Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Карвинг: техника катания > Внєшніє Сіли
Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 22.03.2023, 17:38   #111 (посилання)
Адепт Харбариума
 
Аватар для Sheridan
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City

Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 17:47   #112 (посилання)
Mik
Я знаю, що я нічого не
 
Аватар для Mik
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
Якщо б питання було наступним.

Кінь в вакуумі рухається середніми поворотами(на приклад) і його мета контроль швидкості, то за трьох наступних умов, а саме синя, червона та чорна траси, то відповіді були б також зрозумілі. На чорній довелося б коню перекинути лижі в момент лінії падіння в положення близьке до траверс і як наслідок отримати там максимальний вплив внєшніх сіл, на червоній буде малюнок з кружечками. На синій буде не кружечок а скоріше овал вздовж лінії на ялинках.
В місцях "гальмування"
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 19:51   #113 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
Скоріше ні, вставання не додає сил. На то сили і зовнішні. Пролема в тому, що якщо це робити ось так влоб, то це дохєра важко просто, будучи під дією цих сил переносити зразу вагу на нову зовнішню розгинаючи її. Це важко і нелогічно. Там є відео На каналі Лоренца здається, де чувак це робить, це просто жесть!

До речі, в Харба там цікавий новий пост на сторінці є на цю тему.

Добавлено через 7 минут

Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
У гіганті -чим вища траєкторія, тим кращє час -ну скажіть, що я помиляюсь? Бо я це підслухав, але від багатьох спортсменів чув, і тренерів.
Нізька траєкторія -пролетиш наступні ворота, або скинеш швидкість в них. Колись на восьмій на Буці стояла траса весь сезон, я там катав і спілкувався.
ставлять додаткові фішки, щоб підняти траєкторію.
Ходимо по колу

Ну, висока лінія це класика. І звісно це в безкінечну кількість разів краще за низьку. Але зараз топові спорстмени знайшли ще скорішу лінію. Вони стараються повернути якби відбившись від стінки на рівні прапора. Лінія більш пряма, більше на прапор, і там вони швидко створюють великі кути яим сильно скорочують радіус і зразу вихід і знову прямо на наступний прапор. Поворот виходить такий гострий. Висока лінія дає форму букви S.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 19:53   #114 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
Можливо я якось не зрозуміло написав ось це

Цитата:
Коментар від mansrzv Переглянути коментар
Ну все правильно
На малюнку про сферичного коня видно, що тиск буде збільшуватись до низу поворота
І буде максимальний в кінці поворота (перед відпусканням кантів), де б цей кінець поворота не був
Чим більше лижник закриває поворот, тим дальше від апекса ця точка буде
Я спробую ще, якщо ні - то ні
Лижник закантував лижі в синій точці (мал 1) і почав рухатися по колу. На нього в цей момент почала діяти центростремітельна сила.
Від апекса до траверса сумарна сила (сила тяжіння+центростремітельна ) постійно зростає - тому що вектори сил все більше сходяться. Максимальна сума сил буде в траверсі

Питання було: де лижник відчуває максимальне навантаження?

Відповідь: в останній точці, де він ще рухається по колу (закантовані лижі). Бо коли він розкантує лижі, він з`їде з цього кола і тоді мінус центростремітельна сила

Лижник може розкантувати лижі і зїхати з кола будь-де (зелена, помаранчева, червона точки), від апекса до траверса, від цього буде залежати наскільки закритий вийде поворот і яке буде макс навантаження (мал 1)

Конкретно на малюнку з йолками макс навантаження буде в синій точці (мал 2)
Мініатюри додатків
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  сили1.jpg
Переглядів: 19
Розмір:  55,0 КБ
ID:	46814  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  йолки.jpg
Переглядів: 20
Розмір:  421,1 КБ
ID:	46815  
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 19:55   #115 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
люба розгрузка розкантовує лижі - мінус центростремітельна сила
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 19:57   #116 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
@Skyclub, я взагалі за кружечкі в апексі поворота. Це лінія схилу по-нашому.
Забудь про вищу-нижчу траєкторії. В нас є тільки коридор, по якому ми валимо вниз по ідеальному схилу. Ворота тут заважають. Всі повороти в нас однакові.

Оце саме цікаве. Томас не сказав, як цього досягти? Бо Харб сказав давно. І назвав його early edging. Це максимально раннє кантування і початок різаної дуги дуууууже до лінії схилу.

Ще два роки назад я б був за кружечкі внизу. Зараз в мене теоретичні сумніви. Бо я бачив сліди рейсерів кубка світу в фрі катанні. І купу відосів Харба і його послідовників. І Шифрін навіть ) Свої сліду подивлюсь якось. Але я ніхто ) Тут краще, щоб Любомир мене прокоментував. Він шарить
Ну як правило, справжні спортсмени стараються зробити максимальні кути троха за лінією схилу.
Дехто просто туда вривається і там робить кут, лижа згинається, у відповідь зявляється сила яка тримає тіло щоб не впало. Грубо типу.
Майстри, роблять це технічно — в high С частині повороту починається закантовка і задача створити кут ще будучи в невагомості (підозрюю, що це і є славнозвісна «невесомая стопа» і на лінії падіння кути вже створені і там вже зявляється тиск. (Харб в останньому відео про це розказує, про upside down portion of the turn). Харб ще хариться на коментаторів які новорять про early pressure. Бо нема ніякого early pressure, є early angles а pressure це небажаний епізодичний союзник рейсера. Саме тиск в сповільнює інавіть ідеальну карвову дугу. Про це ти власне і говориш (early edging)
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 20:01   #117 (посилання)
Ридонли
 
Аватар для 3dss
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель

Снаряга: прокатные :)
почему спортивные машины низкие?
а джипы сносит в таком же повороте на в два раза меньшей скорости чем спортивные ?)))
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 20:11   #118 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 20:13   #119 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
Цитата:
Коментар від Korben Dallas Переглянути коментар
@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))
які конкретно?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 20:16   #120 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
@mansrzv ,
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_2023-03-22-20-15-27-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Переглядів: 20
Розмір:  658,0 КБ
ID:	46816
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today13142515 (79%)4 (21%)1 (1%)
Yesterday009323555 (59%)37 (40%)1 (1%)
Month91983253111982131 (65%)1072 (33%)64 (2%)