Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Карвинг: техника катания (https://extreme.com.ua/forum/105-karving-tehnika-kataniya/)
-   -   Harald Harb PMTS (https://extreme.com.ua/forum/karving-tehnika-kataniya/29396-harald-harb-pmts.html)

mansrzv 06.04.2024 14:41

Але ж ти казав, що Скайклабу для правильного катання треба навчитись опускати таз
Опускати таз + контрротація = схоже на "сісти"

Lyubomyr 06.04.2024 14:47

Поредагував.

Добавлено через 1 минуту

Як я вже казав, найбільш виражено опускають такз на плоскачах на 30м лижах, інакше ніяк. Подивись solden останніх 4 воріт.

Добавлено через 3 минуты

@mansrzv ,

Є реально класні лижники, рейсери які їздять здебільшого заклоном і в вміють це робити добре, в дуже передній стійці. Є на кубку хлопці які так їздять, дуже багато малих рейсерів так їздять. Але це складніше, бо в нас нема можливості нарощувати швидкість як нам завгодно, ми не слабо контролюємо цю змінну.

Lyubomyr 06.04.2024 16:24

@Skyclub ,

>> Обидва, друзі, станьте перед дзеркалом і подивіться на себе.
Якщо створювати кут сідаючи на тумбочку, то тушка назовні, і ліжа розкантовується, і упора не буде.

Це лише якщо робити це неправильно. Можу так само тебе відправити до дзеркала щоб переконатися, подивися Хіршера ту фотку де в нього зад і всі ноги волочаться по снігу.

Добавлено через 1 час 30 минут

Ось найбільш «роскарячений» чувак який маскує афрейми в нашому комюніті:
Heluvaskier

Mik 06.04.2024 16:26

Скайклаб знову щось потер? Бо склалось враження що потер.

Lyubomyr 06.04.2024 17:29

До речі класна стаття:
What does it take to ski like the best


Чим Грег особливо цінний, то це що він як і ми нн про. Він бухгалтер і катає у відпустки.

Mik 06.04.2024 20:18

Ніби всі хто хотів, виговорились
Які я можу висновки зробити для себе. Як і завжди на форумі, люди, які беруть участь в подібних дискусіях, вже мають дуже міцну позицію. Кожен намагається переконати опонента в своїй правоті. Так тут завжди було.
Я ніяку з сторін спрору не підтримав, бо це як спір, що краще BMW чи Mercedes. Може тесла.
Тоді логічне, ніби, питання:
-навіщо це все.
Скажу чому я все ще тут. Колись сюди прийшов я. Було багато питань, багато з яких я навіть не зміг би вірно сформулювати.
Я просто читав. Був Анді, який писав багато цікавого і для мене багато чого відкрилось.
Я думаю(сподіваюсь) , що частина нашої писанини комусь таки допоможе.

Lyubomyr 06.04.2024 20:19

Цитата:

Коментар від Skyclub (Коментар 421713)
Я все ж пропоную подивитись на себе у дзеркалі, а не на Хіршера.

Я вище тобі відповів на твій закид вже в третє в цій темі і додав такий текст:
"Підтверди, що прочитав. Другий раз сприйму за образу такі коментарі."

Тому я більше нічого писати не буду на цю тему. Я вже все базове на цю тему написав і розказав і показав на собі, в мене всюди на фотках таз орієнтований назовні. На підлозі можу зробити діапізон руху дуже великий, але це я тренований, в тебе так мабуть не вийде. В більшості таз дуже дубовий.

Давайте закриваєм цю тему, мені вже це починає набридати. Давайте кожен займеться своїми справами.

igrus 06.04.2024 20:55

Цитата:

Коментар від mansrzv (Коментар 421702)
бо боком сідати не зручно

чому не зручно? це якраз по моему і є "знос" тазу (пепендікуляр лініі суглобів до лініі скату) просто пів жопой сідаешь на стілец
Цитата:

Коментар від mansrzv (Коментар 421702)
1. "Впасти" корпусом всередину поворота (впринципі це можна зробити і відкритими грудьми вперед і плечем вперед)

"ранній перенос" - робится зразу після перекантовки, на крутих горках прям скользяк видно зверху..
Цитата:

Коментар від mansrzv (Коментар 421702)
2. "Сісти" тазом всередину поворота: А для того, щоб сісти всередину повороту треба розвернутися задом до повороту (контрротація)

це якраз груба помилка, я іі називаю "завал" тазу в поворот .. дуже легко з розножкою
два перших терміна рахую як норм для виконання, бо помилок вони не генерують, а якшо чесно, то взагали не катав та не намагався виходити з балансу, то планую на сл сезон, багато чого планую.. але.. хз , дожити треба ;)
вам теж дякую за таку крейзі розмову.. практично зробив для себе теж висновки..
треба завьязувати со старим, бо якшо буде все ок.. то буде щось нове, та в лижах теж ;) так шо надія є..

