17.03.2020, 22:18
|
#101 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Чернівці
Снаряга: Atomic :)
|
|
|
|
01.04.2020, 18:35
|
#103 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
В мене якось останнім часом не було настрою робити нові фільми.
Та й взагалі, я дивлюсь, щось і у нас на форумі разом з карантином почалася якась депресія – 2-3 дописи на день.
От і вирішив зробити черговий фільм із Зьольденівських матеріалів цього року, щоб трохи підняти настрій на форумі. Цей фільм про спуск по червоній трасі 37 з переходом на синю трасу 38 (карта додається).
Це був перший день катання і, взагалі 2-й спуск у цей виїзд в Альпи. На цей же день, на 11-ту годину, у мене було заплановане проходження найдовшого маршруту в 10 км: Синя 32 + Чорна 31 (траса Кубку світу) + Синя 30 + Чорна 7 + Синя 9, фільм про який дивіться у повідомленні #91 Австрия, Зельден (Sölden). Ну не сидіти ж склавши руки (чи може правильніше сказати ноги?) до 11-ї ? От я й розминався на більш коротких трасах.
В цей день мені вдалося дістатися до Ski-тунеля і льодовика Тіфенбах першим (!), і по 39-й трасі я спускався по абсолютно пустому льодовику (фільм про цей спуск я планую зробити наступним).
Це такий шик! Ясний ранок, чисте небо, вельветні траси, нікого нема на весь льодовик, і ти летиш по льодовику як у космічному просторі!
Правда, доки я знімав панораму Тіфенбаха після виїзду зі скі-тунеля, мене таки наздогнав другий турист. Але ми з ним одного льодовика на двох якось поділили. Це я покажу в наступному фільмі.
Ще трохи про сьогоднішній фільм.
До початку червоної траси 37 можна дістатися тільки бугелем Mutkogl. Тому, після першого спуску по 39-й трасі, я під’їхав не до гондоли, а до бугеля.
Власне з панорами льодовика Тіфенбах, відзнятої з бугеля Mutkogl і починається цей фільм.
Довгенько думав, робити цей фільм музичним чи з натуральними шумами. Вирішив, що, як для такого шикарного ранку, музична інтерпретація краще передаватиме мій настрій того дня.
На цьому спуску (він був другим в цей день) в частині 38-ї траси мені вже зустрілося з півдесятка туристів, але вони стояли осторонь і нікому не заважали.
Сподіваюся, фільм сподобається.
Повертаючись до депресії на форумі, то «надо же с этим как-то бороться!».
Тому «викликаю вогонь на себе» – давайте, критикуйте мій «туристський» стиль катання, а то щось зовсім сумно.
А для критики цього фільму (який зробив вже в іншому редакторі і з деякими спецефектами) з точки зору монтажу відео, за півгодинки здублюю його з відповідними коментарями у темі Filmmaking.
Може таки депресія на форумі почне зникати і форум трохи оживе?
|
|
|
07.04.2020, 15:36
|
#104 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
На самоізоляції кожен розважається як може. Хоча у мене на віддаленому режимі роботи не поменшало (на жаль чи на щастя? мабуть таки на щастя), але вихідні також ніхто не відміняв.
А на вихідних нікуди не поїдеш, то я знову почав розважатися новими фільмами.
Черговий фільм із Зьольденівських матеріалів цього року про спуск по синій трасі 39, стартуючи від верхньої станції витягу Schwarze Schneid і проїздом через лижний тунель (карта додається).
Як я вже писав у попередньому повідомленні, це був перший день катання в Зьольдені в цьому 2020 році і в цей день мені вдалося дістатися до Ski-тунеля і льодовика Тіфенбах першим (!).
Хоча потрапити у першу гондолу після відкриття витягу Schwarze Schneid мені не пощастило, але я таки вліз у другу і дістався верхньої станції Schwarze Schneid з мінімальним запізненням.
Але тут я всіх таки випередив, бо лижники першої гондоли почали фотографуватися і знімати пейзажі, а я, оскільки тут був вже багато разів, швиденько зняв кількасекундну панораму для повноти фільму і першим дістався лижного тунелю і льодовика Тіфенбах.
