27.01.2022, 22:50
|
#171 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Вчора ми каталися на Гіггійоху, чи як його ще називають «Сонячній долині». І вчора вона була реально сонячною, доказом чого є ці фотографії.
|
|
|
27.01.2022, 22:55
|
#172 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
А сьогодні їздили кататися у Obergurgl/Hochgurgl. Це прямо на кордоні з Італією. Гори на третій фотографії - це вже Італія, Південний Тіроль.
Погода була зі змінною хмарністю, тому фотографії трохи не такі яскраві, як в попередні дні.
Район катання та траси – просто супер!
|
|
|
28.01.2022, 10:14
|
#173 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: есть 2 пары лыж и пару бордов )
|
А в Италии какой курорт ближайший ?
|
|
|
28.01.2022, 22:08
|
#174 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Цитата:
Коментар від Witness
А в Италии какой курорт ближайший ?
|
Близькість в горах вимірюється не у кілометрах між двома точками, а у годинах, які треба витратити, щоб дістатися від однієї точки в іншу.
Якщо подивитися на карту (додається), то найближчими італійськими курортами, де є витяги, є Plan і Passo Giovo, до них десь кілометрів по 20-30. Але автотраси через найближчі перевали майже завжди закриті. Більш того, якщо подивитися на сьогоднішню карту, то до цих курортів не доїхати ні з австрійської сторони, ні з італійської.
То Вас найближчі італійські курорти цікавлять з якої точки зору?
|
|
|
28.01.2022, 22:24
|
#175 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: есть 2 пары лыж и пару бордов )
|
цікавлять бо до Італії збираюсь ... ну думав може близько буде доїхати
|
|
|
10.02.2022, 10:55
|
#176 (посилання)
|
Новичок
Зараз: поза форумом
Звідки: Познань
|
Стоит задача впервые попасть в Альпы и получить максимальные впечатления.
Планируем поездку с 30 марта по 6 апреля.
Уровень катания - средний. Катаемся только на подготовленных трассах. Цены на скипасс и отель не особо важны(без фанатизма, конечно).
Нужно, чтобы была большая зона катания в лыжной доступности(без переездов и доездов скибасами, такси и машиной).
Из всего, что прочитал, думаю выбрать Зельден. Поскольку он сам по себе самый большой, ну и если все-таки психануть и сесть за руль, то близко Оберугргль/Хохгургль, Штубай и т.д.
Еще смотрел в качестве вариантов Китцбюэль, он ближе, но меньше.
У кого какие впечатления о Зельдене? Может быть посоветуете что-то другое?
|
|
|
10.02.2022, 14:56
|
#177 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Цитата:
Коментар від samura1
Стоит задача впервые попасть в Альпы и получить максимальные впечатления.
Планируем поездку с 30 марта по 6 апреля.
Уровень катания - средний. Катаемся только на подготовленных трассах. Цены на скипасс и отель не особо важны(без фанатизма, конечно).
Нужно, чтобы была большая зона катания в лыжной доступности(без переездов и доездов скибасами, такси и машиной).
|
Думаю, ключовим моментом у Вашому випадку для отримання максимального задоволення є період поїздки з 30 березня по 6 квітня.
На деяких курортах з горами тільки до 2500 м це вже може бути останнім або передостаннім тижнем сезону. В цей час на таких курортах, якщо пощастить з морозною погодою, то може бути майже так само, як і взимку. Але це навряд чи.
Ми були один раз приблизно в такий період у Цель-ам-Зі з виїздами у Заальбах та у Капрун. У Цель-ам-Зі та Заальбаху, де гори трохи вище 2000 м каталися, як правило при температурі від +5 до +15. На верхніх трасах було ще +/- норм тільки жарко було, а знизу вже повністю був сніг-каша – це така цікава консистенція весняного снігу, коли розковбас досить великий але м’який і перегрібається лижниками з одного місця на інше. В принципі нічого складного, але суглоби від такого перегрібання навантажуються дуже непогано.
Тому, ми 4 дні з 6 їздили кататися у Капрун на льодовик Кіцштайнхорн, де був нормальний зимовий сніг.
Коротше, покататися на курортах з горами до 2500 м в цей період, можна дуже непогано, але це не буде максимальне задоволення від Австрії.
