Сталося – новий гірськолижний сезон відкрито! Загалом я збиралася відкривати сезон трохи пізніше, однак, як то кажуть, допоміг випадок, і у суботу, 29 листопада, вночі ми покидали Львів з твердою надією на хорошу погоду, хорошу каталку та позитивні емоції.
Дорога
Загалом стан дорожнього полотна зі Львова до Івано-Франківської області мало чим змінився за останні півроку – все ті ж ями, нерівності; однак, надзвичайно порадувала траса від Яремче до самого Буковелю – дорога ніби стіл, рівнесенька. Зазначу один момент. Проїджаючи Микуличином біля пансіонату «Зорі Карпат», ми раптом помітили, що дорога….закінчилась! Як виявилося, міст через Прут, що з’єднував обидва боки села, під час повені просто впав і зараз там зробили трохи крутий об’їзд, якого спочатку не видно з траси. Ділянка дороги від роздоріжжя Яблуниця- Поляниця до самих витягів відновлена повністю – про ті ями, які були минулого року, можна просто забути; тепер головне, щоб такий стан дороги протримався до кінця сезону.
Стан інфраструктури
Вже при в’ізді до самого Буковеля стало помітно зміни, які відбулися з попереднього сезону. Біля підйомника 1R розчищено величезну ділянку під якесь будівництво (яке саме – невідомо, я чула кілька версій – будуть багарівневий критий паркінг, готель тощо), піцерію «Фелічіта» розібрано і кудись перенесено. Постає питання: звідки тепер стартують маршрутки на Яремче та Івано-Франківськ? При виїзді з Буковелю ліворуч помічаємо скупчення людей біля готелю «Ра» та кілька мінібусів.
Посередині житлового комплексу, там де розташовані найстаріші котеджі на Буковелі, дійсно відкрито новий ресторанчик (за інформацією буковелівського сайту, це напевно або «Курінь», або «Lucky Bull»).
На верхній станції 5 підйомника будуть колибу, наразі вона не закінчена.
Така сам колиба стоїть і на нижній станції підйомника № 12.
Знов ж таки, якщо звести до купи інформацію з сайту та побачене, робимо висновок, що це майбутні зали ресторану «Фільварок».
Нотатка для лижників: бар «Піраміда», що знаходиться на верхній станціях витягів № 14, 15 і 22, закритий на ремонт! Тож якщо ви маєте намір туди завітати на чай або відвідати туалет, оберіть іншу точку.
Незрозуміло, чому був закритий паркінг на 2-йці. Вранці при в’ізді на територію Буковелю охоронці відправляли всі машини праворуч, на так званий паркінг біля витяга 7, бугеля, «чайник штрассе». Акуратно насипаний гравій у три яруси наштовхує на думку, що цілком можливо, цього сезону все паркувальні місця, які планувались заповнюватись автівками на 2-йці, можуть перенести на оцей на скору руку створений «паркінг» біля бугеля. Якщо моя думка підтвердиться, то цього року прийдеться щоразу місити болото зі снігом, поставивши машину на тих кам’янистих ярусах та спускаючись по вузьких прокладених дошках, ризикуючи кожного разу спіткнутися у важких черевиках та гепнутися з лижами у суміш глини, землі, снігу і льоду. Якщо все буде добре, то за 2-3 тижні я буду там, постараюсь вияснити це питання.
Паркінг біля 5 підйомника не працював, паркінг біля 14 – працював.
Загалом зараз у мене Буковель як ніколи асоціюється з твердженнями «Большая стройка», «стройка века».
Траси та витяги
Найбільш завантаженими підйомниками, як завжди, були 2R та 5; з «двійки» всі стартували нагору, а 5-й є вузловим відносно усіх інших трас. На «двійці» катались зранку, поки не було великої кількості людей, на 5-му теж можна було возитися лише зранку, бо після 11-ї траси були здерті до землі.
Багато людей було і на верхній та нижній станціях 12-тки – найвища точка Буковелю приваблювала лижників великими «партіями».
Як на мене, найкраще цього дня було на трасах 8-го підйомника – черг взагалі немає, людей набагато менше, траси засніжені; навіть наприкінці дня не спостерігалось лисих ділянок. Після обіду ми навіть спробували прохатись по закритих того дня трасах (8А і 8В).
