![]() |
@Korben Dallas, максимальний заклон ЦМ в сл воротах, якщо просто. Схоже на максимальну перегрузку. Це якась велика статистика купи спортсменів. І хоч з Любомиром я не сперечаюсь (не доріс я ще), але про таймінг релізу я б поговорив з ним. Коли навчусь ахахаах ))))
Хоча насправді ворота не апекс повороту. Більшисть завершує поворот на воротах. Якщо є можливість... Я ж казав, тема складна. Але енівей, з верхньою розгрузкою жовті кружечкі нижче по дузі, ніж з нижньою |
для большего понимания надо уйти от спорта
расматривать поворот в простом исполнении нормальной вертикальной работы со средним диапазоном, даже лучше сначала с большим Многие путают нижнюю разгрузку с верхней, но малым диапазоном Добавлено через 14 минут Цитата:
тогда под фото цеха Ч порекомендовал мне тупить на носках канты.. Я же начал пробовать приходить на перекант именно как можно раньше внешней ногой (тоесть догоняя результатируюшую, или преслааутую сумму сил равнодействующую) , а-ля без разножки.. о чудо, падения прекратились. так как больше не цеплял слабым кантом внутренней ноги снег при мах разгрузке. в перекантовке.. . Так что вся индустрия заточена на неправильной, противоположной технике, при какой никогда не научишься катать правильно, без падений и травм Сейчас конечно уже и спорт отошёл от этого неподобства, только и австрияки плетутся сзади.. Добавлено через 23 минуты и да, за эти годы я многое изучил именно про неправильное блокирующее положение ног при разножке. При её отсутствии (свободном, анатомически природно свободном положении кинетической линии лыжника, где оси проходят симметрично по тазобедру, колену и стопа{кинетическая пружина} ) открываются все неврологические пути восприятия и мышечного реагирования на изменения при выполнении задач при спуске, кароче лыжник в разы адекватне может воспринимать и реагировать на свое катание (видеть, слышать, чувствовать, анализировать и принимать решения реагированием на изменения) |
Мені нема чого додати. я вже писав.
"Питаннячко некоректне. Макс навантаження буде там, де його зробить лижник, і скоріше за все це середина( бо так по фізиці). якщо закривати поворот, то навіть пізніше середини." Якщо це мячик на рельсі -то середина. хто не згоден -гойда вчити фізику. Якщо це лижник -навіть пізніше середини, тому що САМ ЛИЖНИК змінює тиск, бо цілить у ворота(або закриває поворот) і всі фото топів у максимальній раскоряці саме у цій фазі- у воротах. Так і всі розумні люди написали :) -у воротах. Як лижник змінює тиск і по якій траєктороії заходить у ворота -це питання до спортсменів, чайник заходить низько і в нього яма буде щє нижче, у кутого лижника -висока траєкторія, про це є безліч тексту, в нього яма ближче до середини Але реальна траекторія -це не ідеальна синусоїда :). Маємо комбінацію сил, частиною яких керує сам лижник - тому я і кажу, що питання не коректне. з самого початку. Коректне питання-де будуть ями на трасі ггіганту? -там, де ворота +-. У вільному катанні -там, де це зробить лижник :slalom: |
@Skyclub, ну я теж за жовті кружечкі вище, ніж Валера намалював. Але істини, схоже нема. Особливо, якщо сам Че сказав, що Валеріни кружечкі самі правільні )))
Про канти перенеси в його тему. Порядок має бути. Дяк |
Цитата:
Такий приклад: Якщо привязати якиїсь груз на мотузку і розкручувати її по колу, як в фаєр шоу, наприклад, це роблять. То можна крутити так по траекторії вертикального кола, при достатній швидкості крутіння Якщо швидкість збавляти поступово, то в певний момент в верхній точці мотузка ослабне і груз впаде вниз Чому при достатній швидкості крутіння мотузка натягнута і груз не падає? Тому що в верхній точці на нього діють дві сили в різних напрямках - сила тяжіння і центростремітєльна сила. І поки центрострємітельна сила більша - груз не падає Внизу ж кола ці дві сили діють в одному напрямку Так само як в верхній і нижній частинах повороту на лижах П.С. Ніфіга не фізик) |
справа в термінології.
