10.11.2008, 21:59
|
#41 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від SergAnt
А ведь ведение плоских лыж такой-же элемент техники, ............. хотя ИМХО, надо втрое больше времени чем раньше уделять.
|
Питання. Для чого на карвах плоскоє вєдєніє? Хіба що по целині.
|
|
|
10.11.2008, 22:06
|
#42 (посилання)
|
Прорайдер-Классик
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: Nordica Next 9,
Rossi 9S Oversize,
Head BigEasy,
Nordica HotRod Modified,
Nordica Dobermann RC P
|
Цитата:
Для чого на карвах плоскоє вєдєніє?
|
чтобы скорость в повороте контролировать, ну и траекторию тоже, плоское ведение позволяет это делать намного оперативнее
|
|
|
10.11.2008, 22:09
|
#43 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
|
|
|
10.11.2008, 22:10
|
#44 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від UncleStas
чтобы скорость в повороте контролировать, ну и траекторию тоже, плоское ведение позволяет это делать намного оперативнее
|
Ето как, боковим проскалзиванієм?
|
|
|
10.11.2008, 22:18
|
#45 (посилання)
|
Паблик Энеми
Зараз: поза форумом
Звідки: Lemberg :)
Снаряга: Armada JJ + Marker Grifon
Dynafit Beast 98, Dynafit Radical ST2, Dynafit Vulcan
|
2Albertowych: в цілині тож на "кантах"
|
|
|
10.11.2008, 22:26
|
#46 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Цитата:
Коментар від Neon
2Albertowych: в цілині тож на "кантах"
|
ну не обовязково, можна і плазом повести.
Доречі, я був здивован, АЛЕ тупі канти на рихлому снігу досить сильно відчуваются. На моїх МФ10, після 20 днів каталки в минулому сезоні канти затупились, але я цього не відчував поки не помінявся з дівчонкою на її свіже відсервісовані А06. Це був кінець березня, каша, а ще й з ранку сніг лапатий повалив. Так от, на її лижах з гострими кантами по лапатому снігу А06 різали як вкопані, в той час як МФ приходилося сильніше кантувати для отримання такого ж ефекту.
|
|
|
10.11.2008, 22:28
|
#47 (посилання)
|
Паблик Энеми
Зараз: поза форумом
Звідки: Lemberg :)
Снаряга: Armada JJ + Marker Grifon
Dynafit Beast 98, Dynafit Radical ST2, Dynafit Vulcan
|
та можна і плугом але ... як легше керувати, коли лижа веде себе краще ітд... можна взагалі цилофановй кульок під 5ту точку і вниз
|
|
|
10.11.2008, 22:35
|
#48 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: ......
|
Плугом ПО ЦЕЛЯКУ?!?!?!?!
Садист ти АДНАКА
|
|
|
10.11.2008, 22:37
|
#49 (посилання)
|
Прорайдер-Классик
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: Nordica Next 9,
Rossi 9S Oversize,
Head BigEasy,
Nordica HotRod Modified,
Nordica Dobermann RC P
|
ну почему сразу "боковое проскальзывание"? Или чистый карвинг, или боковое проскальзывание, только черное и только белое получается... а как же вся палитра полутонов? Забыли?
Дозированная раскантовка позволяе перейти в дозированное соскальзывание, и здесь мы имеем 2 механизма управления лыжей:
- угол закантовки, ну или угол раскантовки;
- угол, так сказать, тангажа лыжи - угол между продольной осью лыжи и направлением движения.
Оба этих "руля" управляются "нижними ногами" - голенью и стопой, потому и оперативность этих механизмов выше , т.к. короче задержка между "подумал" и "сделал"
|
|
|
10.11.2008, 22:42
|
#50 (посилання)
|
Адепт Харбариума
Зараз: поза форумом
Звідки: Default City
Снаряга: Yamaha Tracer 9, YT Jeffsy Pro Race. Blizzard: SRC WC 165, WRC WC 180, Rustler 11 188
|
Анкл, это некрасиво, неправильно и убивает канты!
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 10 | 59 | 9 (69%) | 4 (31%) | 3 (4%) |
---|
Yesterday | 0 | 0 | 165 | 369 | 92 (56%) | 66 (40%) | 7 (4%) |
---|
Month | 4 | 116 | 4301 | 14690 | 2450 (56%) | 1791 (41%) | 104 (2%) |
---|
|
|
|