Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Карвинг: техника катания > Внєшніє Сіли
Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 21.03.2023, 21:50   #61 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
@Skyclub ,виходить таки, ти зі мною сперечався всю дорогу, навіть не розуміючи про що мова? Ден в шапці до цієї теми описав суть питання, прочитай. Його ж ти, сподіваюсь, зрозумієш?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 23:53   #62 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для SergAnt
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Vilnius

Снаряга: Nordica Enforcer 110, Volkl SL Uvo
Цитата:
Коментар від 3dss Переглянути коментар
@SergAnt , по твоим графикам фис юниоры давят больше в середине поворота? где мах загрузка ЦМ к снегу?...
@3dss, это не мои графики. Это экспериментальные данные измерений у этих спортсменов, на этой трассе. Что значит термин "мах загрузка ЦМ к снегу"?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 07:22   #63 (посилання)
Ридонли
 
Аватар для 3dss
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель

Снаряга: прокатные :)
когда @SergAnt , коздв жопа ближе к снегу)
тоесть картинка лыжника соответствует степени давления графика строго линей вниз?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 09:01   #64 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для SergAnt
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Vilnius

Снаряга: Nordica Enforcer 110, Volkl SL Uvo
Для ЦМ там измерили и рассчитали практически всё
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ 3dss
Старий 22.03.2023, 09:27   #65 (посилання)
Ридонли
 
Аватар для 3dss
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель

Снаряга: прокатные :)
ну да спсб разобрался
это елементарна механика со школьной программы, почему люди не могут понять для меня загадка
давление и реакция от снега (глубокая борозда от канта) какраз в фазе мак загрузки ЦМ по отношению к снегу..
диапазон тоже а цифрах именно загрузки ЦМ к снегу
хорошая работа умных лыжников, хто не пропускал уроки в школе
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 09:47   #66 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
Великого сенсу в цій темі нема, так як тематика гіперскладна.

*ору з назви теми )
Валера, Ден таку розумна людина, і з почуттям гумору. *ору з назви теми-

Інша розумна людина вам пояснила складність теми, давши пряме посилання на цілу
дисертацію, при чому це таки постдок, справжній, а не встрата совкова дисертація Ківи, Шкарлета, або цього нового хитруна міністра-плагіатора, хвамілії не помню.

Постдок робиться так рочків за 5-6. То ви вже прочитали і все там зрозуміли?

І тут приходить інструктор Валєра, та малює кружочки на смереках. І каже-ви не вийожутесть, кажіть де внєшніє сили?

А потім Великий Теоретик каже-та це ж механіка із школи.

Парні, пишіть ісчо

Також, приймайте поздоровлення з новим міністром освіти
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 10:01   #67 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
@Skyclub , я одного не розумію, звідки в тобі одному стільки негативу? Все хочеш когось принизити, знецінити...не приємно якось з тобою спілкуватись стало.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 10:19   #68 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев

Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
Цитата:
Коментар від Korben Dallas Переглянути коментар
@Skyclub , я одного не розумію, звідки в тобі одному стільки негативу? Все хочеш когось принизити, знецінити...не приємно якось з тобою спілкуватись стало.
Я поясню. Я, коли чогось не розумію, та коли мені не вистачає освіти(постійно не вистачає), то намагаюсь задавати питання, або висловлюватись "я так думаю" і допускаю, що я можу бути неправим.
Чим менше людина освічена, чим менше в неї реального досвіда, чим менше вона взагалі здатна думати - тим простіше ій видати на гора "просте рішення" і стверджувати, що тільки воно має право на життя.
Охфіс простих рішень ))))))))))))

Я тобі щє раз напишу-це складне питання і воно некоректне з самого початку.
Чому?
Ну, спробуй для початку назвати ПРО ЯКІ САМЕ СИЛИ йде мова. Розумний Ден почав стьоб з самого початку, але хтось навіть не помітив

Напиши, для початку, що таке поворот середнього радіусу

Ти графіки бачив, я скріни виклав?
Вони для 10 та для 13 метрів геть різні. Це про які метри йде мова?

Далі.
кожна діскуссія, кожен СПОР починається з визначення предмета діскуссії.

В нас "ВНЄШНІЄ СИЛИ"?
Ок, назви їх
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 10:23   #69 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
@Skyclub ,
Якщо я правильно тебе зрозумів, то тобі не подобаються відповіді тому, що різні повороти будуть мати різні навантаження навіть в того самого лижника, не кажучи вже про якийсь абстрактний поворот. Тобто питання методологічно некоректне. Я погоджуюсь.

На мою думку, з практичної точки зору це доволі безтолкове заняття теоретизувати на цю тему, але можна все таки щось поговорити.

Сила яка тисне буде залежати від дфох факторів: радіуса дуги по якій їде лижа і як ця дуга орієнтована по відношенню до лінії падіння.
Як правило, хороші лижники стараються вийти на максимальні кути (створити найменший радіус і і таким чином найбільшу зворотню силу) вздовж лінії падіння і коли лижі вже повернуть і будуть орієнтовані перпендикулярно їй, то вже зменшувати кут закантовки (відпускати/release).
Це крутий віраж, менше навантаження, швидший і приємніший поворот. Такий поворот починається в перевернутому положенні (тіло спрямоване вниз, скользяки показують вверх) і це складно і загалом свідчить про просунутий рівень ізди. На довгорадіусних лижах 23+ це взагалі експертний рівень.

Якщо ж максимальні кути розвивати перпендикулярно лінії падіння, і ще й на короткорадіусних лижах, то це буде створювати величезні сили, що я навіть не можу вже відірвати внутрішню ногу в такому повороті. І це не обовязково погано. Це може бути зроблено свідомо рейсером, щоб в момент релізу зразу перекинути тіло в наступний поворот (подівіться Лігеті відоме відео з NT), на крутяках так ставлять ворота і топи так можуть зробити. Хтось це робить щоб сфоткатися (привіт буковельским інструкторам з гарними фотками, цей їх Марнікс навчив). Хтось просто не усвідомлює форми свого повороту і робить так, бо там найбільший кут і йому подобається.

В коротких поворотах ми взагалі свідомо повинні створювати дугу орієнтовану по лінії падіння.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 22.03.2023, 10:29   #70 (посилання)
Ридонли
 
Аватар для 3dss
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель

Снаряга: прокатные :)
@Korben Dallas ,

для того, чтобы себя чувствовать в лыжной жизни спокойным и уравновешенным, уверенным и знающим свой следующий поворот - необходимо наверно это все начинать испытывать при катании тоесть начинать меняться, получать новые ощущения, видеть и слышать птиц в полете и хруст деревьев при своём катании, наслаждаться жизнью, а не борьбой со слоном, где-то так видимо это объясняет поведение лыжника в промтранстаенновременом измерении информирования 😇
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today009338 (57%)6 (43%)1 (2%)
Yesterday006915244 (64%)25 (36%)1 (1%)
Month1047297973681893 (63%)1024 (34%)71 (2%)