груз на мотузці-чудовий приклад. найбільша сила ВНИЗУ. потім вона поступово зменшується, але груз іде вверх до того, як сила тяжіння не переможе. Но хіба сила інерціі може бути сильніша за нижньою точкою? Як тільки груз перетне нижню точку-то починає діяти сила тяжіння і вона тормозить груз, з першого ж моменту. поворот -там центробіжна сила , інерція, та реакція опори. Реакція опори постійно змінюється ЛИЖНИКОМ-загрузка, закантовка і т.д. тому задача некоректна з перших слів- це те, що я 5 років вчив у інституті -бо в мене спеціальність -автоматизація єкспериментальних досліджень. кілька років була теорія єксперимента та збору данних -це матстатистика, там все це описано. Некоректність умов була на першому місці. якщо вона є, то дослідження далі вже ні про що... Це зветься апріорний риск замовника :bad: це був самий гидотний курс:bad::bad::bad:, з формулами на сторінку, навіть ТОЕ простіше :)))))))))))))))))))) |
Цитата:
https://extreme.com.ua/forum/member-...ctionforce.gif Если интересует сама работа, то вот ссылка Robert C Reid PHD 2010 Добавлено через 24 минуты А если говорить о сферическо-физическом коне, едущем вниз по склону по дуге окружности, то максимальное давление на склон будет, естественно в точке С, где сумма векторов g и Fцб максимальна https://extreme.com.ua/forum/member-...73-force-r.jpg |
У темі 3 додатків
Отлично! картинка именно про некорректность дискуссии.
Мы обсуждаем конкретно что? Какую из этих сил? "максимальне навантаження лижник відчуває" - для спора это бессмысленный набор слов. Отличная ссылка! и графиков там много разных-дьявол кроется в деталях :) |
Ну все правильно
На малюнку про сферичного коня видно, що тиск буде збільшуватись до низу поворота І буде максимальний в кінці поворота (перед відпусканням кантів), де б цей кінець поворота не був Чим більше лижник закриває поворот, тим дальше від апекса ця точка буде |
Тобто точка напряму залежить від дій лижника :)
А що таке низ поворота, це де? Де буде низ поворота на малюнку про сферичного коня? А який був схил -каша, чи лід? Треніє, оно такоє :) А я на кайті ганяв 82 км ч при вітрі 15 км ч, бо по голому льду на кантах на даунхілках 213-47 метрів. бо без оного. А по свіжому глибокому мокрому снігу при такому вітрі поїду 5 км на годину. бо треніє :)) Внешніє сіли :))) Коректне питання було б таке-де буде яма у воротах? Або куди полетить сніг у повороті у короткому радіусіі?(теж некоректне, бо є мінммум 3 різних техники, сніг летить вверх, вбік, вниз) |
Цитата:
|
Цитата:
Моя картинка оця з тієї самої скандинавської наукової роботи. Макс заклон ЦМ в воротах. До поперек схилу ніхто з спортсменів не їде, це не спорт, а гальмування. Мені спокою не дає цей заклон. Нафіга так впиратися, якщо максимальна перегрузка не в воротах, а нижче? Ех... |
@Skyclub , ще раз запитую, в чому саме некоректність дискісії? В тому що ти її не розумієш?
|
я вже стільки разів написав одне й те саме, що від того, що я ще раз напишу, краще дійде?
Ну , ок. Будь ласка, сформулюй питання ще раз. Бо я досі не зрозумів про що саме мова? Що саме ми обговорюємо? Що саме ти запитуєш? |
@SergAnt , по твоим графикам фис юниоры давят больше в середине поворота? где мах загрузка ЦМ к снегу?
Добавлено через 3 минуты а то, читая все это другое я начинаю сомнеаатся в своем адекватном восприятии.. :))) |
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 13:20. |