13.02.2020, 10:06
|
#91 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Сьогодні трохи про найдовші маршрути Зьольдена.
Вибачаюся за довгий текст, але сподіваюся, що він буде цікавий для більшості.
Недавно @igrus в темі «Разножка» справедливо писав, що
«Хоть 10км трассу, это кстати мечта любого техничного лыжника проехать в динамике без остановки».
Хоч я і не дуже технічний лижник, а тільки «турист» , але «туристи» - також люди, і в них такі мрії також з’являються.
Першим маршрутом типу «від самого верху до самого низу» у Зьольдені, який я прокатав, був маршрут, що складається з трьох чорних трас 14+20+22.
Цей маршрут я катав вже декілька років, а відео про нього зробив у минулому році. Я про нього трохи вже писав на сторінці 4.
Цей маршрут по довжині не найдовший у Зьольдені з такого типу, у мене по GPS вийшло 5,3 км, хоча на сайтах його оцінюють у 7 км.
Як на мене, він найскладніший, найцікавіший і найбільш вимогливий до підготовки.
Тепер трохи більше опису до нього.
Важко оцінити реальний нахил найкрутіших частин цих трьох трас, оскільки кожна з них складається з реальної чорної частини і не чорної частини, а для визначення висоти точок між цими частинами потрібен висотомір, якого в мене не було.
Наприклад, верхня частина траси 14 є реально чорною, але нижня її частина схожа на синю. Так само верхні частини трас 20 та 22 є реально чорними, а їх нижні частини є червоними.
Обчислення нахилу (крутизни) всіх цих трьох трас, якщо їх розглядати як одну, по відміткам висоти на офіційній карті трас Зьольдена та довжни гондольного витягу Giggijochbahn та кріселки Rosskirpl дає середній нахил у 33.7%, що дорівнює 18.66⁰, включно з їхніми синіми та червоними частинами. А з цього витікає, що власне чорні частини цих трас є реально чорними, тобто мають нахил більше ніж 40%.
Статистичні дані об’єднаної чорної траси 14+20+22:
Верхня точка: верхня точка чорної траси 14 – Hainbachjoch, 2727 м
Середня точка: нижня точка зони катання Giggijoch, вона ж – верхня точка гондольного витягу Giggijochbahn, 2284 м
Нижня точка: нижня точка гондольного витягу Giggijochbahn (Giggijoch Tal), 1350 м
Різниця по висоті: 1377 м
Довжина гондольного витягу Giggijoch = 2650 м
Довжина крісельного витягу Rosskirpl = 1650 м
Загальна довжина обох витягів по прямій лінії = 4300 м
Середній нахил (крутизна) об’єднаної чорної траси 14+20+22 (включно з їхніми синіми і червоними частинами) = 33.7% = 18.66⁰
Дублюю посилання на це відео для зручності.
На ці вихідні зробив перше відео з матеріалу цього 2020 року.
Воно також про маршрут типу «від самого верху до самого низу».
Це класичний маршрут від верхньої точки льодовиків Schwarze Schneid і до нижньої станції витягу Gaislachkogl у Зьольдені, довжину якого в інтернеті оцінюють від 13 до 15 км.
Фільмів про цей маршрут на ютубі вже є немало, але мій варіант проходження трохи відрізняється від них.
В основному катають і знімають варіант, що складається фактично тільки із синіх трас:
спочатку синіх 33+30, потім червоних трас 7a+7b (які по-суті є синіми з одним невеличким до 100 метрів «коричневим» шматком), закінчуючи синьою 9-ю трасою.
30-та і 9-та траси є безальтернативними.
Із варіантів, можна замінити 33-тю синю трасу трасою Кубку світу (синя 32 + чорна 31), а червоні (сині?) 7a+7b чорною трасою №7.
Декілька відео, де верхню частину маршруту їдуть по трасі Кубку світу, я на ютубі також бачив.
