![]() |
@Skyclub,
Не розумію, для чого далі з цими сектами і з цим всім. Ти прийшов сказати, щоб я навіть не писав нічого за спорт бо в мене якийсь такий рівень, як в тебе був до того, як ти прийшов до Томаса. Тобто тобі вже можна тепер говорити за спорт? Яку ти хотів цим реакцію викликати? Я комусь щось казав хто що має робити? Я пишу за спорт бо це то що мені цікаво в лижах. ХХ в минулому реальний спортивний тренер США і реальний елітний скі рейсер і він добре артикулює свій погляд на техніку і для мене це ефективним. Не інструктор який "проводить gs кемпи і пройшов багато курсів", а реальний тренер. Також мені цікаво, коли реальні скі рейсери говорять то, що вчить Харб і я про це поділився тут на форумі. Але я не можу просто поділитися, бо обов"язково хтось має прийти і сказати, що вона (Вірайтер) не права, Харб не правий, ми всі тут не праві та й ще й що нам про спорт не можна говорити бо в нас в кращому рівень який в тебе був колись. Якщо в тебе є відео з 35 градусного схилу де ти хочеш показати як треба їхати на твому рівні, то показуй, мені буде цікаво подивитися. Я взагалі не ціню то що ви робите, всі ці нахилені і закручені тулуби, їзда на п"ятках, завалені плечі це для мене все помилки, але ти можеш мене приємно здивувати якщо покажеш як ти це робиш на крутяку. |
У темі 3 додатків
@mansrzv,
А де я промазав? |
Цитата:
|
А тобі нащо? Видно, я провалив пояснення своєї мотивації продемонструвати відео.
|
@Lyubomyr , та я жартую бро. Насправді, я вмію катати крутяки тільки в powder alert 😁
|
@Skyclub
Одне питання до тебе, та до інших. НАВІЩО АНГУЛЯЦІЯ ВЗАГАЛІ? Слабо одним словом? І якою вона має бути? Одним словом, бітте. Одним словом не вийде. Ангуляція потрібна для компенсації різниці відстані до кантів лиж. До зовнішньої лижі відстань більша починаючи з лінії схилу. Далі ще більша. Тому і скорочуючи відстань в тазі, а далі згинаючи внутрішню ногу. На ковзанах, або роликах цього не потрібно, бо можна в лінію вивести обидва снаряди. Десь так. |
Цитата:
Прекол в тому, шо я теж такі крутяки лише в павдердей вмію. Коли сніг твердий і швидкий то є тактика — більш траверсами їздити з акцентом на high c, але мені таке не цікаво. Ось так їхати тілом вниз це складно бо дуже розганяє і треба все робити супер чітко і супер впевнено. Але уклон і швидкість це то, де видно рівень лижника. Тому змагання в азіатів на крутяку і всі навалюють а не їздять траверсами. |
Цитата:
і твої 2 стоп кадра що мають показати? що там тоже один короткий, другий довгий? ти по наявності/ відсутності ангуляції короткий від довгого відрізняєш? Добавлено через 1 минуту Цитата:
Добавлено через 1 минуту Цитата:
|
Цитата:
|
слаломний це не короткий?
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 16:52. |