Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Карвинг: техника катания > Внєшніє Сіли
Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 21.03.2023, 15:41   #51 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race ​​Pro
справа в термінології.
груз на мотузці-чудовий приклад. найбільша сила ВНИЗУ. потім вона поступово зменшується, але груз іде вверх до того, як сила тяжіння не переможе.
Но хіба сила інерціі може бути сильніша за нижньою точкою? Як тільки груз перетне нижню точку-то починає діяти сила тяжіння і вона тормозить груз, з першого ж моменту.
поворот -там центробіжна сила , інерція, та реакція опори.
Реакція опори постійно змінюється ЛИЖНИКОМ-загрузка, закантовка і т.д.
тому задача некоректна з перших слів- це те, що я 5 років вчив у інституті -бо в мене спеціальність -автоматизація єкспериментальних досліджень. кілька років була теорія єксперимента та збору данних -це матстатистика, там все це описано.
Некоректність умов була на першому місці. якщо вона є, то дослідження далі вже ні про що...
Це зветься апріорний риск замовника
це був самий гидотний курс, з формулами на сторінку, навіть ТОЕ простіше )))))))))))))))))))
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
+ Mik
Старий 21.03.2023, 16:38   #52 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для SergAnt
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Vilnius

Снаряга: Nordica Enforcer 110, Volkl SL Uvo
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
@Korben Dallas, максимальний заклон ЦМ в сл воротах, якщо просто. Схоже на максимальну перегрузку. Це якась велика статистика купи спортсменів...
6 юниоров сборной Норвегии с FIS пунктами от 13 до 32 обвешали датчиками как раз чтобы на практике измерить всю физику поворота у элитных спортсменов. В этой диссертации есть ответы практически на все вопросы. График силы реакции опоры в зависимости от фазы поворота тоже есть

Если интересует сама работа, то вот ссылка
Robert C Reid PHD 2010

Добавлено через 24 минуты

А если говорить о сферическо-физическом коне, едущем вниз по склону по дуге окружности, то максимальное давление на склон будет, естественно в точке С, где сумма векторов g и Fцб максимальна
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 17:08   #53 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race ​​Pro
Отлично! картинка именно про некорректность дискуссии.
Мы обсуждаем конкретно что?
Какую из этих сил?
"максимальне навантаження лижник відчуває" - для спора это бессмысленный набор слов.
Отличная ссылка!
и графиков там много разных-дьявол кроется в деталях
Мініатюри додатків
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  334539439_165750262998484_1494983427968476428_n.jpg
Переглядів: 17
Розмір:  1.002,2 КБ
ID:	46809  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  334315336_741488280843844_8064789802133489489_n.jpg
Переглядів: 17
Розмір:  928,8 КБ
ID:	46810  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  334483974_887687619171605_2348309151269453970_n.jpg
Переглядів: 16
Розмір:  620,4 КБ
ID:	46811  
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 17:21   #54 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
Ну все правильно
На малюнку про сферичного коня видно, що тиск буде збільшуватись до низу поворота
І буде максимальний в кінці поворота (перед відпусканням кантів), де б цей кінець поворота не був
Чим більше лижник закриває поворот, тим дальше від апекса ця точка буде
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 17:33   #55 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race ​​Pro
Тобто точка напряму залежить від дій лижника
А що таке низ поворота, це де?
Де буде низ поворота на малюнку про сферичного коня?
А який був схил -каша, чи лід?
Треніє, оно такоє

А я на кайті ганяв 82 км ч при вітрі 15 км ч, бо по голому льду на кантах на даунхілках 213-47 метрів. бо без оного.
А по свіжому глибокому мокрому снігу при такому вітрі поїду 5 км на годину. бо треніє )
Внешніє сіли ))

Коректне питання було б таке-де буде яма у воротах?
Або куди полетить сніг у повороті у короткому радіусіі?(теж некоректне, бо є мінммум 3 різних техники, сніг летить вверх, вбік, вниз)
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 17:58   #56 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
@Skyclub, ну я теж за жовті кружечкі вище, ніж Валера намалював. Але істини, схоже нема. Особливо, якщо сам Че сказав, що Валеріни кружечкі самі правільні )))

Про канти перенеси в його тему. Порядок має бути. Дяк
У Валєри немає цілі усім довести, що його кружечки самі вірні, Валєра просто висловив своє припущення))
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 19:24   #57 (посилання)
Адепт Харбариума
 
Аватар для Sheridan
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City

Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
Цитата:
Коментар від mansrzv Переглянути коментар
що тиск буде збільшуватись до низу поворота
Не так, бро. На малюнку точка С це коли ти вже поїхав поперек схилу. Логічно, що вектори зберуться в купу. Тому що ось ось ти поїдеш нагору.

Моя картинка оця з тієї самої скандинавської наукової роботи. Макс заклон ЦМ в воротах. До поперек схилу ніхто з спортсменів не їде, це не спорт, а гальмування. Мені спокою не дає цей заклон. Нафіга так впиратися, якщо максимальна перегрузка не в воротах, а нижче? Ех...
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 19:43   #58 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
@Skyclub , ще раз запитую, в чому саме некоректність дискісії? В тому що ти її не розумієш?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 21:19   #59 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race ​​Pro
я вже стільки разів написав одне й те саме, що від того, що я ще раз напишу, краще дійде?
Ну , ок.

Будь ласка, сформулюй питання ще раз.
Бо я досі не зрозумів про що саме мова? Що саме ми обговорюємо?
Що саме ти запитуєш?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 21.03.2023, 21:47   #60 (посилання)
Ридонли
 
Аватар для 3dss
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Буковель

Снаряга: прокатные :)
@SergAnt , по твоим графикам фис юниоры давят больше в середине поворота? где мах загрузка ЦМ к снегу?

Добавлено через 3 минуты

а то, читая все это другое я начинаю сомнеаатся в своем адекватном восприятии.. ))
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 3 (учасників - 0 , гостей - 3)
 

Ваші права у розділі

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today1105415250 (67%)25 (33%)3 (4%)
Yesterday0518953295 (50%)88 (47%)6 (3%)
Month41245049163482670 (53%)2259 (45%)123 (2%)