03.04.2021, 19:12
|
#371 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Вчора-сьогодні знову з’явилося трохи часу на творчість і я нарешті доробив всі фільми про Оранжеву Селла Ронду. Фактично останнім є 10-й фільм, який закінчує мій маршрут біля ресторану «Крістіанія» (в зоні катання Канацеї), від якого я стартував вранці. Фільм 11 вирішив зробити, щоб показати, як спуститися на лижах прямо в Канацеї і завершити також повне коло від Канацеї до Канацеї, бо мій 1-й фільм також починається від самого низу з Канацеї.
На що хотів би звернути увагу у цих фільмах.
Фільм 10.
Серед того, що показано у цьому фільмі, хотів би ще раз звернути увагу на «цікавість» розстановки покажчиків на трасах і їх відповідність на картах, що викладаються біля кас.
Наприклад, на відмітках 3:23 – 3:37 добре видно стенд з покажчиками, що червона траса 1 Sass Bece йде донизу, червона траса 2 (без назви) йде наліво. Але на карті Селла Ронди ви не побачите жодних номерів і жодних назв трас, щоб подивитися, як вони проходять. І так усюди.
Ще одна «цікавість». В залежності від зони катання (Валь Гардена, Корвара, Арабба, Канацеї) принципи написів на кружечках покажчиків на трасах також відрізняються.
У Канацеї, наприклад, якщо траса Del Bosco з номером 6, то номер 6 стоїть на всіх покажчиках. А коли їхав перший раз десь між Канацеї і Валь Гарденою і поїхав по якійсь синій трасі №1 (у кожній зоні катання своя нумерація), то біля наступного покажчика аж зупинився у когнітивному дисонансі: синя траса №1 зникла, а з‘явилася синя траса №2. Нагадаю, що на карті жодних номерів і назв трас немає, щоб перевірити, куди яка траса веде. Подивився навколо, ніби то їду правильно, і поїхав далі. А далі, біля наступного покажчика вже зникла і синя траса №2, а з’явилася синя траса №3. Ну тут мені логіка підказала, що в цьому регіоні нумерують не траси, а покажчики на трасі, як стовпчики на дорогах в лісі.
Ось такі веселі італійці, ну люблять вони туристів по квестах поганяти.
Фільм 11.
Червона траса №6 Del Bosco, яка йде аж до низу до Канацеї, є хоча й не дуже складною (червоними по факту є тільки декілька невеликих відрізків траси), але досить довгою – трохи більше 4 км. Крім того, після обіду, як і більшість більш-менш крутих ділянок, оці от червоні відрізки вже починають скидатися на могул. Також непогано нагрібаються горби на поворотах синіх «доріг». Траса закінчується зверху Канацеї. Тож в кінці цього фільму я спеціально включив трохи проходу по Канацеї (не до кінця, бо це нудно дивитися) з лижами на плечах, щоб показати, що після спуску вам доведеться немало походити, якщо ви зупинилися в нижній частині Канацеї чи вам треба на автобусну зупинку.
Тому, якщо ви зупинилися в Канацеї і за день катання непогано натомилися, то думаю, вам варто краще спуститися донизу на гондолі. Ну, хіба що, тільки ваш пансіон не буде знаходитися поблизу закінчення цієї траси.
Оранжеву Селла Ронду закінчив, але Зелену ще й не починав робити. Думаю, до літньої відпустки і не почну. Але один фільм про поїздку на Мармоладу все ж таки сподіваюся ще зробити хоча б до кінця квітня.
|
|
|
23.04.2021, 08:35
|
#372 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
|
|
|
01.11.2021, 12:33
|
#373 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Днепр
Снаряга: Head TT60
|
@HappySkier, Лучшие фильмы о Доломитах, которые я видел. Спасибо.
Добавлено через 8 минут
Очень помогло сопоставить схемы трасс и действительность. Очень важно в предстоящей поездке
|
|
|
01.11.2021, 15:56
|
#374 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
О-о! Споріднена душа з’явилася, яка планує свої подорожі, як і я! Саме на таку аудиторію, в першу чергу, я й орієнтував мої відео.
Дякую за приємний відгук! Сподіваюся лайки не забули поставити?
Це було б непогано не тільки тому, що це було б приємно мені (само собою це мені було б дуже приємно ).
Але, якщо вони Вам сподобалися і Ви рекомендували б їх іншим, то це б допомогло цим іншим їх побачити.