Але таких фільмів, щоб у цьому маршруті, окрім траси Кубку світу, майже в кінці, лижникам хотілося проїхати «на закуску» ще по одній чорній трасі, мені не зустрічалося (хто знайде таке відео, киньте посилання, пліз).
І от саме такий найскладніший варіант цього маршруту мені і хотілося прокатати в цьому році.
Оскільки мій варіант проходження більш «чорний» і прямий, ніж у більшості, то, можливо, із-за цього мій GPS на камері показав «усього» 9,6 км.
Якщо додати сюди метрів 200-300 початкової частини від витягу до початку траси 32, то буде фактично +/- 10 км.
Статистичні дані всього маршруту 32+31+30+7+9:
Загальна довжина (GPS): 9.6 км
Верхня точка: Schwarze Schneide Top Station, 3247 м
Нижня точка: GaislachkoglTal Station, 1370 м
Різниця по висоті: 1877 м
Перед тим, як вставити в текст посилання на відео, хотів би, зробити кілька важливих нотаток.
1. Час для проходження цього маршруту був визначений ще вдома, в першу чергу із міркувань безпеки.
Головне, чого хотілося досягнути, як писав @igrus, - це «проехать в динамике без остановки», але не за рахунок безпеки для інших лижників.
Тому маршрут треба було проходити як найраніше. Але з самого ранку всі траси цього маршруту ще знаходяться в тіні і відео вийшло б зовсім не яскравим.
А хотілося і проїхати безпечно, і відео зробити гарним.
Тому ще вдома по веб-камерах я визначив, що більша частина траси Кубку світу і Глетчер Арена, де вона фінішує, освітлюються сонцем десь о 10:50. Звідси вийшло, що маршрут треба починати об 11 годині +/- 10 хв.
З однієї сторони, вже буде трохи сонця, а з іншої сторони, в цей час всі лижники ще їдуть на льодовик, а не з нього, і тому на цьому маршруті буде ще небагато лижників, яких треба буде акуратно об’їжджати.
Як говорив головний герой фільму «Таксі» Даніель: «В это время в Марселе мало туристов - дороги полупустые».
2. Мої нинішні фізичні кондиції і, головне, стан суглобів, ну і рівень техніки, звичайно, не дозволяють проїхати таку стайєрську дистанцію від самого початку до самого кінця красивими різаними поворотами, не даючи суглобам хоч трохи відпочинку.
Тому, на рівних синіх ділянках я давав їм такий відпочинок.
3. Крім того на довгій синій 30-й трасі є два довгих «тягуни» (~ метрів по 500) з від’ємним нахилом, перед якими лижники, що знають про це, намагаються трохи більше розігнатися, щоб хоча б метрів 300 проїхати на інерції і менше довелося штовхатися палками.
4. При проходженні ділянок типу «дорога» я намагаюся не займати, по можливості, всю ширину цієї «дороги» вихиляючись від краю до краю, а тільки десь її половину, надаючи можливість більш швидким лижникам/бордистам акуратно мене об’їхати.
Цей принцип я для себе визначив ще десь з другого виїзду в Австрію. Побачив, що так роблять інші, і сам почав так робити.
Ну а тепер, власне, відео.
Рекомендую його дивитися не прямо через форум, а відкрити через посилання ютуба. Тоді ви зможете використати тайм-коди в описі до відео, клацаючи на яких можна перестрибувати на початок відповідних трас.
Сподіваюся, відео вам сподобається.
|
|
|
14.02.2020, 20:54
|
#92 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
@HappySkier, привіт!
наскільки я розумію мета ваших відео - познайомити людей із Зьольденом.
Ви там були не раз і маєте велику кількість інформації про курорт
Як вам подібний формат роликів? можливо це би було цікаво форуму, Зьольдена там поки ще нема)
|
|
|
15.02.2020, 17:58
|
#93 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Цитата:
Коментар від mansrzv
@HappySkier, привіт!
наскільки я розумію мета ваших відео - познайомити людей із Зьольденом.