Тому, в цей період краще відразу орієнтуватися на курорти з льодовиком, або хоч і без льодовика, але із великою зоною катання від 2500 до 3000 м. А курортів із льодовиком навіть у Австрії не так вже й багато, два з яких знаходяться якраз у Зьольдені.
Найбільший льодовик – Хінтертукс у Ціллєрталі. Відносно недалеко від Зьольдена є менші льодовики, згаданий Вами Штубай та Пітцаль, куди дійсно можна доїхати із Зьольдена, але сенсу не бачу, та Кіцштайнхорн у Капруні (Зальцбургський край). Всі інші маленькі.
Якщо Ви не скромничаєте і у Вас дійсно тільки середній рівень катання, то Вам на один тиждень одного Зьольдена з двома льодовиками безвилазно вистачить на тиждень з головою, а то й на два тижні, разом з Гурглями.
Цитата:
Коментар від samura1
Из всего, что прочитал, думаю выбрать Зельден. Поскольку он сам по себе самый большой, ну и если все-таки психануть и сесть за руль, то близко Оберугргль/Хохгургль, Штубай и т.д.
|
Якщо поїдете у Зьольден, то психувати зовсім не доведеться, і сідати за руль також. Нерви краще берегти.
Зручний скі-бас йде через кожних 15-20 хв від Зьольдена до Гурглів 20-25 хв. Більш того, враховуючи, що нижні витяги у Зьольдені відкриваються о 8:00, а у Гурглях о 9:00, то Ви цілком можете спочатку у Зьольдені з 8:00 разочок піднятися і спуститися, а потім за півгодини встигнути на відкриття витягів у Гурглях.
Цитата:
Коментар від samura1
У кого какие впечатления о Зельдене? Может быть посоветуете что-то другое?
|
Мої враження щодо Зьольдена я викладав у темі Австрия, Зельден (Sölden) - Страница 4 - Горнолыжный Форум , якщо Ви ще цього не читали. Там є багато чого.
Можу також порекомендувати зв'язку Цель-ам-Зі та Капруна, де також є льодовик. Цей варіант буде трохи дешевший, але за якістю катання та розміром зони катання буде також гірше. В цьому випадку, я б обрав проживання у Цель-ам-зі, а на Кіцштайнхорн їздити (це 20-25 хв на скі-басі), бо це - одне з найкрасивіших альпійських містечок, по якому дуже приємно прогулятися ввечері, а також вздовж чудового гірського озера.
|
|
|
11.01.2023, 14:16
|
#178 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
З тиждень назад фейсбук нагадав мені, що рівно рік тому я катався на лижах у Санкт-Антоні, а заодно я усвідомив, що за цей рік я так і не зробив жодного відео про це катання і що цей факт потрібно виправляти.
Сьогодні презентую шановному товариству перший фільм про катання у Санкт-Антоні річної давності.
Трохи про ту нашу подорож.
Це був тиждень з 1 по 8 січня 2022 року. Катальні дні з 2 по 7 січня.
Це був ковідний період й у Австрії карантинні правила дотримувалися строго. Але, думаю, писати й читати про це вже не дуже цікаво, бо вже не дуже актуально взагалі, а для нас і поготів.
З погодою пощастило не дуже. Нормальне катання було тільки у перший та останній дні. З другого дня видимість на трасах почала погіршуватися. В результаті, сумарно ще пару днів було так собі і ще два дні взагалі майже ніякі.
Планів на катання по величезній зоні катання Arlberg (St.Anton, St.Cristoph, Stuben, Zurs, Lech, Oberlech, Stubenbach, Schrocken, Warth) було море. Хоча на те, що ми з дружиною встигнемо доїхати на лижах з поверненням до Schrocken та Warth, я не розраховував, але й без них за тиждень відкатати по всій іншій території для нас також було малореально.
Але із-за погоди вийшло так, що ми катали тільки в області St.Anton-a (Galziz, Kapall, Rendl), спустившись пару разів тільки до St.Christoph-a по 64-й трасі. Навіть, по горі Gampen, яка прямо над St.Anton-ом, але не дуже висока (1850 м), спускалися тільки щоб переїхати на Galzig, бо снігу було небагато і нижні траси були у неприємному для катання стані.
