Ех-хех-хех...
Здавалося б, одне просте прохання, а скільки емоцій... постів, слів... І нуль конструктиву.
Нагадаю для тих, хто забув з чого все почалося.
Цитата:
Коментар від sanyana
Хочу звернутись до ВСІХ "Кашпіровських"! Теорію я почув і всмоктав, як губка. Може б ви вдягнули GSи і показали на чомусь такому собі синьому, що аж блакитному (те саме Мигово або тягун на 12А) щось чистопородне. Людям - подивитись, мені - повчитись, та і вам - респект і уважуха. Дуже прошу.
|
Всього два варіанти конструктивної відповіді:
1. "Данівапрос! Дивись, думай..." або "Добре, готового нема, але як буду на чомусь такому, зроблю і покажу".
2. "Типанімаіш... Якби ти не був таким собі недокарвером,
то розумів би, що сучасна карвінгова техніка в кращому своєму розумінні, напряму залежить від швидкості, а на GSах, так ваащє... бо не буде де взятись і до чого прикластись отій містичній доцентровій силі. І якщо умови (нахил, ширина, стан схилу і різні перешкоди) не дозволяють набрати певну швидкість, то такий карвінг буде виглядати, скажімо так (Талейран би посміхнувся), "ніочінь".
І от нашо тобі таке відео?".
Сподіваюсь, я правильно розумію суть сучасної карвінгової техніки? Ні? Тоді див. п.1.
Тому прошу ще раз. Давайте більше конструктиву! А писати заради писати не треба. Це заважає перетравленню тої теорії, що я отримав в цій темі. Дякую.