Це просто фантастика – виїхати у чудовий ясний ранок з тунелю на сонячну південну сторону гори, де відкривається офігєзний ((с) @Dobermann) панорамний вид абсолютно пустого льодовика (панораму дивіться у фільмі).
Настрій такий, що хочеться розправити крила і полетіти над льодовиком як птах.
Хоча політати у мене не склалося, а от пролетіти в задоволення по суперовому вельвету 39-ї синьої траси таки вийшло.
Правда, доки я знімав панораму Тіфенбаха після виїзду з лижного тунелю, мене таки наздогнав другий турист. Але ми з ним штовхатися не стали, і він поїхав по 38-й трасі зліва від озера, а я по 39-й справа від озера.
Таким чином ми одного льодовика на двох все ж таки поділили.
Цей фільм зробив, як і попередній, музичним, щоб відео краще передавало мій чудовий настрій в той день.
Буду радий, якщо при перегляді цього фільму мій настрій передасться і вам.
|
|
|
15.04.2020, 16:10
|
#105 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Черговий фільм з матеріалів цього року про спуск по синій трасі 33, яка проходить по льодовику Реттенбах і починається від входу до лижного тунелю, як і синя траса 32 (карту і фото з позначеними трасами дивіться у фільмі). Власне на розвилці 32-ї та 33-ї трас знаходиться точка старту траси Кубку світу. Тільки 32-га йде потім наліво до проміжної станції витягу Schwarze Schneid, а 33-тя повертає направо і проходить по всьому льодовику Реттенбах аж до стадіону Глетчер Арена, де фінішує траса Кубку світу, тільки заїжджає з іншого боку.
Це був той самий перший день катання в Зьольдені в цьому році. Після того, як трохи розім’явся на льодовику Тіфенбах, а часу до 11-ї години (коли я планував почати найдовший спуск до самого низу) було ще немало, я вирішив перебратися на льодовик Реттенбах. Єдиний шлях це зробити – це піднятися на перевал між льодовиками на кріселці Seiterkar, що я і зробив. З перевалу до Глетчер Арени йде 34-та траса, яка на фінішному пологому відрізку зливається з 33-ю трасою. Після спуску по 34-й трасі (фільм про це я зроблю наступним) я знову піднявся на верхню станцію витягу Schwarze Schneid, щоб спуститися по 33-й трасі.
Що цікавого хотілося б відзначити.
1. Якщо порівнювати 34-ту і 33-тю сині траси з червоними 7a, 7b, 12, 37, то я б сказав, що 33 і 34 є більш червоними, ніж вони. Взагалі, іноді дуже дивно і не зрозуміло, за яким принципом «роздаються» кольори трас на курортах. Звичайно є формальний критерій – крутизна траси у процентах, але як її обчислюють є трохи загадковим.
За моїми суб’єктивними враженнями, якщо не враховувати останній довгий і рівний виїзд до Глетчер Арени, то траси 33 і 34 – це чудові червоні траси.
2. За 7 років катання у Зьольдені, як це не дивно, це був перший раз, коли я так рано повертався з льодовика Тіфенбах на Реттенбах. Чесно кажучи, тепер я думаю, що не я один такий, а взагалі мало хто так рано (всього-навсього о 10-й годині ранку) повертається назад, бо не для того люди витрачають більше години часу на те, щоб дістатися льодовика Тіфенбах, і потім відразу повернутися назад, якщо кататися на Тіфенбаху – це просто казка.
І шість попередніх років у нас включався «стадний рефлекс» і до обіду, як і всі, ми каталися на Тіфенбаху, а на 33-тю та 34-ту траси потрапляли тільки десь після 13-ї години , коли вони вже були досить розбитими, і кататися на них було не дуже цікаво.
А от що я отримав з 10-ї до 11-ї години на 33-й і на 34-й (буде наступний фільм) трасах, ви можете побачити в моїх відео. Сам такого не чекав.
