Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
20.03.2023, 22:20
|
#41 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
І да...зовнішні сили так ніхто і не назвав...😁
|
|
|
20.03.2023, 22:22
|
#42 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
Цитата:
Коментар від mansrzv
ты первый это понял! а тебе не верили... не хотели познать истину... разножечники
|
если это искренне, то спасибо!
|
|
|
20.03.2023, 23:18
|
#43 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від mansrzv
хто ходив по трасі знає, де утворюються найбільші ями - під флагом
чому? тому що там найбільша компресія виникає
як це з точки зору фізики пояснюється? може сила тяжіння додається до відцентрової хз
до речі на картинці відповідь не тільки на це питання
|
Все вірно, тут і гадати нема що. Під прапором тіло хоче продовжити рухатися вниз на швидкостях, які ти розвив на лінії падіння, а ти впираєшся кантами бо тобі треба вбік, та й ще і лижа їде по дузі бо їй з такою закантовкою взагалі вверх, тобто навпроти твого руху але це лише на крутяках такі ворота ставлять.
До речі, тому я рекомендував займатися штангою, не для витривалості а для абсолютної сили яка виникає на крутих віражах.
|
|
|
21.03.2023, 00:05
|
#44 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
А як вам це?
|
|
|
21.03.2023, 00:09
|
#45 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@Sheridan , скажи нормальною мовою, я не спортсмен і не звик про лижі цифрами розмовляти)
|
|
|
21.03.2023, 00:31
|
#46 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
@Korben Dallas, максимальний заклон ЦМ в сл воротах, якщо просто. Схоже на максимальну перегрузку. Це якась велика статистика купи спортсменів. І хоч з Любомиром я не сперечаюсь (не доріс я ще), але про таймінг релізу я б поговорив з ним. Коли навчусь ахахаах ))))
Хоча насправді ворота не апекс повороту. Більшисть завершує поворот на воротах. Якщо є можливість... Я ж казав, тема складна. Але енівей, з верхньою розгрузкою жовті кружечкі нижче по дузі, ніж з нижньою
|
|
|
21.03.2023, 04:03
|
#47 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
для большего понимания надо уйти от спорта
расматривать поворот в простом исполнении нормальной вертикальной работы со средним диапазоном, даже лучше сначала с большим
Многие путают нижнюю разгрузку с верхней, но малым диапазоном
Добавлено через 14 минут
Цитата:
Коментар від Skyclub
я стесняюсь спросить, а где именно тебе предлагал тупить канты пан Чеслав?
|
когда-то в 2019 в ливиньо я это понял катаясь на женском гиганте Спортцехе радиус больше 30, падая после 5-6 дуг на утреннем вельвете,
тогда под фото цеха Ч порекомендовал мне тупить на носках канты..
Я же начал пробовать приходить на перекант именно как можно раньше внешней ногой (тоесть догоняя результатируюшую, или преслааутую сумму сил равнодействующую) , а-ля без разножки.. о чудо, падения прекратились. так как больше не цеплял слабым кантом внутренней ноги снег при мах разгрузке. в перекантовке.. .
Так что вся индустрия заточена на неправильной, противоположной технике, при какой никогда не научишься катать правильно, без падений и травм
Сейчас конечно уже и спорт отошёл от этого неподобства, только и австрияки плетутся сзади..
Добавлено через 23 минуты
и да, за эти годы я многое изучил именно про неправильное блокирующее положение ног при разножке.
При её отсутствии (свободном, анатомически природно свободном положении кинетической линии лыжника, где оси проходят симметрично по тазобедру, колену и стопа{кинетическая пружина} ) открываются все неврологические пути восприятия и мышечного реагирования на изменения при выполнении задач при спуске, кароче лыжник в разы адекватне может воспринимать и реагировать на свое катание (видеть, слышать, чувствовать, анализировать и принимать решения реагированием на изменения)
|
|
|
21.03.2023, 12:26
|
#48 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race Pro
|
Мені нема чого додати. я вже писав.
"Питаннячко некоректне.
Макс навантаження буде там, де його зробить лижник, і скоріше за все це середина( бо так по фізиці). якщо закривати поворот, то навіть пізніше середини."
Якщо це мячик на рельсі -то середина. хто не згоден -гойда вчити фізику.
Якщо це лижник -навіть пізніше середини, тому що САМ ЛИЖНИК змінює тиск, бо цілить у ворота(або закриває поворот) і всі фото топів у максимальній раскоряці саме у цій фазі- у воротах.
Так і всі розумні люди написали -у воротах.
Як лижник змінює тиск і по якій траєктороії заходить у ворота -це питання до спортсменів, чайник заходить низько і в нього яма буде щє нижче, у кутого лижника -висока траєкторія, про це є безліч тексту, в нього яма ближче до середини
Але реальна траекторія -це не ідеальна синусоїда .
Маємо комбінацію сил, частиною яких керує сам лижник - тому я і кажу, що питання не коректне. з самого початку.
Коректне питання-де будуть ями на трасі ггіганту? -там, де ворота +-.
У вільному катанні -там, де це зробить лижник
|
|
|
21.03.2023, 12:41
|
#49 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
@Skyclub, ну я теж за жовті кружечкі вище, ніж Валера намалював. Але істини, схоже нема. Особливо, якщо сам Че сказав, що Валеріни кружечкі самі правільні )))
Про канти перенеси в його тему. Порядок має бути. Дяк
|
|
|
21.03.2023, 15:09
|
#50 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Цитата:
Коментар від Skyclub
Макс навантаження буде там, де його зробить лижник, і скоріше за все це середина( бо так по фізиці)
|
Максимальний тиск буде в нижній частині повороту (після лінії падіння), і в вільному катанні теж
Такий приклад:
Якщо привязати якиїсь груз на мотузку і розкручувати її по колу, як в фаєр шоу, наприклад, це роблять. То можна крутити так по траекторії вертикального кола, при достатній швидкості крутіння
Якщо швидкість збавляти поступово, то в певний момент в верхній точці мотузка ослабне і груз впаде вниз
Чому при достатній швидкості крутіння мотузка натягнута і груз не падає?
Тому що в верхній точці на нього діють дві сили в різних напрямках - сила тяжіння і центростремітєльна сила. І поки центрострємітельна сила більша - груз не падає
Внизу ж кола ці дві сили діють в одному напрямку
Так само як в верхній і нижній частинах повороту на лижах
П.С. Ніфіга не фізик)
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 1 | 10 | 54 | 152 | 50 (67%) | 25 (33%) | 3 (4%) |
---|
Yesterday | 0 | 5 | 189 | 532 | 95 (50%) | 88 (47%) | 6 (3%) |
---|
Month | 4 | 124 | 5049 | 16348 | 2670 (53%) | 2259 (45%) | 123 (2%) |
---|
|
|
|