Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
21.03.2023, 21:50
|
#61 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@Skyclub ,виходить таки, ти зі мною сперечався всю дорогу, навіть не розуміючи про що мова? Ден в шапці до цієї теми описав суть питання, прочитай. Його ж ти, сподіваюсь, зрозумієш?
|
|
|
21.03.2023, 23:53
|
#62 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Vilnius
Снаряга: Nordica Enforcer 110, Volkl SL Uvo
|
Цитата:
Коментар від 3dss
@SergAnt , по твоим графикам фис юниоры давят больше в середине поворота? где мах загрузка ЦМ к снегу?...
|
@3dss, это не мои графики. Это экспериментальные данные измерений у этих спортсменов, на этой трассе. Что значит термин "мах загрузка ЦМ к снегу"?
|
|
|
22.03.2023, 07:22
|
#63 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
когда @SergAnt , коздв жопа ближе к снегу)
тоесть картинка лыжника соответствует степени давления графика строго линей вниз?
|
|
|
22.03.2023, 09:01
|
#64 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Vilnius
Снаряга: Nordica Enforcer 110, Volkl SL Uvo
|
Для ЦМ там измерили и рассчитали практически всё
|
|
|
22.03.2023, 09:27
|
#65 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
ну да спсб разобрался
это елементарна механика со школьной программы, почему люди не могут понять для меня загадка
давление и реакция от снега (глубокая борозда от канта) какраз в фазе мак загрузки ЦМ по отношению к снегу..
диапазон тоже а цифрах именно загрузки ЦМ к снегу
хорошая работа умных лыжников, хто не пропускал уроки в школе
|
|
|
22.03.2023, 09:47
|
#66 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
Великого сенсу в цій темі нема, так як тематика гіперскладна.
*ору з назви теми )
|
Валера, Ден таку розумна людина, і з почуттям гумору. *ору з назви теми-
Інша розумна людина вам пояснила складність теми, давши пряме посилання на цілу
дисертацію, при чому це таки постдок, справжній, а не встрата совкова дисертація Ківи, Шкарлета, або цього нового хитруна міністра-плагіатора, хвамілії не помню.
Постдок робиться так рочків за 5-6. То ви вже прочитали і все там зрозуміли?
І тут приходить інструктор Валєра, та малює кружочки на смереках. І каже-ви не вийожутесть, кажіть де внєшніє сили?
А потім Великий Теоретик каже-та це ж механіка із школи.
Парні, пишіть ісчо
Також, приймайте поздоровлення з новим міністром освіти
|
|
|
22.03.2023, 10:01
|
#67 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@Skyclub , я одного не розумію, звідки в тобі одному стільки негативу? Все хочеш когось принизити, знецінити...не приємно якось з тобою спілкуватись стало.
|
|
|
22.03.2023, 10:19
|
#68 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Цитата:
Коментар від Korben Dallas
@Skyclub , я одного не розумію, звідки в тобі одному стільки негативу? Все хочеш когось принизити, знецінити...не приємно якось з тобою спілкуватись стало.
|
Я поясню. Я, коли чогось не розумію, та коли мені не вистачає освіти(постійно не вистачає), то намагаюсь задавати питання, або висловлюватись "я так думаю" і допускаю, що я можу бути неправим.
Чим менше людина освічена, чим менше в неї реального досвіда, чим менше вона взагалі здатна думати - тим простіше ій видати на гора "просте рішення" і стверджувати, що тільки воно має право на життя.
Охфіс простих рішень ))))))))))))
Я тобі щє раз напишу-це складне питання і воно некоректне з самого початку.
Чому?
Ну, спробуй для початку назвати ПРО ЯКІ САМЕ СИЛИ йде мова. Розумний Ден почав стьоб з самого початку, але хтось навіть не помітив
Напиши, для початку, що таке поворот середнього радіусу
Ти графіки бачив, я скріни виклав?
Вони для 10 та для 13 метрів геть різні. Це про які метри йде мова?
Далі.
кожна діскуссія, кожен СПОР починається з визначення предмета діскуссії.
В нас "ВНЄШНІЄ СИЛИ"?
Ок, назви їх
|
|
|
22.03.2023, 10:23
|
#69 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
@Skyclub ,
Якщо я правильно тебе зрозумів, то тобі не подобаються відповіді тому, що різні повороти будуть мати різні навантаження навіть в того самого лижника, не кажучи вже про якийсь абстрактний поворот. Тобто питання методологічно некоректне. Я погоджуюсь.
На мою думку, з практичної точки зору це доволі безтолкове заняття теоретизувати на цю тему, але можна все таки щось поговорити.
Сила яка тисне буде залежати від дфох факторів: радіуса дуги по якій їде лижа і як ця дуга орієнтована по відношенню до лінії падіння.
Як правило, хороші лижники стараються вийти на максимальні кути (створити найменший радіус і і таким чином найбільшу зворотню силу) вздовж лінії падіння і коли лижі вже повернуть і будуть орієнтовані перпендикулярно їй, то вже зменшувати кут закантовки (відпускати/release).
Це крутий віраж, менше навантаження, швидший і приємніший поворот. Такий поворот починається в перевернутому положенні (тіло спрямоване вниз, скользяки показують вверх) і це складно і загалом свідчить про просунутий рівень ізди. На довгорадіусних лижах 23+ це взагалі експертний рівень.
Якщо ж максимальні кути розвивати перпендикулярно лінії падіння, і ще й на короткорадіусних лижах, то це буде створювати величезні сили, що я навіть не можу вже відірвати внутрішню ногу в такому повороті. І це не обовязково погано. Це може бути зроблено свідомо рейсером, щоб в момент релізу зразу перекинути тіло в наступний поворот (подівіться Лігеті відоме відео з NT), на крутяках так ставлять ворота і топи так можуть зробити. Хтось це робить щоб сфоткатися (привіт буковельским інструкторам з гарними фотками, цей їх Марнікс навчив). Хтось просто не усвідомлює форми свого повороту і робить так, бо там найбільший кут і йому подобається.
В коротких поворотах ми взагалі свідомо повинні створювати дугу орієнтовану по лінії падіння.
|
|
|
22.03.2023, 10:29
|
#70 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
@Korben Dallas ,
для того, чтобы себя чувствовать в лыжной жизни спокойным и уравновешенным, уверенным и знающим свой следующий поворот - необходимо наверно это все начинать испытывать при катании тоесть начинать меняться, получать новые ощущения, видеть и слышать птиц в полете и хруст деревьев при своём катании, наслаждаться жизнью, а не борьбой со слоном, где-то так видимо это объясняет поведение лыжника в промтранстаенновременом измерении информирования 😇
|
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 1 | 3 | 10 | 32 | 10 (83%) | 2 (17%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 1 | 3 | 147 | 544 | 94 (64%) | 52 (35%) | 1 (1%) |
---|
Month | 8 | 76 | 3667 | 11115 | 2264 (62%) | 1359 (37%) | 49 (1%) |
---|
|
|
|