach та Gletscher Arena
0:49 – Вид на чорну частину траси Кубку світу з гондольного витягу Schwarze Schneid I
1:16 – Вид на стартову точку траси Кубку світу з гондольного витягу Schwarze Schneid IІ
1:30 – Панорама на верхній станції гондольного витягу Schwarze Schneide
1:46 – Дорога до лижного тунелю (Ski Tunnel) та початку синьої траси 32
2:57 – Старт спуску по синій трасі 32
4:04 – Стартова точка траси Кубку світу
4:50 – Старт спуску по чорній частині траси Кубку світу (по чорній трасі 31)
5:44 – Найкрутіша частина траси кубку світу з максимальним нахилом 65%
6:27 – Остання майже рівна частина траси Кубку світу
Для тих, хто любить відео не з музикою, а з природними шумами, ще раз додаю посилання на мою першу версію відео про трасу Кубку світу
|
|
|
28.10.2019, 10:49
|
#67 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
На ці вихідні, крім спостерігання за Кубком світу , зробив нове відео і на цей раз представляю синю трасу Зьольдена №23.
Також в цьому відео є огляд цієї траси з підйомника Seekogl та невеликий панорамний вид з Rotkogljoch – верхньої точки відразу трьох крісельних підйомників:
1) Silberbruennl, який йде із нижньої точки зони катання Giggijoch;
2) Langegg, який йде з ущелини між Giggijoch та Gaislachkogl (зокрема використовується для переїзду на Giggijoch тими, хто живе біля Gaislachkogl);
3) Seekogl, на який можна спуститися з траси 24 і який веде «додому» з льодовиків.
Закінчується траса 23 на нижніх станціях двох підйомників: Seekogl (назад на Rotkogljoch) і Einzeiger, який веде до верхньої станції гондольного витягу GletscherExpress, який, в свою чергу, привезе на льодовик Rettenbach.
23-тя траса – це, мабуть, найпростіша траса у Зьольдені – фактично просто дорога. Вона лежить на шляху від нижньої основної зони катання Giggijoch до льодовиків - верхньої основної зони катання, і цю трасу, в основному, використовують саме як дорогу на льодовики, що, власне, видно і по тому, як по ній їдуть лижники на моєму відео. Але треба взяти до уваги, що на ній є два невеликих підйоми, на яких попадаються початківці і ті, хто тут перший раз. На відео якраз видно, як на першому такому горбочку сноубордистка несе під пахвою свого борда.
Увага для тих, хто планує вже в цьому році їхати в Зьольден!
Є одна неприємна особливість підйомника Seekogl. Це один з небагатьох найстаріших підйомників у Зьольдені і його поведінка на верхній станції досить «цікава». Під’їжджають крісла до верхньої станції як і на інших підйомниках, і ніщо не натякає на підвох, але потім крісла повертають направо несподівано дуже різко і швидко, збиваючи когось з лижників або сноубордистів або, навіть, і двох!
На моєму відео якраз є такий характерний випадок, коли крісло збиває сноубордиста. Свого часу, коли я перший раз піднімався на ньому, мене він також збив, і з дружиною було те ж саме.
Рекомендація: при сході з цього підйомника не розслаблятися, а завчасно підготуватися для сходу з нього і відїжджати подалі дуже швидко. Особливо швидко реагувати потрібно тому, хто сидить справа.
Сподіваюся, що цей підйомник в найближчі роки таки поміняють.
|
|
|
28.10.2019, 12:31
|
#68 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львівщина
Снаряга: якесь ге, тре міняти :)
|
@HappySkier, Люблю дивитись відео з гір... сам люблю монтувати відео...
Дивлячись ваші, мене давно мучить одна думка і, переглянувши нове відео, нарешті запитаю.
Вам не надоїло робити майже все одного формату: "підйом, потоптались по вершині, погнали вниз"?
ІМХО краще одне, ефектне, цікаве, вражаюче.. ви ж не будете їх часто переглядати. А чим їх більше тим менше шансів
Краєвиди, звісно, бомбезні, але краще один раз побачити вживу ніж переглянути сотню відео.
З іншого боку (знову ж таки ІМХО) - такі відео класно вписуються в формат влогу... це і інформативно і красиво, але потрібен хороший текстовий контент...
Востаннє редагував McBodik: 28.10.2019 о 16:40.
|
|
|
29.10.2019, 09:33
|
#69 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Цитата:
Коментар від McBodik
@HappySkier, Люблю дивитись відео з гір... сам люблю монтувати відео...
Дивлячись ваші, мене давно мучить одна думка і, переглянувши нове відео, нарешті запитаю.
Вам не надоїло робити майже все одного формату: "підйом, потоптались по вершині, погнали вниз"?
ІМХО краще одне, ефектне, цікаве, вражаюче.. ви ж не будете їх часто переглядати. А чим їх більше тим менше шансів
Краєвиди, звісно, бомбезні, але краще один раз побачити вживу ніж переглянути сотню відео.
