![]() |
Перейшов минулого сезону з класичних лиж на карви. (з 195 на 176 см).
З суб'єктивних вражень - карви краще тримаються під час поворотів на "крижаних" ділянках, разом з тим на прямій значно нестабільніші. Намагаюся на підготованих схилах засвоїти карвінговий стиль, але є ряд ситуацій де без класичного стилю (знов таки на мій погляд) не обійтись: бугри, зниження швидкості на крутих ділянках, зупинка та початок руху після неї, тощо. Взагалі то карвінг забезпечує проходження підготовленої траси з більшою швидкістю та меншою шкодою для траси, тому я за карвінг (інше питання що ще треба навчитись цій техніці :evil:). |
Цитата:
|
2DeepSilent
Згоден, але від переміни лиж стійка не міняється :). |
фото в студию :)
|
Roman111:
От смены лыж - стойка меняется. Все зависит от того как производитель (или скимастер) установил крепления. |
Цитата:
И только позже я понял! Что намного комфортнее валить прямые участки длинными дугами. Нестабильность пропала сразу. Карвы не предназначены для прямого спуска. А если и попадаются участки, где ну никак нельзя писать длинные дуги - с стойку и на внутренние канты. Всё. :) |
2 Sheridan
полностью согласен, вспоминаю свое катание на блейдах... дикое рыскание блейдов на прямой, особенно если полдня катал на лыжах, лечилось только переходом на езду дугами, рысканью моментально пропадало |
На блейдах наверное легко лечится задняя стойка. Особенно если шлема на голове нету :)
|
Цитата:
ЗЫ зачетно подколол :) |
Цитата:
Раньше "отцы" с него обучение "салаг" начинали, а на "карвах", этот этап вообще из обучения выкинули, хотя ИМХО, надо втрое больше времени чем раньше уделять. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Это как, простите? |
Цитата:
|
2Albertowych: в цілині тож на "кантах" :)
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 15:09. |