Ні, я розумів, що траси не будуть ще розбитими, але того, що я о пів на 11-ту годину буду на 33-й трасі взагалі першим (!) (слідів попередніх лижників я не помітив), чесно, не очікував.
Спуск по 34-й і 33-й трасах був просто шикарний!
Тепер я знаю, де можна кататися по свіжому вельвету навіть об 11-й годині. Думаю, зайве говорити, що спускатися мені ніхто не заважав. Ну і я, звичайно, не міг не скористатися таким подарунком долі.
|
|
|
21.04.2020, 09:18
|
#106 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
За останній тиждень з трьома вихідними зробив два фільми з тієї ж серії: 38-ма траса на Тіфенбаху і 34-та траса на Реттенбаху, які я прокатав також в той самий ранок ще до проходження найдовшого маршруту.
Після того, як я дістався до верхньої станції Schwarze Schneide, хронологічно було так.
9:10. Першим виїхав на льодовик Тіфенбах і спустився по 39-й синій трасі (2.4 км + 400 м до тунелю і тунель = 2.8 км) до бугеля Mutkogl.
Докладніше читайте і дивіться відео тут Австрия, Зельден (Sölden)
Це був спуск по абсолютно пустому льодовику.
9:25. Підйом на бугелі Mutkogl і спуск по червоній трасі 37 з переходом на синю 38 (2.1 км) до гондольного витягу Tiefenbach.
Докладніше читайте і дивіться відео тут Австрия, Зельден (Sölden)
Оскільки на 39-й трасі я був першим, то на бугелі і на 37-й трасі я також був першим. А от після закінчення 37-ї і виїзду на синю 38му мені в цей час вже зустрілося з півдесятка лижників.
9:45. Підйом на витягу Tiefenbach, панорама нагорі і спуск по повній синій трасі 38 (2.3 км). Це нове відео дивіться вище.
Хотів би звернути увагу на те, як швидко заповнюється льодовик Тіфенбах лижниками. Пройшло всього приблизно півгодини після того, як я виїхав на льодовик першим. Це був тільки третій спуск, а лижників було вже стільки, що незважаючи на величезну ширину траси, довелося місцями пригальмовувати, щоб акуратно проїхати. Відповідно вже на четвертому спуску тут вже доведеться зовсім скидати швидкість і кататися як повний турист.
Висновок: якщо хочете хоч пару разів прокатати по вільному льодовику Тіфенбах, то треба бути на ньому тільки в перших рядах, бо вже через годину це буде неможливо.
По цій трасі я спустився з виїздом до витягу Seiterkar, щоб піднятися на перевал між двома льодовиками і спуститися вже по льодовику Реттенбах.
10:05. Підйом на витягу Seiterkar і спуск по синій трасі 34 (1.9 км) до Глетчер Арени. Як я писав раніше, ця траса має досить крутий схил і явно заслуговує на червоний колір.
Це друге з моїх нових відео, дивіться вище.
Як ви бачите, в той час, коли на Тіфенбаху вже зібрався натовп народу, зі сторони Реттенбаха я був першим на 34-й трасі!
10:15. Підйом на довгому витягу Schwarze Shneide, що складається з двох секцій, і спуск по синій трасі 33 (2.9 км + 200м (від верхньої станції до початку траси = 3.1 км) ). Спуск почав о 10:25.
Докладніше читайте і дивіться відео тут Австрия, Зельден (Sölden)
Як це не дивно, але і на цій трасі, навіть о пів на одинадцяту, я також був першим лижником!
Після такої вранішньої розминки я зробив невелику перерву, щоб з’їсти снікерса і попити чаю перед найдовшим маршрутом (по GPS вийшло 10 км), проходження якого було заплановане на цей день на 11-ту годину.
Докладніше про це читайте і дивіться відео тут Австрия, Зельден (Sölden)
В результаті вийшло, що разом за цей час (до половини дванадцятої) було вже накатано 23.3 км, включно з 23-ю трасою (1.1 км), яку треба було проїхати по дорозі на льодовики.
Але це ще не все, що було в цей день.
Далі буде …
|
|
|
01.05.2020, 16:25
|
#107 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Обіцяне продовження.
