Загалом траси "Захар Беркут" взагалі не відповідають технічним умовам.Лише на частині схилу ГК "Захар Беркут"в самому центрі порушено щонайменше чотири правила безпеки.
Захар Беркут 2012 рік, більш як 50 хв. туристи провели на висоті десятків метрів. Людей неможливо було евакуювати з підйомника, і це не перший випадок, коли механізм підйомника ламався, причиною поломки був заводський брак канатної дороги.
Та якщо канатна дорога поки-що працює справно, то на гірськолижних спусках ситуація не з найкращих.
Експерт (Олег Огородник - суддя національної категорії України з гірських лиж) одразу фіксує перше порушення-немає захисних огорож.
-Тут. Тут треба на паркан ставити мати - раз,
-і он там обов'язково сітку,тому що, дивіться, ви там розганяэтеся - не вписались в поворот - і вилітаєте.
-Тут кругом сітка, хтось невпевнено катається, розігнався - і в паркан.
-Оці завалені паркани - то, напевно, від того і є..
Та й загалом траси ТОВ "ЗАХАР БЕРКУТ" взагалі не відповідають технічним умовам.
В законі України "Про затвердження Правил безпеки з улаштування,безпечної експлуатації та утримання гірськолижних трасс" чітко прописують норми:
забороняється експлуатація гірськолижних трас у разі незадовільного стану снігового покрову, відсутності огородженя та захисних матів на небезпечних ділянках, погіршення погодніх умов що можуть становити загрозу життю та здоров'ю гірськолижників.
Погано, що не відгороджений витяг від трас, де катаються лижники. Може їхати лижник, який не вміє їхати, і падає і на нього врізаються ті, які піднімаються на бугелі, або врізається в тих, хто піднімається на бугелі.
В нас з безпекою дуже зле. Не відгороджені на Захар Беркуті і опори. На великій швидкості людина може врізатись в опору і самі розумієте чим це може закінчитись.
Окрім того увесь знімальний день погода була не сприятлива для повноцінного катання, проте жодного попередження від ТОВ "Захар Беркут" чи ТзОВ ГIРСЬКОЛИЖНИЙ КОМПЛЕКС ВОЛОСЯНКА по гучномовцю, чи інформаційних знаків, які б сповіщали про погані погодні умови журналісти не побачили.
Траси не огороджені сіткою - це є зле.Може людині стати зле десь в тумані, впала і лежить і ніхто її не бачить.Якщо б всі траси були ограничені зліва і справа cіткою, то на трасі можна людину побачити і надати допомогу.
Лише на частині схилу в самому центрі порушено щонайменше чотири правила безпеки.
Чому така байдуджість та нехтування простими правилами журналісти вирішують запитати у директора ТзОВ "Захар Беркут", Микола Голодович гарантував,що до наступного ранку всі мати, сітки і знаки всюди будуть встановлені.
Щоправда не пояснив, чому до цього часу ТзОВ "Захар Беркут" експлуатує гірськолижні траси з загрозою для життя та здоров'я гірськолижників і скільки людей зазнали травм внаслідок господарської діяльності ТзОВ "Захар Беркут" і ТзОВ "Гірськолижний комплекс "Волосянка".
Слова директора ТОВ «Захар Беркут» журналісти пообіцяли перевірити.