Тому, й гарних відеозаписів з цієї подорожі також вийшло небагато.
Порівняння Санкт-Антона a із Зьольденом та Заальбахом/Хінтерглемом/Леогангом.
Проживання та переліт/переїзд.
Новорічні ціни на літак та трансфер, думаю, коментувати не потрібно, вони однаково великі, незалежно, куди їдеш.
Проживання в середньому дорожче ніж Зьольден, приблизно як Заальбах. В усякому випадку на Новий рік знайти апартаменти такої ж якості за таку ж ціну, як у Зьольдені, виявилося нереально.
-------------
“Ліричний” відступ.
Кататися на Новий рік ми іноді їздимо не з бажання похизуватися, що ми зустрічаємо Новий рік у крутому прикольному місці, а просто буває, що взагалі в інший час не виходить поїхати покататися.
На форумі skier.com.ua один з форумчан WarGo сказав дуже точну фразу, яка мені дуже сподобалася:
“И ещё, чтобы хватало денег нормально покататься, надо столько зарабатывать, что времени на нормально покататься уже нет.”.
По тижню відпустки катаємося в кінці січня / початку лютого. А якщо хочеться ще хоча б другий тиждень покататися (а воно ж хочеться), то ще по тижню знайти так, щоб співпадали наші можливості відсутності на роботі та на роботі не було повного завалу, практично нереально. Виходить хіба-що тільки на якомусь тижні із святковими днями, або на Новий рік, або між Новим роком та Різдвом, дивлячись як випадають субота та неділя. Тому, ми й їздимо іноді кататися в ці дорогі та велелюдні періоди, бо просто вибору не залишається. Хоча з набагато більшим задоволенням поїхали б ще раз у не самий високий сезон, тим більше, що на Новий рік, як правило, погода чомусь не дуже гарна, а, окрім цього, ще й зі снігом є проблеми, а, головне, людей на трасах набагато більше.
Але зі світлої сторони, воно дійсно приємно відпочити у святковій альпійській атмосфері.
------------
Інфраструктура у містечку.
В принципі, нічого особливого — альпійський стандарт, але пару речей відзначу.
Схоже, вибір лиж на прокаті кращий, ніж у Зьольдені. Щодо Заальбаху не скажу, бо там у прокат не заходив. А тут захотілося спробувати деякі цікаві для мене лижі, наприклад Atomic Redster X9 Widebody, Kastle MX75 та деякі інші. І якщо у Санкт-Антоні я знайшов їх у прокаті без особливих проблем, то пізніше у Зьольдені такі проблеми виникли. Про моє тестування та порівняння лиж, які зміг тоді взяти у прокаті, я встиг написати дещо ще до початку війни у фейсбуку і в цій темі десь раніше, а до більш детального опису руки так і не дійшли.
Розчаруванням інфраструктури Санкт-Антона виявився скі-бас по внутрішніх дорогах містечка. На карті позначені зупинки автобуса в деяких місцях, і я вибирав проживання не біля підйомників, але недалеко від зупинки, щоб було дешевше і можна було під’їхати на скі-басі. Але виявилося, що скі-баси регулярно ходять тільки по основній трасі вздовж річки, а по внутрішніх дорогах Санкт-Антона практично не ходять. В результаті, довелося ходити до витягів з лижами хвилин 12-15.
Інфраструктура харчування у містечку.
Із супермаркетами, щоб затоваритися харчами, ситуація нормальна як у Зьольдені і краща, ніж у Заальбаху, який нас розчарував з цієї точки зору. Ресторанів, кафешок достатньо — альпійський стандарт.
Інфраструктура харчування на схилах.
Відразу ще раз зазначу, що ми каталися тільки на горах Galziz, Gampen, Kapall, Rendl, тому “я вам не скажу за всю Одессу”(с), але тут порівняно із Зьольденом гірше, але порівняно із Заальбахом/Хінтерглемом (про Леоганг не скажу, бо туди катали тільки один раз), краще. Може у Цюрсі та Леху ситуація краще, але на цих горах, ресторанний комплекс з дешевим рестораном самообслуговування такого розміру, щоб помістити всіх бажаючих, як у Зьольдені є на кожній горі та на кожному льодовику, і ще й між горами один є, тут виявився тільки на горі Galzig. Хоча харчевень меншого розміру є немало.