Ви там були не раз і маєте велику кількість інформації про курорт
Як вам подібний формат роликів? можливо це би було цікаво форуму, Зьольдена там поки ще нема)
|
@mansrzv, вітаю!
Дуже радий, що кількість форумчан, що зацікавилися Зьольденом, зростає.
Такий формат – чудовий , і я б з великою радістю робив би і такого типу відео.
Але:
1. Щоб зробити відео такої якості, як інформаційної, так і монтажу, як у цьому відео, потрібно, мабуть, бути таки туристичною компанією з Ізраїлю, яка, схоже, є автором цього відео.
Бо, щоб зробити такі зйомки коптером (дозвіл на це – дуже непроста річ), найняти гарного відео-оператора, який на зйомку такого матеріалу витратив навіть боюся сказати скільки часу, професійного журналіста для написання і компоновки тексту та професійних диктора і монтажера, мабуть, потрібні немалі ресурси і набагато більше часу, ніж є у лижника-любителя, який їде, в першу чергу, саме кататися, ну і по ходу зробити якісь відео, які не вимагають занадто багато часу, як під час катання, так і дома при обробці цих відео.
2. З іншої сторони, аматорських фільмів про Зьольден саме такого загально-інформаційного плану, типу де і що в Зьольдені є і що скільки коштує (але, звичайно, нижчої якості, ніж це), на ютубі є вже немало, і ще одне моє відео, по-суті нічого нового б не додало.
А от зробити відео про траси і особливості катання у Зьольдені – це я можу, бо я це люблю.
Так, відео про катання по трасах на ютубі також вистачає, але фільмів, які містять, крім власне спуску, ще й цікаву статистичну інформацію і реальні GPS-дані, не так вже й багато.
От я і вирішив заповнити саме цю прогалину, тим паче, що такі відео мені під силу.
3. Крім того, ми з дружиною – катальщики і зовсім не тусовщики, ну от абсолютно зовсім.
Тому, при всьому своєму бажанні, я не зможу розказати про те, де тут і які чудові ресторани і з якою гурманською їжею, а також який тут «відривний» apres-ski (а він за відгуками саме такий) тощо.
Ні, в ресторани 1-2 рази за виїзд ми виходимо, особливо якщо це припадає на якесь свято, але не кожен день, бо ресторани, зазвичай, відкриваються з 19:00, а ми, як правило, після 18-ї шлунок вже не набиваємо.
Зазвичай, ми беремо найдешевші апартаменти з тих, що поближче до витягів, бо я люблю бути вранці на трасах одним з перших. Це одна з причин, чому беремо саме апартаменти, а не кімнату зі сніданком, бо сніданок, зазвичай, починається з 8-ї години, в найкращому випадку з 7:30, а у Зьольдені о 8-й вже відкриваються нижні основні витяги. В результаті, бути першим на трасах вже аж ніяк не вийде.
А якщо брати житло ще й з вечерею, то, знову ж, вечеря зазвичай після 19-ї, а ми цього не любимо.
А так, пішли собі у Шпар, затоварилися харчами, і живемо у звичному для нас режимі, який є також ефективним для катання.
4. Є ще один момент, чому я не роблю «розказувальних» відео. Старше покоління мабуть пам’ятає, що у колишньому Союзі був такий відомий чукотський поет-співак Кола Бельди.
Його одна з найзнаменитіших пісень – «Чукча в чуме ждет рассвета».
Мабуть це соромно , але коли цю пісню показали вперше по телевізору на якомусь «Вогнику», де він її співав сидячи на порозі штучного чуму в студії, то він "порвав" усіх, і на наступний день у нашій секції альпінізму ледь не пропало тренування, бо всі постійно співали і «ржали».
Так от, коли Кола Бельди спитали в якомусь інтерв’ю, як він складає свої пісні, то він відповів: «Что вижу, то и пою».
На жаль, я не настільки талановитий, як він, і я так не вмію.
