Цитата:
Коментар від Lom
друзья, есть снег. Какая в ж теория?
|
От засада... Слава, вибачай! Я вже цілий трактат наваяв...
Цитата:
Коментар від Lom
Правильний карвінг - який завгодно правильний поворот, в якому використаний боковий виріз лижі.
|
Цитата:
Коментар від Lom
Карвинговый поворот - это любой правильно выполненный поворот, где используется карвинговая геометрия лыжи.
|
@Lom,
Навіть не знаю... "Баден баден??? Чё два раза повторять? Не лохи ж едут... внатуре!" (хай це буде епіграфом)
До речі, остання цитата взята тут:
Правильно кататься. Перечитай про всяк...
І все тут нібито добре, крім оцього слова "правильний". Я, як пересічний громадянин, якщо хочу щось дізнатись, то лізу в нет. І там, чорним по білому, Вікіпедія нам пише:
https://en.wikipedia.org/wiki/Carve_turn
А от чого вона НЕ пише, так це оте саме слово. Як ти думаєш, чому оті дядьки з імпортними призвищами, тіпа Майєр, Хіршер, Міллер... & Co? досі не відкорегували текст?
Бо не одному відомому лижнику (на тверезу голову) не хочеться по своїй волі лізти в таку дупу! Що б півжиття потім пояснювати, що ж вони мали на увазі.
Правильний карвінг, правильно кататься, нормальні лижі, нормальні боти, нормальний схил... Ці словосполучення край небезпечні і (на мій нескромний погляд) не мають права на існування. Занадто багато "але" і "якщо", а саме головне...
Цитата:
Коментар від Lom
Всі люди різні.
|
Це суто практичний підхід.
Цитата:
Коментар від Lom
Наприклад, для різаного повороту великого радіусу не обов'язкові "корпус в долину" і укол палицею,
|
А я про що? Перечитай ще раз. " Виразність кожного з них напряму залежить і прямо пропорційна куту нахилу схилу і обернено пропорційна радіусу повороту." Ключове слово "виразність"! Ти цього не помічаєш, але це відчуває той, хто виконує поворот! А чому? А тому, що ці рухи (як ти слушно зауважуєш) "прошиті по гіпоталамусу"! Це як з класичною лижею на гладенькому, вкатаному і м*якому схилі. Візуально здається, що навантаження 50/50, а насправді 100/0 і ніяк інакше, бо ніженьки розїдуться.
Цитата:
Коментар від Lom
Для навчання кожному типу рухів на лижах є вправи, і правильний опис кожної з них починається з вибору схилу. Я поки що не знаю вправ, де рельеф на 2а підходив би краще, ніж 17.
|
Знову "наші барани"... методика... правильні
описи вправ... Ти, приміром, не знаєш, а я, приміром, знаю... Питання не в тому. Я тобі так скажу! Нормальний чоловік, в своєму житті, повинен зробити три речі!... (далі по тексту). Так само і з інструкторами. Кожен (без винятку) інструктор має створити (якщо ще якимось чудом не створив) власну методику! Спочатку в голові, а потім (можна тільки самі геніальні тези) на папері, бронзі, цифрових носіях... За своє життя я слухав/читав їх багато. Занадто багато. І от шо тобі скажу. Все це нагадує твори учнів різних класів на тему "Якби я був Жубером...". Це не погано і не добре. Це обов*язковий етап на шляху професійного росту.
Я хочу сказати, що "Інструкція по керуванню велосипедом" створена давно! Карвінгова геометрія, хоч і дала велосипеду карбонову раму, але колеса лишились круглими! І скільки не пишіть "Дуже Важливих Спеціальних Інструкцій" по їзді на велосипеді з карбоновою рамою... колеса будуть круглі.
І на останнє.
Цитата:
Коментар від Lom
А от на кант ставати треба. Це наступна вправа по системі "від простого до складного" після повороту із упора
|
Я і не кажу, що НЕ треба! От тільки, якщо ті п*ять пунктів, за які я писав, на цей момент не будуть "прошиті по гіпоталамусу", з вмінням їх дозовано використовувати в залежлості від
величезної кількості факторів. То "на виході" інструктор отримає гроші, учень отримає можливість їхати швидко і по рельсах, а ми всі отримаємо ще одного лома. З чим вас всіх і вітаю!