Після найдовшого спуску у 10 км по трасах Blue 32 + Black 31 + Blue 30 + Black 7 + Blue 9 до нижньої станції витягу Гайслахкогль настрій був просто суперовий, і я вирішив в цей день «закрити» всі траси льодовиків плюс всі траси по дорозі до них і звідти. З таких трас залишилися червона траса 36 на Тіфенбаху а також чорна траса 25 (яка знаходиться радіально по дорозі на льодовики) і синя траса 24 по дорозі з льодовиків. В основному, з них мені хотілося прокатати по чорній 25-й трасі. Але щоб знову потрапити на льодовики зі станції Гайслахкогль потрібно було ще проїхати по декількох інших трасах.
Таким чином, далі хронологічно історія катання була такою.
11:30. Підйом по першій частині витягу Гайлахкогль до проміжної станції.
11:40. Спуск по синій трасі 6 (2.2 км по GPS) до витягу Langegg.
Хоча цей спуск я також знімав на відео, але воно вийшло не краще, ніж те, що зробив в минулому році, і я навряд чи буду його робити. Минулорічний фільм можна подивитися на ютубі або на форумі
Австрия, Зельден (Sölden)
11:45. Підйом на витягу Langegg на перевал Rotkogl, який є верхньою точкою зони катання Гіггійох, а також синьої траси 23, з якої починається дорога на льодовики.
«Ліричний» відступ.
І тут мої плани трохи змінилися.
Доки піднімався на витягах Gaislachkogl i Langegg та спускався по дуже простій трасі №6, то трохи розслабився, і тут таки відчулося, що мені вже не 25 (коли я міг бігати і лазити по горах з рюкзаком з 5-ї ранку до 8-ї вечора), і навіть не 45, плюс хронічні болячки із суглобами.
І я зрозумів, що вже в перший день катання можу «перебрати» і, якщо прокатаю все, як запланував, то на наступний день можливо взагалі не зможу кататися. Але на 25-ту трасу таки дуже хотілося. Оскільки 23тя траса дуже проста і її можна проїхати взагалі без напрягу, та й 24та тільки трохи складніша, плюс я хотів зафільмувати 24ту трасу із зупинками і пейзажами, то таке невелике коло
Синя 23 + Синя 24 до витягу Schwarzkogl на 25ту трасу + Чорна 25 + Синя 24 з пейзажами
я вирішив все ж таки зробити.
Як виявилося на наступний день, краще б я цього не робив, а пішов би відпочивати відразу. Бо на наступний день були заплановані значно цікавіші маршрути, а суглоби вже почали «скрипіти», і, хоча основний план другого дня був також виконаний, але я не зміг прокатати все настільки красиво, як хотів. Але це я зрозумів вже на наступний день. Як говорять у Одесі: «если бы я был вчера такой умный, как моя жена завтра. . .». Тому розумним я був завтра, ну а зараз поїхав таки на це мале коло.
Продовження хронології.
11:55. Синя траса 23 (1.1 км по GPS).
Саме цей спуск я не записував, оскільки записав спуск по цій трасі коли їхав на льодовики з самого ранку. Про це мій новий фільм.
12:05. Підйом на витягу Einzeiger і спуск по 24-й синій трасі (1 км по GPS) до витягу Schwarzkogl, що веде на чорну трасу 25 і знаходиться посередині траси 24.
Відео саме про цей спуск ще не робив і не впевнений, що взагалі буду робити.
12:15. Підйом на витягу Schwarzkogl, спуск по чорній трасі 25 (1.2 км по GPS), після чого спуск по залишку синьої траси 24 (0.6 км по GPS).
Записуючи відео цього спуску по 25й я лохонувся. На другий рік роботи з камерою таке вже трапляється не часто, але все ще буває. Забув вчасно перевірити заряд батареї, а вона «сіла» акурат на самому початку спуску. Але спуск по 25й трасі у мене непогано вийшов в минулому році. Дивіться його на ютубі або разом з коментарями тут
Австрия, Зельден (Sölden)
12:40. Ще раз підйом на витягу Einzeiger і на цей раз повний спуск по 24-й синій трасі (1.6 км по GPS).