Skyclub 06.04.2024 21:15

У темі 3 додатків
Ок, на цій високій ноті припиняю. Жодної реакції на мою писанину - тобто нікому нецікаво, прибираю за собою, якщо для вас це сміття:unknown:

Я дуже поважаю людину на першому фото, фото аж 10 років(!), саме тому , що для мене це крутий символ аматорського спорту у гірських лижах. Це на випадок, якщо хтось захоче накинути жовтого снігу:oops:
Для мене символізує катання між воротами. Напруження всього, що тільки можна напружити, та концентрація спортсмена. Тиждень на одному схилі, боротьба за секунди та десяті секунди. І ті самі положення корпусу, про які ми тут сперечались. Як зараз - не знаю, бо не бачив.
Не моє...

Друге фото та третє, вчора Цукер підкинув(ні, це не Томас, спеціально взяв не Томаса, а перше, що потрапило на очі), навіть не знаю хто це, судячи з прикиду на третьому , теж старе фото.
Для мене це символ сучасного вільного катання. Свобода, драйв, та посмішка на всі 32 :good:.
Символ свободи, польоту та досконалості.
Бо я таки естет, бляха:pardon:

Тому, якщо вчитись, то кожному просто треба вибирати своє, те що тебе заводить і розвиватись у цьому напрямку, як Любомир, :friends:, моя повага, вибачай, якщо тобі здалося, що це не так:oops:

А якщо не вчитись, то можна просто трохи пристулити пельку і слухати тих, хто чомусь вчиться :agree:

Lyubomyr 07.04.2024 11:42

До речі, ще про ефект котушки (coiling) про який я писав вище.

Саме це є основною причиною чому в коротких поворотах тіло орієнтують вниз по схилу, з допомогою зусилля яке ми прикладаємо щоб втримати корпус скрученим, при його відпусканні лижі швидко міняють кант і повертають, поворот стає коротший. В цьому суть старого і досить вдалого на мою думку терміну Anticipation.
Хіршер дуже круто це вміє, як і австрійці вцілому.

Добавлено через 20 минут

На гарному фото в Чеслава все такий плечі розвернуті троха не туда, маю бути більше вниз або навіть в сторону воріт.

На другому фото Пол Лоренц, один з моїх улюблених технічних лижників. Цю позу і стиль популяризував фактично Тед Лігеті і від тоді багато інструкторів і гонщиків це реплікують. Насправді піднімати так руки нема особливого сенсу, це така природня реакція на високу gs швидкість для втримання рівноваги, яка втім успішно подавлюється багатьма спортсменами.
На короткорадіусних жорстких лижах і чіпкому снігу так без кутового положення легко їхати, ти просто вперся і лижі тебе тиснуть і не дають впасти. На бетоні чи на лижах 20+ я вже так не вмію і раз поплатився сильним падінням з реабілітацією через це. Тонкий лід.

Mik 07.04.2024 11:44

:beer:Скайклаб,
Я тобі пару років тому писав. Обери, як хочеш їздити. А потім іди вчитись. Щоб розчарувань не було.

Lyubomyr 07.04.2024 11:48

Мені Пол ще дуже подобається як тренер, я би хотів в нього повчитися і він повністю як в їзді так і в поясненнях сумісний з тим що я роблю і ціную:
CARVING TRANSITION | Understanding this will improve performance - YouTube

igrus 07.04.2024 14:03

дуже добрий Демо ролік, але є ряд невірних, ну може недосксзаних моментів, які не дуже розкривають зміст та суть біомеханикі такого катання.. хочя в цілому мені зрозуміло, що це Демо версія бо тулмачення в 2х мірному простору, як на бумазі..)) в книжках..
Але на уяві мы катаемо в 3х мірному просторі, топто в 3D форматі, а там все як мін на 30% сложніше.. для розуміння сложніше.. а якшо нема розуміння 3Д то всі не дорозуміють одну площену, тому ідуть на курсы за гроші за ціею 33.3% інфориаціею.. ;)
якшо за які гроші ше іі вам розтулмачать невідомо, бо складність курсів поєтапна як мін 4 этапи.. то і гроші відповідні..
це мій погляд, не зважати на нього.. ;)

Lyubomyr 07.04.2024 14:09

Так, в його поясненнях деколи є не все. Але деякі речі дуже гарно і просто артикульовані.

igrus 07.04.2024 14:28

Цитата:

Коментар від Lyubomyr (Коментар 421729)
Так, в його поясненнях деколи є не все. Але деякі речі дуже гарно і просто артикульовані.

але чесно свої умовно 66.6 % він каже 😎


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 05:14.