Трасу 15С швидко здерли вже на викаті до моста – якщо нагорі сніговий покрив був у хорошу стані, то внизу картина була трохи гіршою.
Були і неприємні моменти – протягом дня на трасах 8-го витяга покалічилося двоє людей; один зламав ногу (відкритий перелом), а другий руку.
Харчування
Ціни цього сезону трохи зросли. Не було часу та можливості дослідити всі ціни у всіх фаст-фудах, тому нижче подаю ціни з фаст-фудів «Обжора»:
Ковбаски гриль 100 г – 25 грн
Ковбаски гриль шашличні 200 г – 12 грн
Бульйон курячий 200 г – 8 грн
Сендвіч з куркою 250 г – 30 грн
Сендвіч з шинкою 175 г – 15 грн
Соуси (кетчуп, майонез, гірчиця) 14 г – 1 грн
Квашені огірки 100 г – 15 грн
Квашена капуста 100 г – 15 грн
Гарячий бутерброд з м’ясом – 18 грн
Олів’є 130 г – 12 грн
Оселедець під шубою 130 г – 12 грн
Овочеве асорті 100 г – 10 грн
Комплексний обід – 30-35 грн
Баточник «Снікерс» - 10 грн
Круасан 1 шт – 10 грн
Жуйка 1 пачка – 5 грн
Чіпси 25 г – 7 грн
Енергетичний напій «Burn» 0,25 л- 20 грн
«Кока-кола», «Фанта», «Спрайт» 0,5 л – 12 грн
«Бонаква» 0,5 л – 9 грн
Сік 0,2 л – 9 грн
Чай - 7 грн
Кава – 9 грн
Люди
Загалом їду цього разу на Буковель, я передбачала, що буде багато знайомого народу, однак чогось цього разу хотілося більше кататися, ніж сидіти по барах. Тому свідомо не поїхала на зустріч форумчан зі Скієра та буковелівського форуму у бар «Панорама» на верхній станції підйомника 2 і 2R, а залишалась на 8-му кататися з еланівцями і рештою народу зі extreme.com.ua. Приємним моментом було знайомство з Sheridan, Junior, Альбертовичем і Roman 111, і наскільки я здогадалася, Іgrus'ом. З рештою народу побачитися не вдалося, оскільки ми зависали у протилежній від «двійки» частині курорту.
Фото людей тут:
Jolie - Альбом "Bukovel: open season! (29.11.2008)" на Gallery.ru
Погода, до речі, була дуже навіть сприятлива для катання, не було дуже холодно; близько 16-ї години, правда, почав падати легенький мокрий сніг з дощем, однак практично вже за півгодини він припинився.
Під вечір після 17-ї години ми переїхали на «двійку», де ввімкнули прожектори; народ випробовував вечірнє катання. Мені щось не дуже сподобалось: очевидно, не полагодили один прожектор, який мав освічувати викат, тому унизу було доволі темно. Так й загалом прожектори на «двійці» щось слабенько світили; біля шостої вечора ввімкнули прожектори на «одиничці» (правда, не знаю для чого, оскільки 1R так і не працювала) – як на мене, там освітлення було набагато потужніше.
Висновки:
1. Незважаючи на «європейськість» Буковелю, все-таки промахи у організації початку сезону відчуваються сильно: відсутність нормально облаштованих паркінгів, туалетів (де саме встановили нові, я так і не з’ясувала), недобудованих та закритих на ремонт барів і кафе. Люди приїжджають і бачать реально велику «стройку». Можливо це буде характерно для Буковеля лише на початок сезону – принаймні, дуже б хотілося, щоб цей безлад якомога швидше припинився. Хоча, зважаючи на наш менталітет і специфіку організації праці…дурень думкою багатіє.
2. Обкатала новий шолом Scott Helmet Shadow II та нові палки Fischer Vision – нічо так, прікольно; принаймні у шоломі дійсно зручніше, ніж у шапочці, капюшон при вітрі та опадах одягати не треба. Правда, маска не дуже плотно лягає на обличчя при шоломі, однак думаю, що до кінця сезону таки її поміняю - треба шукати маску Scott з оранжевим фільтром (іншого я не хочу). І обов'язково треба придбати підшоломник :wink:.
3. Ну і нові люди – приємно зустрічатися з однодумцями на схилі! Сезон відкрито, вітаю всіх з початком календарної зими!