Це новий фільм
Сумарно по GPS вийшло
Синя 6 (2.2. км) + Синя 23 (1.1. км) + Синя 24 (1.6 км) + Чорна 25 (1.2 км) + Синя 24 (1.6 км) = 7.7 км
Разом з самого ранку до 12:45 вийшло: 23.3 км + 7.7 км = 31 км.
Але це ще не все.
Далі буде . . .
--------
На закінчення трохи «філософії».
В останньому фільмі про 24-ту трасу хотів би звернути увагу на величезну, як для Зьолдена, чергу.
Така черга є нехарактерною для Зьольдена ситуацією.
Справа в тому, що цей витяг – це єдиний крісельний витяг, і причому не найновіший і не найшвидший і всього лише 4-хмісний, тобто с малою пропускною здатністю (звичайно, його було б непогано поміняти на сучасний швидкий 8-мимісний), на шляху до льодовиків Реттенбах та Тіфенбах. Інших шляхів нема.
Тому він є «пляшковим горлечком» цього популярного шляху на льодовики. Але з самого ранку тут черги нема. Це можна побачити вище в закінченні фільму про 23тю трасу, коли я під’їхав до цього витягу з самого ранку і там не було взагалі нікого. Крім того, черги тут також практично нема після 13ї години, коли всі, навпаки, їдуть вже з льодовиків назад.
І взагалі, якщо звечора до півночі не квасити і не гоцати (хоча, звичайно, кожному своє ), а вставати рано, то на льодовики можна дістатися трохи менше, ніж за годину, по ходу розім’явшись на 6й та 23й трасах.
Звичайно, мені далеко до @Джигит-а, який зранку спить під витягами , але приходити на відкриття нижніх витягів – це правило .
На інших витягах черги, якщо й є, то вони просуваються швидко. А якщо приїхати не в періоди основних свят, то я черг, взагалі, практично не помічаю ні на жодному витягу.
|
|
|
22.05.2020, 19:31
|
#108 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Ще два фільми про два останні спуски першого дня катання зробив на останніх тижнях, але ніяк не міг знайти час, щоб зробити опис до них. Ну от, нарешті, руки дійшли і до цього.
Таким чином, продовжую хронологію.
12:48. Підйом на витягу Seekogl на перевал Rotkogl, який є верхньою точкою зони катання Giggijoch.
Про неприємну особливість збивати лижників одного з найстаріших (на щастя в Зьольдені таких залишилося мало) витягів Seekogl я вже писав раніше в повідомленні #67 Австрия, Зельден (Sölden)
------------------
«Ліричний відступ» від хронології.
Зона катання Giggijoch є найпопулярнішою зоною катання в Зьольдені, її іноді називають «сонячною долиною». Тут є чудові траси різного рівня складності і різнобарвного рельєфу:
Чорна 14. (повідомлення #37 Австрия, Зельден (Sölden))
Червона 12. (повідомлення #71 Австрия, Зельден (Sölden))
Синя 13 з крутизною майже червоної траси. (повна інформація і відео нижче)
Синя 15, крутизна якої насправді вже є червоною = 26.4%. (повна інформація і відео нижче)
Насправді, дві сині траси 13 та 15 – це тільки дві назви. Оскільки ратрачиться абсолютно вся зона Giggijoch шириною біля кілометра, а рельєф різнобарвний, то трас тут, фактично, неміряно, бо проїхавши на 5-10 метрів лівіше-правіше, отримуєш нову трасу.
Тому лижникам початкового і середнього рівня тут можна кататися цілий день, не знудьгувавшись.
Це тільки траси, що закінчуються біля верхньої станції головного гондольного витягу Giggijoch та однойменного великого ресторанного комплексу.
Крім них, є ще червона 11-та траса, яка йде з перевалу Rotkogl в ущелину між двома горами катання над Зьольденом, а також дві чорних траси 20 і 22, та дві червоних траси 19 і 21, які ведуть від Giggijoch-a вниз до Зьольдена.