Описати текстами, фото-звітами, відео-звітами (як мої відео), при наявності часу, – це без проблем, бо скільки кілометрів документації та іншого тексту я написав за життя, навіть важко сказати.
А от ходити по Зьольдену і весь час у стилі online безперестанку про щось молотити язиком на камеру типу «Что вижу, то и пою», на жаль, у мене не вийде, бо гарний «письменник» зовсім не обов’язково вміє гарно «співати».
|
|
|
20.02.2020, 18:04
|
#94 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Як я писав раніше, в минулому році нам з погодою не дуже пощастило, і зйомки на горі Гайслахкогль були неяскраві.
Тому в цьому році я присвятив один із сонячних днів цій горі.
На вихідних зробив новий фільм про чорну трасу 3 при сонячній погоді, додавши замість слайдів панорамні види цієї траси при підйомі на витягу Wasserkar, вздовж якого і йде ця траса.
Старе відео і опис траси можна знайти на попередній сторінці #81 Австрия, Зельден (Sölden)
Відразу не викладав новий фільм, бо думав, що напишу ще щось новеньке, але зараз перечитавши те, що вже є, бачу що до старого опису додати особливо нічого, крім того, що в цьому році з погодою було краще, і нове відео, як на мене, також суттєво краще.
Тому вставляю тільки посилання на нове відео.
|
|
|
27.02.2020, 09:08
|
#95 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Представляю черговий фільм про ще один маршрут Зьольдена типу «від самого верху до самого низу».
Цей маршрут не такий популярний на ютубі, як попередній, що я описував вище, хоча пару відео такого плану я бачив. І знову ж, варіанта такого маршрута з передостанньою чорною трасою 7 замість червоно-синіх трас 7a+7b, мені ще не зустрілося.
Цей маршрут пролягає від верхньої точки гори Gaislachkogl, де знаходиться верхня станція однойменного витягу і до нижньої станції цього витягу в Зьольдені.
Він складається з червоної траси 1, верхньої частини червоної траси 4 з переходом на нижню частину червоної траси 5, після чого йде останній невеликий відрізок синьої траси 6, а закінчується цей мій маршрут, як і попередній, чорною трасою 7 і синьою трасою 9. Дивіться карту у додатку.
Загальна довжина (GPS): 7.3 км
Верхня точка: GaislachkoglBerg Top Station, 3040 m
Нижня точка: GaislachkoglTal Station, 1370 м
Різниця по висоті: 1670 м
Як на мене цей маршрут більш цікавий, ніж #32+#31+#30+#7+#9, вимагає не менших зусиль і «вимотує» більше.
Хоча в попередньому маршруті є траса Кубку світу, але вона не довга (крута частина складає всього 800 м по GPS), знаходиться майже на початку маршруту і проходиться на одному диханні на свіжі сили.
А в маршруті #1+#4+#5+#6+#7+#9 червоні траси 1, 4, 5 – це справжні червоні траси, я б сказав, навіть, «коричневі», а загальна довжина такого початкового червоного відрізку по GPS вийшла 4,4 км (!).
Такий шматок пройти на одному диханні важче, ніж чорний, нехай навіть дуже крутий, але 800 м, а це вимагає краще розподіляти сили.
Крім того, в мене на другий день катання з’явився вже й особистий фактор – почали потихеньку турбувати суглоби. Тому, «подалі від гріха», спускався вже значно повільніше.
Хто буде в Зьольдені, рекомендую цей маршрут.
|
|
|
27.02.2020, 20:20
|
#96 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Херсон
Снаряга: Fischer RC4,Head Vector evo 110
|
@mansrzv, Посмотрел видос на плазме-класс, ещё бы перевод, вообще супер...
|
|
|
02.03.2020, 17:21
|
#97 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Зробив ще одне відео. Воно зроблене на основі пейзажів з витягу Hiedebahn і Синьої траси 2, які знаходяться на горі Гайслахкогль. Це дуже гарна і цікава синя траса, бо це не "дорога", а траса з різноманітним рельєфом і крутизною майже червоної траси.
