Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
22.03.2023, 17:38
|
#111 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
|
|
|
22.03.2023, 17:47
|
#112 (посилання)
|
Я знаю, що я нічого не
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
|
Якщо б питання було наступним.
Кінь в вакуумі рухається середніми поворотами(на приклад) і його мета контроль швидкості, то за трьох наступних умов, а саме синя, червона та чорна траси, то відповіді були б також зрозумілі. На чорній довелося б коню перекинути лижі в момент лінії падіння в положення близьке до траверс і як наслідок отримати там максимальний вплив внєшніх сіл, на червоній буде малюнок з кружечками. На синій буде не кружечок а скоріше овал вздовж лінії на ялинках.
В місцях "гальмування"
|
|
|
22.03.2023, 19:51
|
#113 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
Якщо б не розуміння флексу, я б не бодався за кружечкі взагалі. Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
|
Скоріше ні, вставання не додає сил. На то сили і зовнішні. Пролема в тому, що якщо це робити ось так влоб, то це дохєра важко просто, будучи під дією цих сил переносити зразу вагу на нову зовнішню розгинаючи її. Це важко і нелогічно. Там є відео На каналі Лоренца здається, де чувак це робить, це просто жесть!
До речі, в Харба там цікавий новий пост на сторінці є на цю тему.
Добавлено через 7 минут
Цитата:
Коментар від Skyclub
У гіганті -чим вища траєкторія, тим кращє час -ну скажіть, що я помиляюсь? Бо я це підслухав, але від багатьох спортсменів чув, і тренерів.
Нізька траєкторія -пролетиш наступні ворота, або скинеш швидкість в них. Колись на восьмій на Буці стояла траса весь сезон, я там катав і спілкувався.
ставлять додаткові фішки, щоб підняти траєкторію.
Ходимо по колу
|
Ну, висока лінія це класика. І звісно це в безкінечну кількість разів краще за низьку. Але зараз топові спорстмени знайшли ще скорішу лінію. Вони стараються повернути якби відбившись від стінки на рівні прапора. Лінія більш пряма, більше на прапор, і там вони швидко створюють великі кути яим сильно скорочують радіус і зразу вихід і знову прямо на наступний прапор. Поворот виходить такий гострий. Висока лінія дає форму букви S.
|
|
|
22.03.2023, 19:53
|
#114 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Можливо я якось не зрозуміло написав ось це
Цитата:
Коментар від mansrzv
Ну все правильно
На малюнку про сферичного коня видно, що тиск буде збільшуватись до низу поворота
І буде максимальний в кінці поворота (перед відпусканням кантів), де б цей кінець поворота не був
Чим більше лижник закриває поворот, тим дальше від апекса ця точка буде
|
Я спробую ще, якщо ні - то ні
Лижник закантував лижі в синій точці (мал 1) і почав рухатися по колу. На нього в цей момент почала діяти центростремітельна сила.
Від апекса до траверса сумарна сила (сила тяжіння+центростремітельна ) постійно зростає - тому що вектори сил все більше сходяться. Максимальна сума сил буде в траверсі
Питання було: де лижник відчуває максимальне навантаження?
Відповідь: в останній точці, де він ще рухається по колу (закантовані лижі). Бо коли він розкантує лижі, він з`їде з цього кола і тоді мінус центростремітельна сила
Лижник може розкантувати лижі і зїхати з кола будь-де (зелена, помаранчева, червона точки), від апекса до траверса, від цього буде залежати наскільки закритий вийде поворот і яке буде макс навантаження (мал 1)
Конкретно на малюнку з йолками макс навантаження буде в синій точці (мал 2)
|
|
|
22.03.2023, 19:55
|
#115 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
Саме верхня розгрузка додає навантаження перед перекантовкою. Я не помиляюсь?
|
люба розгрузка розкантовує лижі - мінус центростремітельна сила
|
|
|
22.03.2023, 19:57
|
#116 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
@Skyclub, я взагалі за кружечкі в апексі поворота. Це лінія схилу по-нашому.
Забудь про вищу-нижчу траєкторії. В нас є тільки коридор, по якому ми валимо вниз по ідеальному схилу. Ворота тут заважають. Всі повороти в нас однакові.
Оце саме цікаве. Томас не сказав, як цього досягти? Бо Харб сказав давно. І назвав його early edging. Це максимально раннє кантування і початок різаної дуги дуууууже до лінії схилу.
Ще два роки назад я б був за кружечкі внизу. Зараз в мене теоретичні сумніви. Бо я бачив сліди рейсерів кубка світу в фрі катанні. І купу відосів Харба і його послідовників. І Шифрін навіть ) Свої сліду подивлюсь якось. Але я ніхто ) Тут краще, щоб Любомир мене прокоментував. Він шарить
|
Ну як правило, справжні спортсмени стараються зробити максимальні кути троха за лінією схилу.
Дехто просто туда вривається і там робить кут, лижа згинається, у відповідь зявляється сила яка тримає тіло щоб не впало. Грубо типу.
Майстри, роблять це технічно — в high С частині повороту починається закантовка і задача створити кут ще будучи в невагомості (підозрюю, що це і є славнозвісна «невесомая стопа» і на лінії падіння кути вже створені і там вже зявляється тиск. (Харб в останньому відео про це розказує, про upside down portion of the turn). Харб ще хариться на коментаторів які новорять про early pressure. Бо нема ніякого early pressure, є early angles а pressure це небажаний епізодичний союзник рейсера. Саме тиск в сповільнює інавіть ідеальну карвову дугу. Про це ти власне і говориш (early edging)
|
|
|
22.03.2023, 20:01
|
#117 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
почему спортивные машины низкие?
а джипы сносит в таком же повороте на в два раза меньшей скорости чем спортивные ?)))
|
|
|
22.03.2023, 20:11
|
#118 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))
|
|
|
22.03.2023, 20:13
|
#119 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Цитата:
Коментар від Korben Dallas
@mansrzv ,хуясє кружечки, на півтори фази повороту))
|
які конкретно?
|
|
|
22.03.2023, 20:16
|
#120 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@mansrzv ,
|
|
|
Тут присутні: 4 (учасників - 1 , гостей - 3)
|
loy
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 0 | 0 | 40 (85%) | 7 (15%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 1 | 3 | 78 | 220 | 80 (77%) | 24 (23%) | 2 (1%) |
---|
Month | 7 | 73 | 3590 | 10759 | 2242 (62%) | 1329 (37%) | 48 (1%) |
---|
|
|
|