11-та червона траса – це також «неміряна» множина червоних трас, а всі інші – це дійсно траси в класичному розумінні: 19-та йде по неширокому гребеню гори, 20-та – по кулуару під цим гребенем, а 21-ша та 22-га є просіками (більш чи менш широкими) в лісі.
Крім власне трас, в зоні катання Giggijoch знаходяться:
1. В лівій частині Giggijoch-a (якщо дивитися знизу) знаходиться величезний і різноманітний фан-парк (Fun Park) для любителів пострибати і долати різні перешкоди.
Його можна добре роздивитися у фільмі про 13-ту трасу минулого року (повідомлення #41 Австрия, Зельден (Sölden))
2. На початку 15-ї траси знаходиться «весела траса» Fun Slope (не плутати з Fun Park-ом) – відносно нескладна траса з цікавими вихилясами, невеличкими горбочками і тунельчиком. В основному тут розважаються діти. Де знаходиться початок Fun slope я показав у сьогоднішньому фільмі про 15-ту трасу (нижче).
3. Крім того, з правої сторони Giggijoch-a знаходяться три змагальні траси любительського «кубку» Adrenalin Cup Sölden: Mixed Race, Speed Race i Parallel Slalom. В сьогоднішньому фільмі про 15-ту трасу я постарався показати їх розташування на схилі Giggijoch-a.
------------------
Продовжую хронологію.
12:55. Повільний спуск по синій 13-й трасі із зупинками і навколишніми краєвидами.
Про цей спуск є нове відео в кінці цього допису.
Статистична інформація синьої траси 13:
Верхня точка: Rotkogljoch та верхня станція витягу Silberbruennl - 2668 m
Нижня точка: Нижня станція витягу Silberbruennl - 2278 m
Різниця по висоті: 390 m
Довжина крісельного витягу Silberbruennl: 1730 m
Середній нахил (крутизна) = 23% = 13⁰
Тобто, це дуже гарна синя траса, по крутизні наближена до червоної.
Довжина спуску по GPS: 1.9 км
Щоб потрапити додому достатньо було зробити тільки цей спуск, а далі вже можна, пожалівши свої суглоби спуститися в Зьольден вже на гондолі.
Але, як я вже писав раніше, розумним я був тільки на наступний день, а в цей перший день бажання покататися переповнювало, і я вирішив ще спуститися по 15-й синій трасі, відзнявши на відео розташування всіх цікавих місць на Гіггійоху, про які я писав вище.
13:05. Підйом на крісельному витягу Giggijoch. Це чудова сучасна кріселка з підігрівом сидінь.
Повну панораму Гіггійоха з цього витягу можна подивитися у фільмі минулого року (повідомлення #42 Австрия, Зельден (Sölden))
13:10. Повільний спуск по синій 15-й трасі із зупинками, навколишніми краєвидами, і показом цікавих місць на цій трасі, описаних вище.
Про цей спуск є нове відео в кінці цього допису.
Статистична інформація:
Верхня точка: Верхня станція крісельного витягу Giggijoch - 2597 m
Нижня точка: Нижня станція крісельного витягу Giggijoch - 2282 m
Різниця по висоті: 315 m
Довжина крісельного витягу Giggijoch: 1730 m
Середній нахил (крутизна) = 26.4% = 14.84⁰
Тому Синя траса 15 є скоріше Червоною, оскільки середня крутизна навіть трохи більше 25%.
Довжина спуску по GPS: 1.6 км
Це був останній спуск в цей день, оскільки я вже добре відчував, що мені на сьогодні досить.
Після чого ми пообідали в ресторані самообслуговування Гіггійоха і поїхали додому відпочивати на гондольному витягу Giggijoch.
---------------------------------
Підсумок катання першого дня.
Не буду повторювати статистику того, що було в попередньому повідомленні, тільки нагадаю, що до на момент до витягу Seekogl я вже накатав по GPS 31 км.
Тепер додаємо до цього 13-ту трасу (1.9 км) і 15-ту трасу (1.6 км), разом виходить 34.5 км.
