Вчора хотілося спати, а сьогодні вирішив не полінуватися і написати не тільки у фейсбук, а й на форум.
Коли у Санкт-Антоні я зайшов на 4-й день у Intersport і побачив дуже цікаві для мене лижі, мені захотілося їх потестувати: Atomic Redster X9 Widebody Servotec та Kastle MX75. І на 5-й день я катався на цьому Атоміку, а на 6-й день – на Kastle.
Якщо порівнювати ці лижі та мій нинішній Atomic Vantage X80 CTI модель 2017/2018 року, то обидві протестовані лижі, як для мене, виявилися кращими. Якщо порівнювати Atomic Redster X9 WB Servotec та Kästle MX75 між собою, то спочатку варто подивитися на їх ціну. За даними інтернету
Atomic Redster X9 WB Servotec - 599.90 євро (чесно кажучи, трохи сумнівна ціна, але поки-що повіримо інтернету).
Kästle MX75 – 1049 євро.
Тобто Kästle MX75 фактично у 2 рази дорожче!
Погода та стан трас у дні, коли я брав напрокат ці лижі, були не зовсім однаковими, тому гарного порівняння за цих два дні не вийде. Але, що можу сказати точно, то за моїми відчуттями (не скажу, що для всіх, але для мене), якість катання на Kästle MX75 ну зовсім не настільки вища, наскільки вища ціна цих лиж. Більш того, як для мене, то вони виявилися навіть приблизно однаковими. Можливо хтось з кращою технікою катання, ніж в мене, оцінить Kästle MX75 вище, але я ж брав оцінити їх для себе. Але, знову ж, умови були різні, і я не став робити для себе однозначного висновку.
І тому у наступну поїздку до Австрії, яка почалася вчора, я взагалі не брав свої Atomic Vantage X80 CTI, а вирішив брати у прокаті різні лижі, щоб оцінити, які мені сподобаються найбільше. Але виявилося, що одна справа – це обрати за інтернет інформацією варіанти лиж для тестування, а зовсім інша справа – це знайти всі ці лижі у прокаті.
У Інтерспорті Зьольдена лиж Kästle MX75 не виявилося, як до речі й майже всіх інших, які я хотів протестувати. В цьому сенсі Інтерспорт впав у моїх очах достатньо сильно. Тим паче, що у них на сайті деякі з лиж мого списку були, а насправді їх не виявилося.
І якщо щодо власне Kästle MX75 я був не дуже розчарований, бо я їх таки прокатав у Санкт-Антоні і навряд чи вже купив би їх при такій ціні, то відсутність всіх інших лиж з мого списку мене неприємно вразила.
Весь процес визначення лиж-кандидатів для тестування та що з цього вийшло опишу вже якось після повернення додому, а зараз для цього малувато часу.
Тому зараз тільки коротко буду зазначати загальні враження після випробування чергових лиж.
Оскільки у Санкт-Антоні від лиж Atomic Redster X9 WB Servotec у мене були дуже приємні враження (для справедливості скажу, як й від Kästle MX75), то у Зьольдені ці лижі для мене були кандидатом №1. На щастя, мені таки вдалося отримати їх у прокаті після довгенької переписки з менеджерами Інтерспорту.
До речі, чому я вирішив зробити таке порівняння лиж саме у Зьольдені? Тому, що всі траси Зьольдена я знаю просто чудово і можу добре визначити на яких трасах які якості лиж краще протестувати.
Я був дуже задоволений, що мені таки дісталися Atomic Redster X9 WB Servotec і я катав на цих лижах два перших дні, вчора та сьогодні. Моє загальне суб’єктивне враження: лижі Atomic Redster X9 WB Servotec як для великих гір, трас різної складності та стану – це просто супер для лижників приблизно такої ж кваліфікації та ваги (67 кг), як у мене! На жорсткому вранішньому вельветі синіх та легких червоних трас тримають дугу і не зриваються у дріфт, на чорних трасах дозволяють без проблем скидати п’ятки, легкий та середній розковбас розбитих під обід трас прорізають без проблем, по сильному розковбасу типу могула також проходять не сильно навантажуючи ноги. Ну фактично все, що я хотів би мати у своїх нових лижах. Як говориться, мені ці лижі «зайшли».
На завтра мені обіцяли Head Magnum. Якщо я їх таки отримаю, напишу про враження.
Ну і наостанок трохи фотографій із сьогоднішнього дня катання.