Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Инкубатор (https://extreme.com.ua/forum/124-inkubator/)
-   -   Выбор горных лыж. Общие вопросы (https://extreme.com.ua/forum/inkubator/3693-vybor-gornyh-lyzh-obshie-voprosy.html)

OneWay 01.02.2019 15:49

Привіт, недавно на курорті покатався на Ficher F17 все би було ок, якби вони давали кращу віддачу, і 174 були мені трохи короткуваті по відчуттях.

Тепер замислився про 2 пару лиж під курорт, і щоб брати з собою в дальні вилазки 2 парою.

Blizzard 800 Susp IQ – 181
Blizzard R-Power Fullsusp IQ -182
Elan GSX F ELX 12.0 176 -182
Elan Ripstick F ELX 12.0 -182
Побачив такі варіанти в протесті, 14-15 рік лиж.
Або?

Маю 194 зросту, 94 ваги. Я любитель, техніка не ідеальна, фізуха в наявності. Хочеться мати лижу яка добре тримає на трасі в коротких, середніх поворотах, при середніх швидкостях +-. Щоб вчитись далі та прогресувати.

Schussfahrer 01.02.2019 15:59

@OneWay , Fischer Progressor F19 Ti не розглядали як варіант ?

OneWay 01.02.2019 16:04

Цитата:

Коментар від Schussfahrer (Коментар 337896)
@OneWay , Fischer Progressor F19 Ti не розглядали як варіант ?

Можливо б і розглянув, але немає хорошої ціни :) Бюджет обмежений.

Schussfahrer 01.02.2019 16:28

@OneWay , На skinet.com.ua не дивились ?

NICKK 11.02.2019 12:37

так все же для нечастого катания для уровня продвинутый новичек брать универсалы или для трасс?
рост вес 180 95

катаюсь только по трассам но не всегда они в идеальном состоянии-)

длину брать классические -15 см или брать где -тот160-165 см?

какие должны быть крепления?
спасибо

Lom 11.02.2019 12:42

Цитата:

Коментар від SKIteam (Коментар 337888)
Salomon 24 Power

катну в субботу, скажу. Если не горит))

SRT 11.02.2019 18:06