Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
21.03.2023, 15:41
|
#51 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
справа в термінології.
груз на мотузці-чудовий приклад. найбільша сила ВНИЗУ. потім вона поступово зменшується, але груз іде вверх до того, як сила тяжіння не переможе.
Но хіба сила інерціі може бути сильніша за нижньою точкою? Як тільки груз перетне нижню точку-то починає діяти сила тяжіння і вона тормозить груз, з першого ж моменту.
поворот -там центробіжна сила , інерція, та реакція опори.
Реакція опори постійно змінюється ЛИЖНИКОМ-загрузка, закантовка і т.д.
тому задача некоректна з перших слів- це те, що я 5 років вчив у інституті -бо в мене спеціальність -автоматизація єкспериментальних досліджень. кілька років була теорія єксперимента та збору данних -це матстатистика, там все це описано.
Некоректність умов була на першому місці. якщо вона є, то дослідження далі вже ні про що...
Це зветься апріорний риск замовника
це був самий гидотний курс , з формулами на сторінку, навіть ТОЕ простіше )))))))))))))))))))
|
|
|
21.03.2023, 16:38
|
#52 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Vilnius
Снаряга: Nordica Enforcer 110, Volkl SL Uvo
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
@Korben Dallas, максимальний заклон ЦМ в сл воротах, якщо просто. Схоже на максимальну перегрузку. Це якась велика статистика купи спортсменів...
|
6 юниоров сборной Норвегии с FIS пунктами от 13 до 32 обвешали датчиками как раз чтобы на практике измерить всю физику поворота у элитных спортсменов. В этой диссертации есть ответы практически на все вопросы. График силы реакции опоры в зависимости от фазы поворота тоже есть
Если интересует сама работа, то вот ссылка
Robert C Reid PHD 2010
Добавлено через 24 минуты
А если говорить о сферическо-физическом коне, едущем вниз по склону по дуге окружности, то максимальное давление на склон будет, естественно в точке С, где сумма векторов g и Fцб максимальна
|
|
|
21.03.2023, 17:08
|
#53 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Отлично! картинка именно про некорректность дискуссии.
Мы обсуждаем конкретно что?
Какую из этих сил?
"максимальне навантаження лижник відчуває" - для спора это бессмысленный набор слов.
Отличная ссылка!
и графиков там много разных-дьявол кроется в деталях
|
|
|
21.03.2023, 17:21
|
#54 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Ну все правильно
На малюнку про сферичного коня видно, що тиск буде збільшуватись до низу поворота
І буде максимальний в кінці поворота (перед відпусканням кантів), де б цей кінець поворота не був
Чим більше лижник закриває поворот, тим дальше від апекса ця точка буде
|
|
|
21.03.2023, 17:33
|
#55 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
Тобто точка напряму залежить від дій лижника
А що таке низ поворота, це де?
Де буде низ поворота на малюнку про сферичного коня?
А який був схил -каша, чи лід?
Треніє, оно такоє
А я на кайті ганяв 82 км ч при вітрі 15 км ч, бо по голому льду на кантах на даунхілках 213-47 метрів. бо без оного.
А по свіжому глибокому мокрому снігу при такому вітрі поїду 5 км на годину. бо треніє )
Внешніє сіли ))
Коректне питання було б таке-де буде яма у воротах?
Або куди полетить сніг у повороті у короткому радіусіі?(теж некоректне, бо є мінммум 3 різних техники, сніг летить вверх, вбік, вниз)
|
|
|
21.03.2023, 17:58
|
#56 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
Цитата:
Коментар від Sheridan
@Skyclub, ну я теж за жовті кружечкі вище, ніж Валера намалював. Але істини, схоже нема. Особливо, якщо сам Че сказав, що Валеріни кружечкі самі правільні )))
Про канти перенеси в його тему. Порядок має бути. Дяк
|
У Валєри немає цілі усім довести, що його кружечки самі вірні, Валєра просто висловив своє припущення))
|
|
|
21.03.2023, 19:24
|
#57 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз:
на форумі
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
Цитата:
Коментар від mansrzv
що тиск буде збільшуватись до низу поворота
|
Не так, бро. На малюнку точка С це коли ти вже поїхав поперек схилу. Логічно, що вектори зберуться в купу. Тому що ось ось ти поїдеш нагору.
Моя картинка оця з тієї самої скандинавської наукової роботи. Макс заклон ЦМ в воротах. До поперек схилу ніхто з спортсменів не їде, це не спорт, а гальмування. Мені спокою не дає цей заклон. Нафіга так впиратися, якщо максимальна перегрузка не в воротах, а нижче? Ех...
|
|
|
21.03.2023, 19:43
|
#58 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
@Skyclub , ще раз запитую, в чому саме некоректність дискісії? В тому що ти її не розумієш?
|
|
|
21.03.2023, 21:19
|
#59 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз:
на форумі
Звідки: Киев
Снаряга: ATOMIC SL 12 2008 спортцех
|
я вже стільки разів написав одне й те саме, що від того, що я ще раз напишу, краще дійде?
Ну , ок.
Будь ласка, сформулюй питання ще раз.
Бо я досі не зрозумів про що саме мова? Що саме ми обговорюємо?
Що саме ти запитуєш?
|
|
|
21.03.2023, 21:47
|
#60 (посилання)
|
Ридонли
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель
Снаряга: прокатные :)
|
@SergAnt , по твоим графикам фис юниоры давят больше в середине поворота? где мах загрузка ЦМ к снегу?
Добавлено через 3 минуты
а то, читая все это другое я начинаю сомнеаатся в своем адекватном восприятии.. ))
|
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 1 | 3 | 10 | 32 | 10 (83%) | 2 (17%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 1 | 3 | 147 | 544 | 94 (64%) | 52 (35%) | 1 (1%) |
---|
Month | 8 | 76 | 3667 | 11115 | 2264 (62%) | 1359 (37%) | 49 (1%) |
---|
|
|
|