Підготовка трас.
Підготовка трас в середньому гірше, ніж у Зьольдені. Можливо це тому, що Санкт-Антон позиціонується як один з найкрутіших курортів для фрірайду, то мабуть трасовикам приділяється трохи менше уваги. Можливо, із-за того, що територія катання набагато перевищує територію катання Зьольдена і просто кількість ратраків на одиницю площі також суттєво менша. Може просто таке враження із-за того, що з погодою нам не пощастило в той тиждень. Хоча хто-зна, в чому причина, але в цей тиждень було саме так. В усякому випадку, такого вельвету, як у Зьольдені, я не бачив.
Порівняно Заальбахом/Хінтерглемом/Леогангом, куди ми також їздили у новорічний період і також при не дуже гарній погоді, траси були приблизно однакової підготовки.
Підйомники.
Гондоли та вагон на Galzig сучасні, кріселки на цих горах, в основному 4-місні, але з ковпаками. Є пару більш нових 6-місних та кілька стареньких 2-місних без ковпаків (в основному на Rendl-i). Я б оцінив, що у Зьольдені в середньому витяги трохи новіші, але несуттєво. У Заальбаху підйомники були старіші у той рік, коли ми туди їздили, але в наступні роки я бачив по веб-камерах, що деякі з них вже поміняли.
Апрес-скі.
Не знаю, на апрес-скі не ходимо.
Ну мабуть, поки-що все, що згадалося.
Сподіваюся, відео вам сподобається, хоча ефектних сонячних кадрів там не так багато.
|
|
|
14.01.2023, 01:02
|
#179 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Киев
Снаряга: есть 2 пары лыж и пару бордов )
|
а от мені у Заальбаху / Хінтерглему дуже сподобалась підготовка трас - були там десь 17-18 січня 2022
|
|
|
14.01.2023, 16:22
|
#180 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Цитата:
Коментар від Witness
а от мені у Заальбаху / Хінтерглему дуже сподобалась підготовка трас - були там десь 17-18 січня 2022
|
Згоден, може бути, бо підготовка трас дуже сильно залежить від погоди. Як я помітив, у Австрії ймовірність потрапити на гарну погоду різко зростає саме із середини січня, а до того, як правило, погода не дуже гарна. Саме тому, ми любимо їздити кататися у кінці січня - початку лютого. Хоча звичайно, бувають гарні дні і на Новий рік.
Додано через 4 хвилини
За вчора-сьогодні зробив друге відео із записів Санкт-Антона. На цей раз до етапу Кубку світу у Санкт-Антоні на трасі Кандагар зробив коротке відео-показ старої кубкової траси Kandahar, яка знаходиться на горі Galzig. Останніми ж роками, якщо швидкісний спуск або супергігант проводяться у Санкт-Антоні, то для цих змагань спроєктували нову трасу, яку також назвали Kandahar, але яка знаходиться на горах Kapall та Gampen. Саме на цій трасі Kandahar-Kapall сьогодні і завтра відбуваються змагання жінок у супергіганті. Але, думаю, тим, хто цікавиться трасами Кубку світу, однаково повинно бути цікаво.
На карті у відео я показав обидві ці траси, але прокатати в минулому році мені пощастило тільки по трасі, що на горі Galzig, фініш якої знаходиться значно вище рівня Санкт-Антона. Як я вже писав, погода і стан снігу в наш тиждень в минулому році були не дуже і стан трас, що спускаються до самого низу був також не дуже, а фініш траси Kandahar-Kapall – прямо у Санкт-Антоні. То, відповідно, у відео є тільки спуск по чорній трасі 52 Kandahar-Galzig.
Крім того, це вже був останній день катання і мої артрозні суглоби були вже також у не найкращому стані. То не критикуйте сильно за корявенький спуск.
Враження від траси – траса реально крута, як в прямому, так переносному смислах.
|
|
|
Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 2 | 3 | 3 (75%) | 1 (25%) | 3 (4%) |
---|
Yesterday | 1 | 10 | 118 | 429 | 111 (70%) | 47 (30%) | 6 (3%) |
---|
Month | 3 | 112 | 4978 | 16071 | 2644 (53%) | 2228 (45%) | 123 (2%) |
---|
|
|
|