З іншого боку (знову ж таки ІМХО) - такі відео класно вписуються в формат влогу... це і інформативно і красиво, але потрібен хороший текстовий контент...
|
Дякую за дружню критику. Такі відгуки для мене є реально важливими, щоб зорієнтуватися, куди можна рухатися далі.
Вчора був понеділок – день важкий, а сьогодні доки робота не затягла, вирішив відповісти. Я вибачаюсь за величенький опус, який складається з трьох частин і буде із заходом здалеку, але якщо не набридне, то прочитаєте.
1. Всі люди, звичайно, дуже різні, але я б виділив серед мандрівників дві характерні категорії: ті, хто любить робити плани (більш чи менш детальні) для своїх подорожей, щоб встигнути побачити все по максимуму, і ті, хто «не переварює» жодних планів, бо така мандрівка «затискає у лещата» їх особистість і перестає для них бути цікавою. Звичайно, є ще велика кількість проміжних категорій.
Я належу до першої категорії. Мабуть, це наслідки альпіністського минулого моєї молодості – йти на сходження без чіткого плану, розкладки та детального вивчення маршруту є небезпечним.
Наприклад, зараз ми збираємося перший раз на Селла Ронду, і я вже почав дивитися різні відео, щоб «ознайомитися» з трасами і оточуючими видами та зовнішнім виглядом різних підйомників.
В результаті, коли ми приїдемо, велика кількість пейзажів мені буде вже знайома, і це дозволить, навіть при перших відвідинах, не стояти по 5-10 хвилин в неоднозначно зрозумілих місцях, вивчаючи карти та стенди і порівнювати їх з тим, що перед очима, а рухатися по запланованому маршруту максимально швидко. Такий підхід дуже добре спрацював для нас у Заальбаху.
Відповідно, коли я почав знімати свої відео, моя думка, природньо, пішла саме в такому напрямку, щоб відео були корисними для мандрівників, які люблять планувати маршрути ще вдома.
Тобто, я знімав і монтував відео так, щоб показати кожну трасу з усіх сторін, щоб ті, хто бажає спланувати свій єдиний тиждень катання (а може й менше, якщо погода не буде посміхатися), могли це зробити, і встигли відкатати із задоволенням на всіх трасах, не витрачаючи багато часу на ознайомлення з новим гірським районом і системою витягів вже стоячи на горі. Тому, на мої відео, потрібно дивитися, швидше, як на свого роду «карту» чи «відео-атлас» гірського району. Звичайно, комусь такий погляд цікавий, а комусь – ні.
А коли навчився додавати музику і знайшов неліцензовані музичні твори, то відео стали ще й музикальними для позитивного емоційного сприйняття.
2. Я маю бажання робити і просто супер круте відео, і круті відео-блоги, але не маю можливості (на даний момент, не маю вміння це робити і часу, щоб навчитися це робити).
Я маю можливість нічого не робити, але не маю бажання взагалі нічого не робити, тобто просто заховати кудись на диск чи «хмару» відзнятий, ніби то непоганий і, можливо, цікавий для інших відео-матеріал, і сидіти склавши руки.
3. Поки-що, за один тиждень відпустки влітку я навчився робити тільки такого типу відео, але я планую ще якісь свята чи чергову відпустку присвятити підвищенню своєї кваліфікації у створенні відео. Ця справа мене вже, схоже, «затягла».
Наприклад, я із задоволенням записав би голосові коментарі до своїх відео, але поки-що не знаю, як і яким софтом зробити накладку свого голосу на музику, та ще й в правильній пропорції гучності, і все це відсинхронізувати з відео. Софт, що йде разом з моєю камерою Sony, вміє вставляти зафіксовану GPS-інформацію і додавати тільки один звуковий файл. Є варіант додавати голосові коментарі до відео без музики, але я не впевнений, що це буде гарно виглядати, і це також буде вимагати більше часу, ніж у мене є зараз.
Тому, на жаль, поки-що, відео – окремо, а текстові коментарі – окремо.
|
|
|
29.10.2019, 16:06
|
#70 (посилання)
|
Давно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львівщина
Снаряга: якесь ге, тре міняти :)
|
@HappySkier,
"Краткость" не ваша сестра
Стосовно перших двох пункті - це дуже похвально, що робите, вчитесь і допомагаєте іншим.
І, в такому контексті, коменти ну дуже потрібні.
Сам користуюсь premiere pro і вам б радив глянути на нього, чи щось схоже (або final cut, якщо на маку). Так, на даний момент, для вас - це, можливо, трохи стрільба з базуки по горобцях, але ви не відчуватимете обмеження в можливостях, і для простих проектів згодиться, і при потребі завжди можна вернутись до софта, що іде з камерою.
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 (75%) | 1 (25%) | 3 (4%) |
---|
Yesterday | 1 | 10 | 118 | 429 | 111 (70%) | 47 (30%) | 6 (3%) |
---|
Month | 3 | 112 | 4978 | 16071 | 2644 (53%) | 2228 (45%) | 123 (2%) |
---|
|
|
|