Відкатав 31 січня.
Основні проблеми Буковеля - популярність та "суворі" зими.
Досить багато людей на всіх трасах. Самі траси після останньої відлиги являють собою крижану основу трохи притрушену та закатану снігом. Так що було важко. Добавляли екстріму й включені гармати та рушниці, а також створені ними кучугури.
На 8-с, наприклад, їдеш собі, нікому не заважаєш, а тут раз - заліпило сніжною крошкою маску, два - влітаєш в пухкий сніжок, три -лижі на місці, сам вперед, чотири - їдеш далі і думаєш: добре що не впав
. Пізніше їхав ще раз, знав що так має бути, готувався (морально) , але все повторилося знов.
На 8-а працювала траса слалому-гіганту. Проїзд від 20 (1 спуск) до 12,5 грн. (20 спусків).
Як завжди, зранку стан трас нормальний. З обіду все набагато гірше, непагані 13-ті, але є черга 5-10 хв.
Треба створити нову тему: техніка проходження черги на підйомник. І тут також беззаперечним авторитетом є Альбертович.
Стояв в черзі на 5-ці вже хвилин з 7, спостерігав спуск зазначеного товариша на стоянку за обіцяним парафіном. Уявляєте моє здивування, коли на верхній станції, знову зустрів його мирно розмовляючим по телефону. Наявність ВІП-картки було категорично заперечено.
Але, не зважаючи ні на що, каталка вийшла нормальною. Порадувала зустріч з форумчанами, дуже класно, що є люди, що постійно прагнуть удосконалюватись, забуваючи про все інше (обід, колибінг, цього разу навіть фото, відео зйомку).