А тепер для порівняння додаю (в прикладенні) офіційний звіт реєстраційної системи Зьольдена, яка формує статистичну інформацію катання по реєстрації вашого скіпаса на витягах.
За показником висоти, я піднявся і спустився майже на 6.5 кілометрів.
Фраза «46 downhill distance» означає, що я спустився по схилах довжиною 46 кілометрів.
Виходить, що офіційні виміри нарахували мені на 11.5 (!) км більше, ніж показав GPS на камері!!!
Непогана така різниця на третину більше від 34.5 км. Кому вірити???
Чому так і що з цього витікає, це дуже цікаві питання. Але це вже зовсім інша історія.
Свої думки з цього приводу напишу іншим разом, але в найближчі дні не обіцяю.
Якщо в когось є власні міркування щодо таких фактів, you are welcome написати їх тут.
Ну і власне, нові фільми
|
|
|
22.06.2020, 18:32
|
#109 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Мій сьогоднішній фільм містить сюжет за принципом «три в одному»:
1) спуск по 19-й червоній трасі із зупинками і краєвидами по ходу спуску;
2) розташування готелів та пансіонів Верхнього Зьольдена (Хохзьольден, Hochsölden);
3) новий сучасний гондольний витяг Hochsölden-Rotkogl Bahn , який був запущений в цьому сезоні замість старезної двомісної кріселки, яка, коли на неї сідаєш, давала тобі добрячого під…(ну ви зрозуміли).
Особливо хотілося б зупинитися на інфраструктурній значимості запуску цього нового витягу.
Головним недоліком Хохзьольдена до цього року була його значна відірваність від головного Зьольдена і його інфраструктури.
Спочатку відзначу переваги проживання у Хохзьольдені:
- улюблений багатьма лижниками французький принцип «спуск до дверей» - вийшов з готелю, «взув» лижі і поїхав, і так само приїхав;
- чудове розташування із офігєзними (як говорить @Dobermann) краєвидами, особливо на світанку і при заході сонця;
- якщо всі інші можуть тільки почати підніматися на витягу перший раз о 8:30, то гості Хохзьольдена о 8:15 вже можуть починати спускатися по абсолютно свіжим вельветовим трасам, так, щоб о 8:30 разом з іншими «ранніми пташками» підніматися вже для другого спуску.
Але всі ці переваги раніше суттєво нівелювалися тим, що у Хохзьольдені нема магазинів і гостям Хохзьольдена було не дуже зручно добиратися до Зьольдена і повертатися назад.
Є автобус, але він ходить тільки 4 рази на день. В інший час можна було дістатися туди й назад тільки на лижах і головному витягу GiggijochBahn.
Тут треба зауважити, що найпростіша траса від верхньої станції цього витягу до Хохзьолдена – це червона траса 19 (показана в цьому відео),а найпростіша від Хохзьольдена вниз до Зьольдена – це червона траса 21, яка наближається за складністю до чорної.
Звичайно, це не велика проблема для тих, хто добре катається на лижах. Але для тих, хто катається тільки по синіх, не кажучи вже про тих, хто просто відпочиває і не катається, виникали певні незручності, щоб з’їздити погуляти у Зьольден посеред дня і повернутися назад коли тобі треба.
Тепер цей головний недолік усунуто і гості готелів Хохзьольдена отримали чудові додаткові зручності проживання тут. Бо тепер у будь-який час роботи витягів можна з’їздити із Хохзьольдена у Зьольден зовсім без лиж і так само повернутися назад, завдяки тому, що на новому витягу зробили проміжну станцію на рівні Хохзьольдена.
Якщо раніше проживання у Хохзьольдені можна було зі спокійною совістю рекомендувати тільки тим, хто вже непогано катається і бронює проживання зі сніданком та вечерею або вечеряє тільки в ресторанах, то тепер можна рекомендувати вже і тим, хто віддає перевагу апартаментам з власним харчуванням, бо з’їздити в Зьольден за харчами вже не проблема.
