Розвідка донесла, Що тубус з лижами Ігруса успішно стоїть в сторонці, крім цього
повідомлення розвідників , не обіцяли ніц хорошего. Але свірбьож в одному місці не давав покою.
В пятницю після завершення тих справ, які можна було завершити, і відкладання тих, які можна відкласти (якщо робота заважає каталці на лижах, треба міняти роботу) залив бак бензи і в темінь рушив в дорогу. По дорозі злапав декілька ям, погнув диски, тріснуло ліве крило від... (капєйка). Вночі приїхали на хату і спати, нам не заважали розвішані для просушки на всіх гріючих приладах, комбези, куртки, шапки, внутрєнніки від чобіт, навіт біля біде, висіли жіночі, такі тоненьки червоненьки з гепюрчиком. (як вони їх носят я весь в догалках) так от, ВСЕ ЦЕ НАМ НЕ ЗАВАЖАЛО!.
Зранку бортовий компутер показав -4, ура, каталка буде.
Запізнився тільки на 6хвилин і щасливі у 8:06 почали перший підьйом. Зразу на пятірку бомбити 5Ф, рєспєкт Буковельскім працівникам, вони ходили і розбивали брили ногами, і загладжували лижами. Вєльвєтік був чудовий, без льодіку, і протримався до 9:26 практично без черг на підьйомеик, сонечко зробило свою справу і до тяжкої кашки добавилась черга на 4хв чекання, ЦЕ ВЖЕ ЗАНАДТО
. Бігом на 12 на чорну не попхались, у звязку з невеличким досвідом каталки :wink: чемно зіхали по розбитій червоній, ЖАХ. Напевно тому там не було ломів
. Далі на одинадцяту, запресований лєдокс, і восьма. Восьма могла би бути і покраще, збтите жортке покриття змушувало пахати на кантах. Після дванадцятої години рванули через чайнікштрассе на рідну одиничку, по дорозі глянули на двійку, цілком пристойна траса не зважаючи на обдертий сніг біля лісу. Одиничка як завжди вірно чекала нас, зберігаючи достойне покриття для наших змучених кантів. Відбомбивши по повній програмі, в 15:012 запакували свої змордовані тушки в копічину рушили на хату де нас чекала руська банька.