Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
22.03.2023, 10:32
|
#71 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@Skyclub , так, моя помилка була в тому, що я не зрозумів, що Ден це притяг сюди для стьобу...
|
|
|
22.03.2023, 10:33
|
#72 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від 3dss
@Korben Dallas ,
для того, чтобы себя чувствовать в лыжной жизни спокойным и уравновешенным, уверенным и знающим свой следующий поворот - необходимо наверно это все начинать испытывать при катании тоесть начинать меняться, получать ноаве ощущения, видеть и слышать птау в полете и хруст деревьев при своём катании, наслаждаться жизнью, а не борьбой со слоном, где-то так видимо это объясняет поведение лыжника в промтранстаенновременом измерении информирования 😇
|
Будучи павер карвером, ставлю собі ціль їхати так, щоб було чути хруст колін і бачити іскри в поворотів
|
|
|
22.03.2023, 10:36
|
#73 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@Lyubomyr ,і бажано, щоб це були не свої коліна))
Додано через 25 секунд
...жартую, звісно,)
|
|
|
22.03.2023, 10:54
|
#74 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Цитата:
Коментар від Lyubomyr
@Skyclub ,
Якщо я правильно тебе зрозумів, то тобі не подобаються відповіді тому, що різні повороти будуть мати різні навантаження навіть в того самого лижника, не кажучи вже про якийсь абстрактний поворот. Тобто питання методологічно некоректне. Я погоджуюсь.
На мою думку, з практичної точки зору це доволі безтолкове заняття теоретизувати на цю тему, але можна все таки щось поговорити.
Сила яка тисне буде залежати від дфох факторів: радіуса дуги по якій їде лижа і як ця дуга орієнтована по відношенню до лінії падіння.
Як правило, хороші лижники стараються вийти на максимальні кути (створити найменший радіус і і таким чином найбільшу зворотню силу) вздовж лінії падіння і коли лижі вже повернуть і будуть орієнтовані перпендикулярно їй, то вже зменшувати кут закантовки (відпускати/release).
В коротких поворотах ми взагалі свідомо повинні створювати дугу орієнтовану по лінії падіння.
|
Das ist fantastisch!
Я саме про це і писав з самого початку, кому не ліньки -можете перевірити.
1. Безтолково.
2.некоректно
3. Як ця дуга оріентована відносно лініїї падіння
4. Радіус дуги
5. чого саме прагне лижник?
6. ти поворота -короткий чи довгий
7-20. інше
Любомир, вже в котрий раз знимаю капелюха!
Валєра, мої вітання !
|
|
|
22.03.2023, 10:54
|
#75 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз:
на форумі
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
Цитата:
Коментар від Korben Dallas
що я не зрозумів, що Ден це притяг сюди для стьобу...
|
Це навіть я не зрозумів. Ніякого стьобу. Чиста фізика. На назву теми не звертайте уваги. Я не втримався )))
|
|
|
22.03.2023, 10:57
|
#76 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
Цитата:
Коментар від Lyubomyr
Будучи павер карвером, ставлю собі ціль їхати так, щоб було чути хруст колін і бачити іскри в поворотів
|
это какраз и очень классно делать при 'невесомости стопы'
Но этот термин видимо будет запатентован тоже
хруст в коленях меня испугал конечно, но это твой патент, сорри
и ещё, о чем я говорил про птиц и деревья я лично уже могу сдашать и видеть не при гибрид карвинге, а именно при павр карвинге.. и это очередные грабли раскинутые мной..
вы не можете ощутить и наслаждаться катанием как Шифрин к примеру, у неё в самые ответственные моменты пути к восприятию любой информации (зрительной, слуховой, осязательной, тактильной) совершенно открыты.. и поверь, у неё ничего не хрустит... и травм у неё не будет слова совсем.. так как человек не может упасть идя осторожно по всем канонам эволюции во времени существования 😇
Добавлено через 1 минуту
Цитата:
Коментар від Korben Dallas
@Lyubomyr ,і бажано, щоб це були не свої коліна))
Додано через 25 секунд
...жартую, звісно,)
|
бережёте вы, батюшка, коленки будущих учеников 😂🤣😂
|
|
|
22.03.2023, 10:58
|
#77 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз:
на форумі
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
Цитата:
Коментар від 3dss
слышать птиц в полете и хруст деревьев при своём катании
|
До внєшніх сіл додалися птахи і дуже небезпечні дерева. Страшне
|
|
|
22.03.2023, 10:59
|
#78 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
Цитата:
Коментар від Korben Dallas
@Skyclub , так, моя помилка була в тому, що я не зрозумів, що Ден це притяг сюди для стьобу...
|
есть уйма пословиц и умняшек по поводкюу смеха и очерёдности этого смеха во времени..
|
|
|
22.03.2023, 11:04
|
#79 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
А я то думаю, чому така стрьомна назва цієї теми...але ж Ден, я ніколи не давав такого визначення. Ну добре, стьоб так стьоб...)
|
|
|
22.03.2023, 11:05
|
#80 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
До внєшніх сіл додалися птахи і дуже небезпечні дерева. Страшне
|
и это главная цель освоить эти силы, чтобы все открылось вокруг, как будто ты стоишь на месте с чашечкой кофе и наслаждается жизнью склона..
|
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 1 | 3 | 10 | 32 | 10 (83%) | 2 (17%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 1 | 3 | 147 | 544 | 94 (64%) | 52 (35%) | 1 (1%) |
---|
Month | 8 | 76 | 3667 | 11115 | 2264 (62%) | 1359 (37%) | 49 (1%) |
---|
|
|
|