Більш того, тепер Хохзьольден можна рекомендувати і сім’ям, які тільки починають ставити малих дітей на лижі, або самі тільки стають на лижі. Оскільки спуск по червоній 19-й для них є ще проблемою, то тепер після катання по синіх трасах дістатися додому у Хохзьольден можна буде без проблем на зручній гондолі.
Тепер власне про сьогоднішнє відео.
Я в ньому постарався показати основні важливі моменти для потенційних гостей Хохзьольдена.
Починається фільм від верхньої станції головного витягу GiggijochBahn (наприклад, якщо ви добираєтеся із Зьольдена у Хохзьольден) і показує шлях, як дістатися від цієї станції до верхньої станції нового витягу Hochsölden-Rotkogl Bahn і початку червоної траси 19, а також краєвиди зони катання Giggijoch по ходу цього шляху.
Потрібно спочатку під’їхати/підійти до ліфту, піднятися на ньому до ресторанного комплексу Giggijoch, а потім проїхати зліва від нього або пройти через нього, піднявшися всередині на невеликому ескалаторі (ескалатора у відео нема, бо два шляхи одночасно не покажеш). І ви потрапляєте на зазначену точку.
З цієї точки у вас є два варіанти: спуститися «до дверей» у Хохзьольдені по 19-й червоній трасі (так, як роблю я у відео) або, якщо такий варіант для вас ще заскладний (можете оцінити складність спуску по відео), то сісти у гондолу і спуститися на витягу до проміжної станції, яка знаходиться на рівні Хохзьольдена. І ви вже вдома.
В останній третій частині свого фільму я показую власне підйом на цьому новому сучасному витягу Hochsölden-Rotkogl Bahn із 10-місними комфортними гондолами, який був запущений у цьому 2019-2020 сезоні, та краєвиди, що відкриваються під час підйому, зокрема чудово видно розташування Хохзьольдена, його готелі, а також схили 20-ї чорної траси.
|
|
|
01.07.2020, 12:30
|
#110 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Сьогоднійшній фільм є продовженням попередньої теми про Хохзьольден. В ньому показаний спуск по червоній трасі 21, яка є другою після 19-ї, яка йде від Хохзьольдена до нижньої станції головного витягу Giggijochbahn.
Я б не сказав, що ця траса є дуже складною, але, на відміну від верхніх трас є не дуже широкою просікою у лісі. Крім того, вона є популярною серед лижників, хоча б тому, що більшість мешканців Хохзьольдена хоч раз зранку по ній спускаються, бо вона таки простіша, ніж чорна траса 22, яка має ті ж самі стартову та кінцеву точки.
Тому лижників на ній вже немало з самого ранку і розбивається вона досить швидко.
У цьому відео потенційні мешканці Хохзьольдена можуть подивитися який спуск їх чекає, якщо вони поїдуть аж до низу.
Але з цього року у них також є можливість швидше дістатися до основної зони катання Гіггійох на новому зручному гондольному витягу Hochsölden-Rotkogl, про який я розповідав у попередньому повідомленні і який показаний у попередньому фільмі.
Є два варіанти. Або трохи піднятися пішки до проміжної станції цього витягу, бо вона знаходиться на верхній лінії Хохзьольдена, або ж відразу біля дверей стати на лижі і спуститися метрів 500 по простому доступному навіть початківцям схилу до нижньої станції цього витягу і піднятися на ньому на Гіггійох. Думаю, другий варіант буде явно кращим для тих, хто зупиниться у готелях нижньої частини Хохзьольдена.
Хотів би також звернути увагу початківців, що довжина цієї траси від нижньої станції витягу Hochsölden-Rotkogl 2,5 км. Плюс від Хохзьольдена до цієї станції ще 500 м. Разом 3 км.
Тому, тим, хто тільки починає кататися, треба добре подумати, чи хочуть вони такого спуску з самого ранку.
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 17 | 53 | 19 (73%) | 6 (23%) | 1 (4%) |
---|
Yesterday | 1 | 10 | 178 | 730 | 106 (60%) | 71 (40%) | 1 (1%) |
---|
Month | 3 | 112 | 5065 | 16422 | 2655 (53%) | 2257 (45%) | 125 (2%) |
---|
|
|
|