Верхня точка: 2429 m
Нижня точка: 1952 m
AРізниця висоти: 477 m
Довжина (по GPS): 2.1 km
Середній нахил: 23.3% = 13.1⁰
Точне розташування дивіться на карті у додатку.
А взагалі кажучи, на цей раз захотілося зробити відео не спортивного, а більш лірично-романтичного типу.
Тому, просто слухайте спокійну музику і насолоджуйтеся прекрасними альпійськими пейзажами.
|
|
|
10.03.2020, 19:56
|
#98 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Дуже шкода, що у багатьох не вийшло поїхати в Італію.
Але, якщо хтось замість Італії все ж таки доїде до Зьольдена, то сподіваюся, що моя інформація хоч трохи стане їм у пригоді.
Зробив чергове відео про ще один маршрут “від самого верху до самого низу” на цей раз в зоні катання Гіггійох з трасами Синя 13 + Червона 19 + Червона 21.
Загальна довжина маршруту (по GPS): 6.0 km
Верхня точка: Silberbruennl Top Station, 2662 m
Нижня точка: Giggijoch Tal Station, 1350 m
Різниця по висоті: 1312 m
Як на мене, цей маршрут легший від трьох попередніх (Black14+Black20+22; Blue32+Black31+Blue30+Black7+Blue9; Red1+Red4+Red5+Blue6_Black7+Blue9), які я описував і показував раніше, і підходить для лижників із середнім рівнем фізичної підготовки, якщо вони хочуть пройти його без зупинок. Ну і звичайно, якщо плануєте пройти цей маршрут динамічно (я в жодному разі не закликаю нікого їздити у стилі швидкісного спуску чи супергіганту), то для безпеки інших лижників треба це робити з самого ранку, як тільки відкриються о 8:30 витяги Silberbrunnl та Langegg, що ведуть на початок Синьої траси 13. Ну а якщо пізніше, то треба вже підстроюватися під поточну ситуацію на схилах.
Якщо у вас є бажання і відповідна технічна підготовка пройти цей маршрут не тільки динамічно, а й красивими різаними дугами, то це у вас навряд чи вийде на всьому маршруті, бо червоні траси 19 та 21 не дуже широкі, а місцями як дорога. А от синя 13 для такого стилю – це просто ідеальна траса , особливо з самого ранку, коли тут ще майже нікого нема.
Варіанти проходження.
Оскільки цей маршрут проходить по тих же самих схилах, що і маршрут Чорна14+Чорна20+Чорна22, який є найскладнішим, і, крім того, Червона 19 співпадає по початковій та кінцевій точках з Чорною трасою 20, а Червона 21 так само співпадає з Чорною 22, то є ще декілька проміжних за складністю варіантів проходження між цими двома маршрутами, комбінуючи червоні траси з чорними у різному порядку.
Карти додаються.
|
|
|
10.03.2020, 22:57
|
#99 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Херсон
Снаряга: Fischer RC4,Head Vector evo 110
|
@HappySkier, К сожалению ваши рольки, пока наше фффсё!
В Австрии на новый коронавирус заболело уже более 130 человек – новости на УНН | 10 марта 2020, 09:59
|
|
|
13.03.2020, 11:42
|
#100 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Important note!
Due to the official decree of 12.03.2020 regarding the current situation (COVID-19), all ski resorts (last day of skiing 15.03.2020) and the accommodation facilities close on 16.03.2020 in Ötztal, Sölden and Gurgl.
Тобто з 16.03 все закривається по всьому Тіролю. Те ж саме я бачив і по Зальцбурській землі. Думаю буде по всій Австрії.
Фініш!
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 (75%) | 1 (25%) | 3 (4%) |
---|
Yesterday | 1 | 10 | 178 | 730 | 106 (60%) | 71 (40%) | 1 (1%) |
---|
Month | 3 | 112 | 5057 | 16372 | 2639 (53%) | 2252 (45%) | 124 (2%) |
---|
|
|
|