Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Карвинг: техника катания > Внєшніє Сіли
Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 22.03.2023, 11:59   #101 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
Das ist fantastisch!
Ми мабуть схоже мислим; може технічна освіта дається в знаки )
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 12:04   #102 (посилання)
Адепт Харбариума
 
Аватар для Sheridan
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City

Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
Нєвєсомая Стопа так не злетить. Це нікому не цікаво. Шкода (

Тому я продовжу. Навіть без технічної оствіти.

Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
Сила яка тисне буде залежати від дфох факторів: радіуса дуги по якій їде лижа і як ця дуга орієнтована по відношенню до лінії падіння.
Як правило, хороші лижники стараються вийти на максимальні кути (створити найменший радіус і і таким чином найбільшу зворотню силу) вздовж лінії падіння і коли лижі вже повернуть і будуть орієнтовані перпендикулярно їй, то вже зменшувати кут закантовки (відпускати/release).
Саня з самого початку сприйняв в штики цю тему. Саме з причини несприйняття сферічного коня в вакуумі. Дарма. Так ведуть себе юристи частіше, розвалюючі справу, звертая увагу суду на помилки слідства.

Я зараз перечитав те, що Саня написав (цитую вище). Схоже на те, що при бажанні і вмінні жовті кружечкі будуть на лінії падіння. Саня, ти саме це маєш на увазі?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 12:22   #103 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
Ден, то цитата Любомира.
Жовті кружочки - це вже ржака з самого початку, бо ніхто не сказав що вони мають означати-сукупнісіть таінствєнніх внєшніх сил?

Потім виникло обмеження -це вже краще - "лижник на трасі гіганту", де вн вириє яму -мабуть саме це Че і мав на увазі, але ніхто не звернув на це уваги.

Я казав, що діє багата факторів, Любомир їх назвав, теж частково.

Лижник керує тою загадковою точкою і намагається підняти її ближче до гори., якщо на трасі.

У гіганті -чим вища траєкторія, тим кращє час -ну скажіть, що я помиляюсь? Бо я це підслухав, але від багатьох спортсменів чув, і тренерів.
Нізька траєкторія -пролетиш наступні ворота, або скинеш швидкість в них. Колись на восьмій на Буці стояла траса весь сезон, я там катав і спілкувався.
ставлять додаткові фішки, щоб підняти траєкторію. Я про це.

Короткі, малого радіусу, по Томасу -сніг має летіти ВГОРУ.
Вбік вже поганенько.
ВНИЗ(це ваш кружочок) це скид пяток, це не поворот, а скид.

І ми розбирали слід від лиж Томаса у короткому і він був вгорі - саме тому я і написав, що точка має бути вищє.
Ходимо по колу
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 12:31   #104 (посилання)
Адепт Харбариума
 
Аватар для Sheridan
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City

Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
@Skyclub, я взагалі за кружечкі в апексі поворота. Це лінія схилу по-нашому.
Забудь про вищу-нижчу траєкторії. В нас є тільки коридор, по якому ми валимо вниз по ідеальному схилу. Ворота тут заважають. Всі повороти в нас однакові.
Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
Короткі, по Томасу -сніг має летіти ВГОРУ.
Оце саме цікаве. Томас не сказав, як цього досягти? Бо Харб сказав давно. І назвав його early edging. Це максимально раннє кантування і початок різаної дуги дуууууже до лінії схилу.

Ще два роки назад я б був за кружечкі внизу. Зараз в мене теоретичні сумніви. Бо я бачив сліди рейсерів кубка світу в фрі катанні. І купу відосів Харба і його послідовників. І Шифрін навіть ) Свої сліду подивлюсь якось. Але я ніхто ) Тут краще, щоб Любомир мене прокоментував. Він шарить
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 12:37   #105 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
Ну, в мене в коротких сніг летить в гору, навіть якщо ритм дуже малий. нічого складного.
Коли бугри нескінчені, або кртутяк, то злизуєш пяти(вниз), бо так економно. тиждень тому з 16 км спуску з Мармолади 8 було у буграх. народ просто вмирав по дорозі ) не до краси ))))))))), а мені пофіг
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 12:38   #106 (посилання)
Адепт Харбариума
 
Аватар для Sheridan
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City

Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
@Skyclub, покажеш відосік якось?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 13:05   #107 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
Поки не захейтили ведмедики кочі
це на школі у Марніца у січні
знімає моя дружина
це демо ДЛЯ НЕЇ, тому короткі навмисне дуже затягнуті у часі, що було зрозуміло, куди летить сніг, навіть коучам
нема питань додати частоти, але Томас сказал САМЕ УПОВІЛЬНИТИ для закатки, а потім додавати.
-спочатку малий радіус
- потім великий(дуже складно переробити погляд та руки-це процес, на сьогодні набагато кращє вже)
схил червоний(не встратий положняк, де все просто)
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 13:10   #108 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
А тепер подумайте, в якому місці повороту лижника розганяє...

Додано через 2 хвилини

Не може бути в апексі (лінія падіння) максимального навантаження...

Додано через 34 секунди

...забув додати "на мою скромну думку")
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 14:52   #109 (посилання)
Адепт Харбариума
 
Аватар для Sheridan
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City

Снаряга: Yamaha Tracer 9, Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188, Canyon Neuron 9 CF SL
Якщо хтось в цьому розбереться, я піду в бордери https://www.researchgate.net/publica..._alpine_skiing

Таких робіт там десятки...
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 17:30   #110 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
Нєвєсомая Стопа так не злетить. Це нікому не цікаво. Шкода (

Тому я продовжу. Навіть без технічної оствіти.
Я мав на увазі, що обгворювати питання де найбільші сили дещо без толку. Але є інщі цікаві аспекти повязані з внєшнімі сіламі :
1) Як їх можна використовувати для переходу в наступний поворот (недавно десь згадувалося в контексті курсу того Велєри Пасанецького)
2) різномаїття різних форм і позицій тіла в різних фазах повороту.

Я в минулому сезоні почав звертати увагу на це і багато що для себе зрозумів. Основне відкриття було, що якщо ти не зробив кутів скільки хотів вчасно, то нема сенсу вже мучити себе і лижу пізно в повороти. Та й ще всякі цікаві відрияття для себе зробив з цим всім. Але для цього треба поняти флекс-ту-реліз, це відкриває нові виміри в цій всій грі.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
 

Ваші права у розділі

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today13142515 (79%)4 (21%)1 (1%)
Yesterday009323555 (59%)37 (40%)1 (1%)
Month91983253111982131 (65%)1072 (33%)64 (2%)