Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Карвинг: техника катания (https://extreme.com.ua/forum/105-karving-tehnika-kataniya/)
-   -   Правильно кататься (https://extreme.com.ua/forum/karving-tehnika-kataniya/34-pravilno-katatsya.html)

Barkas 10.02.2021 11:40

По легкости и фану мен больше Себастян Майкл нравится, прохождение бугров в его исполнении завораживает
Sebastien Michel 23 jan 2018 Bumps MSA - YouTube
Sebastien Michel slalom free ski - YouTube

Sheridan 10.02.2021 11:45

Цитата:

Коментар від Lyubomyr (Коментар 412629)
Щодо карвінгу у вільному катанні. Ось це топ рівень:

У неё руки как у Игруса, ахахаха. Одна вверх, другая вниз. Сестра?

igrus 10.02.2021 11:56

@Sheridan ,она фехтованием точно занималась ;)

Добавлено через 7 минут

Цитата:

Коментар від Lyubomyr (Коментар 412629)
що вставання вверх це тупіковий напрям.

то есть разгрузка вверх это тупик?

Lyubomyr 10.02.2021 11:56

В неї класичний blocking pole plant, коли рука відкривається в апексі повороту і стає перпендикулярно до лиж, а ручка дивиться десь в сторону голови. Візуальна підказка -- як їдять морозиво.

Див 4:10 в Хіршера, Райлі розказує:
Marcel Hirscher vs Henrik Kristoffersen Analysis Slalom Val D'isere - YouTube

igrus 10.02.2021 12:05

кароч я здесь много пропустил (
правильно кататься ветка очутилась опять избирательном направлении
чувствуется три направления
1 без инглиш не заходи
2 пол ботика правильно
3 собственно что же все же правильно
давайте разделим чтоли ?

Sheridan 10.02.2021 12:08

@igrus, я уже неделю думаю об этой теме. хз как это разделить. пока единственное желание сделать две ветки. одну для прошлой, вторую для будущей техник катания. за инглиш сорри, канеш - русскоязычного контента очень мало. и в нём некачественного больше 90%

Что делать?

igrus 10.02.2021 12:15

Цитата:

Коментар від Lyubomyr (Коментар 412629)
Пол і Райлі. Король мабуть таки Райлі. Цей Патрік Бац тут вже став краще їхати,

глубоко уважительно отношусь к этим лыжникам, но честно я даже не хочу смотреть как они едут..
у меня просто не хватит времени на свое катание


Цитата:

Коментар від Lyubomyr (Коментар 412629)
щоб так їхати, треба не лише мати відмінний баланс, розтяжку, силу, але головне це мати навик збільшувати прогресивно кут закантовки. Не зробити кут і їхати далі (це park and ride), а постійно збільшувати. Тоді буде така форма дуги -- в апексі максимально короткий, гострий поворот але без зриву кантів. Якщо реліз зробити троха пізніше, то буде форма перевернутої коми (в кінці лижник поїде більше так поперек схилу а не по діагоналі). Якщо робити вчасно (як на відео), то буде ідеальний рейсерський direct line -- коли атлет їде прямо на ворота, створює кути (поки без тертя), біля них на лінії падіння створює максимальні кути і вчасно відпускає, без тертя під воротами.


просто сказать ты за чистоту канта
я тоже с этим согласен, но за неделю катания это можно сделать в середине дней и то,по переменно с проскальзыванием
никто часами не катает на кантах и даже в первый день после недельного перерыва все топы едут на внутренней
это противоречит человеческой природе - стать на кант в понедельник и сойти с него в пятницу

Lyubomyr 10.02.2021 12:17

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 412632)
то есть разгрузка вверх это тупик?

Саме так. Подовжує повороти (довго опускатися вних, якщо злетів вверх), відриває лижі від схилу, може зривати дуги при приземеленні, та й взагалі просто непотрібна. Саме тому на високих рівнях ніхто її не використовує (є деякі індивідуальні виключення).

Це елемент техніки лижників середняків, інструкторів на курортах, у фрірайді непогано працює в поганих снігових умовах.

igrus 10.02.2021 12:22

Цитата:

Коментар від Sheridan (Коментар 412636)
Что делать?

да хз я и так редко захожу уже сюда, но смесь отталкивает вообще читать с со словарём терминов по хабу и переводчиком влом реально..
катать правильно надо тебе, а не парню из ютуба
просто пару постов и продолжите :)

Добавлено через 2 минуты

Цитата:

Коментар від Lyubomyr (Коментар 412638)
Саме так. Подовжує повороти (довго опускатися вних, якщо злетів вверх), відриває лижі від схилу, може зривати дуги при приземеленні, та й взагалі просто непотрібна. Саме тому на високих рівнях ніхто її не використовує (є деякі індивідуальні виключення).

Це елемент техніки лижників середняків, інструкторів на курортах, у фрірайді непогано працює в поганих снігових умовах.

сорри, я не согласен
но пути есть разные
и выбирают их самостоятельно

Lyubomyr 10.02.2021 12:23

Цитата:

Коментар від igrus (Коментар 412637)
просто сказать ты за чистоту канта
я тоже с этим согласен, но за неделю катания это можно сделать в середине дней и то,по переменно с проскальзыванием
никто часами не катает на кантах и даже в первый день после недельного перерыва все топы едут на внутренней
это противоречит человеческой природе - стать на кант в понедельник и сойти с него в пятницу

Все так і саме цікаво, що збільшення кута закантовки не передбачає edge-locked карвінг! В ХХ методиці це вчиться на малих швидкостях в brushed варіанті. Ті самі рухи, та сама техніка і розвиток кутів, лише не така агресивна закантовка внутрішньої лижі ще більше скорочує радіус.
Harald Harb's, "The Way to Ski" Fast Track to Expert Skiing, Harb Ski Systems - YouTube

Вони не зсувають п"ятки, не пускають лижі в проскользування вних, а лише кантують збільшуючти кут до кінця поворота, в кінці він блокується як в карвінгу. Подивіться уважно.


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 22:08.