Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
22.03.2023, 11:59
|
#101 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від Skyclub
Das ist fantastisch!
|
Ми мабуть схоже мислим; може технічна освіта дається в знаки ) ![Друзья](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/friends.gif)
|
|
|
22.03.2023, 12:04
|
#102 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
|
Нєвєсомая Стопа так не злетить. Це нікому не цікаво. Шкода (
Тому я продовжу. Навіть без технічної оствіти.
Цитата:
Коментар від Skyclub
Сила яка тисне буде залежати від дфох факторів: радіуса дуги по якій їде лижа і як ця дуга орієнтована по відношенню до лінії падіння.
Як правило, хороші лижники стараються вийти на максимальні кути (створити найменший радіус і і таким чином найбільшу зворотню силу) вздовж лінії падіння і коли лижі вже повернуть і будуть орієнтовані перпендикулярно їй, то вже зменшувати кут закантовки (відпускати/release).
|
Саня з самого початку сприйняв в штики цю тему. Саме з причини несприйняття сферічного коня в вакуумі. Дарма. Так ведуть себе юристи частіше, розвалюючі справу, звертая увагу суду на помилки слідства.
Я зараз перечитав те, що Саня написав (цитую вище). Схоже на те, що при бажанні і вмінні жовті кружечкі будуть на лінії падіння. Саня, ти саме це маєш на увазі?
|
|
|
22.03.2023, 12:22
|
#103 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Ден, то цитата Любомира.
Жовті кружочки - це вже ржака з самого початку, бо ніхто не сказав що вони мають означати-сукупнісіть таінствєнніх внєшніх сил?
Потім виникло обмеження -це вже краще - "лижник на трасі гіганту", де вн вириє яму -мабуть саме це Че і мав на увазі, але ніхто не звернув на це уваги.
Я казав, що діє багата факторів, Любомир їх назвав, теж частково.
Лижник керує тою загадковою точкою і намагається підняти її ближче до гори., якщо на трасі.
У гіганті -чим вища траєкторія, тим кращє час -ну скажіть, що я помиляюсь? Бо я це підслухав, але від багатьох спортсменів чув, і тренерів.
Нізька траєкторія -пролетиш наступні ворота, або скинеш швидкість в них. Колись на восьмій на Буці стояла траса весь сезон, я там катав і спілкувався.
ставлять додаткові фішки, щоб підняти траєкторію. Я про це.
Короткі, малого радіусу, по Томасу -сніг має летіти ВГОРУ.
Вбік вже поганенько.
ВНИЗ(це ваш кружочок) це скид пяток, це не поворот, а скид.
І ми розбирали слід від лиж Томаса у короткому і він був вгорі - саме тому я і написав, що точка має бути вищє.
Ходимо по колу ![Упс...](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/blush2.gif)
|
|
|
22.03.2023, 12:31
|
#104 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
|
@Skyclub, я взагалі за кружечкі в апексі поворота. Це лінія схилу по-нашому.
Забудь про вищу-нижчу траєкторії. В нас є тільки коридор, по якому ми валимо вниз по ідеальному схилу. Ворота тут заважають. Всі повороти в нас однакові.
Цитата:
Коментар від Skyclub
Короткі, по Томасу -сніг має летіти ВГОРУ.
|
Оце саме цікаве. Томас не сказав, як цього досягти? Бо Харб сказав давно. І назвав його early edging. Це максимально раннє кантування і початок різаної дуги дуууууже до лінії схилу.
Ще два роки назад я б був за кружечкі внизу. Зараз в мене теоретичні сумніви. Бо я бачив сліди рейсерів кубка світу в фрі катанні. І купу відосів Харба і його послідовників. І Шифрін навіть ) Свої сліду подивлюсь якось. Але я ніхто ) Тут краще, щоб Любомир мене прокоментував. Він шарить
|
|
|
22.03.2023, 12:37
|
#105 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Ну, в мене в коротких сніг летить в гору, навіть якщо ритм дуже малий. нічого складного.
Коли бугри нескінчені, або кртутяк, то злизуєш пяти(вниз), бо так економно. тиждень тому з 16 км спуску з Мармолади 8 було у буграх. народ просто вмирав по дорозі ![Улыбка](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/smile3.gif) ) не до краси ![Улыбка](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/smile3.gif) ))))))))), а мені пофіг ![Упс...](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/blush2.gif)
|
|
|
22.03.2023, 12:38
|
#106 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
|
@Skyclub, покажеш відосік якось?
|
|
|
22.03.2023, 13:05
|
#107 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Поки не захейтили ведмедики кочі ![Сорри](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/pardon.gif)
це на школі у Марніца у січні
знімає моя дружина
це демо ДЛЯ НЕЇ, тому короткі навмисне дуже затягнуті у часі, що було зрозуміло, куди летить сніг, навіть коучам ![Сорри](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/pardon.gif)
нема питань додати частоти, але Томас сказал САМЕ УПОВІЛЬНИТИ для закатки, а потім додавати.
-спочатку малий радіус
- потім великий(дуже складно переробити погляд та руки-це процес, на сьогодні набагато кращє вже)
схил червоний(не встратий положняк, де все просто)
|
|
|
22.03.2023, 13:10
|
#108 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
А тепер подумайте, в якому місці повороту лижника розганяє...
Додано через 2 хвилини
Не може бути в апексі (лінія падіння) максимального навантаження...
Додано через 34 секунди
...забув додати "на мою скромну думку")
|
|
|
22.03.2023, 17:30
|
#110 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
Нєвєсомая Стопа так не злетить. Це нікому не цікаво. Шкода (
Тому я продовжу. Навіть без технічної оствіти.
|
Я мав на увазі, що обгворювати питання де найбільші сили дещо без толку. Але є інщі цікаві аспекти повязані з внєшнімі сіламі ![Ржака](https://extreme.com.ua/forum/images/smilies/laugh2.gif) :
1) Як їх можна використовувати для переходу в наступний поворот (недавно десь згадувалося в контексті курсу того Велєри Пасанецького)
2) різномаїття різних форм і позицій тіла в різних фазах повороту.
Я в минулому сезоні почав звертати увагу на це і багато що для себе зрозумів. Основне відкриття було, що якщо ти не зробив кутів скільки хотів вчасно, то нема сенсу вже мучити себе і лижу пізно в повороти. Та й ще всякі цікаві відрияття для себе зробив з цим всім. Але для цього треба поняти флекс-ту-реліз, це відкриває нові виміри в цій всій грі.
|
|
|
Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
![](https://extreme.com.ua/forum/images/galogo.gif) | | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 1 | 3 | 14 | 25 | 15 (79%) | 4 (21%) | 1 (1%) |
---|
Yesterday | 0 | 0 | 93 | 235 | 55 (59%) | 37 (40%) | 1 (1%) |
---|
Month | 9 | 198 | 3253 | 11198 | 2131 (65%) | 1072 (33%) | 64 (2%) |
---|
|
|
|