Просто Youtube-аналіз так зроблений, якщо Ви ще не в курсі, що чим більше лайків та коментарів у відео, тим активніше він пропонує ці відео іншим до перегляду.
Тому ваші лайки та коментарі потрібні не стільки мені, скільки тим, хто ще не побачив моїх відео.
|
|
|
02.11.2021, 14:01
|
#375 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Днепр
Снаряга: Head TT60
|
@HappySkier, доброго дня. Уверен,что Вы, как обстоятельный и интересующийся человек, знаете и за трансфер в Доломитах. Наиболее интересен трансфер с Альта Бадии до Фалзарего и с Мармалады до Фалзарего. Спасибо. Лайки, с удовольствием, поставил в Youtube на всех видео.
|
|
|
02.11.2021, 16:10
|
#376 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: Atomic Vantage X 80 CTI, 2017-2018;
HEAD Icon TT500, 2011-2012;
Atomic Hawx Prime 120s
|
Цитата:
Коментар від Sysenko
@HappySkier, доброго дня. Уверен,что Вы, как обстоятельный и интересующийся человек, знаете и за трансфер в Доломитах. Наиболее интересен трансфер с Альта Бадии до Фалзарего и с Мармалады до Фалзарего. Спасибо. Лайки, с удовольствием, поставил в Youtube на всех видео.
|
На жаль, «я Вам не скажу за всю Одессу Доломиты», бо був у Доломітах тільки один раз. Але дещо у загальному плані все ж таки постараюся порадити.
1. Коли я планував свою першу поїздку у Доломіти, схоже, як зараз і Ви, я зіштовхнувся з браком достовірної інформації про деталі переїздів між точками, які мене цікавили. Туристичні карти, на жаль, бажають бути кращими. Гугл-карти також недостатньо інформативні для оцінювання, де саме знаходяться перевали, не кажучи вже про їх складність для автомобілів, особливо для автобусів, щоб оцінити можливість надійних переїздів. Бо, одна справа, що влітку можна проїхати по всіх гірських дорогах, інша справа, невідомо чи можна по них проїхати взимку.
Оскільки у мене із суглобами є певні проблеми, то я, наприклад, про всяк випадок, довго шукав і з’ясовував, чи можна і як саме повернутися з довільної точки Селла Ронди додому у Канацеї автотранспортом. І з’ясував, що жодних гарантій немає, бо гірськими дорогами прямо по Селла Ронді можна проїхати тільки влітку, а взимку – невідомо, хіба що стан доріг буде нормальним в цей день і якщо знайти якогось таксиста, але стабільних таксо-фірм не знайшов. Те ж саме з точками проживання, якщо брати подешевше не прямо в місцях витягів.
Коротше, в результаті, мені набридло все це вишукувати і я вирішив на першу поїздку у Доломіти взяти тур у турфірмі з гарантованим трансфером і місцем проживання, де є прямий витяг на Селла Ронду. Знайшов такий варіант у Канацеї, от туди й поїхав.
Якщо їхав би у Доломіти ще раз, то шукав би проживання або у Корварі, або у Валь Гардені (Санта-Крістіна, Сельва Гардена, Ортізеї).
2. Як на мене, то й взагалі, в Італії, якщо не знаєш регіон «вживу» (як @Skyclub, наприклад), то краще і надійніше брати проживання біля одного з гарних районів катання, нехай це буде трохи дорожче, але так, щоб не треба було їздити транспортом, і надійно кататися незалежно від погоди і стану доріг. А у інші райони катання їздити хоча й трохи далі буде, але якщо чітко видно, що в цей день можна проїхати й туди, й назад.
3. Як я розумію Ви плануєте проживати саме прямо на перевалі Falzarego. Гарна стратегічна точка. З одного боку у Корвару недалеко, а з іншого - у Кортіну. Але, як на мене, то трохи ризикована, бо це – перевал. Наприклад, прямо зараз глянув на гугл-карту (у прикладенні), і що ми тут бачимо? Дорога на Корвару перекрита!
Причому при наявності стандартного автобусного маршруту Falzarego-Corvara
Corvara in Badia to Falzarego Pass (Mountain) - 3 ways to travel via , and bus
Ну тобто це дорога «автобусної» категорії. А що буде, коли зима розійдеться на повну?
Автобусних маршрутів з Falzarego до Мармолади гугл мені відразу не видав. Підозрюю, що туди взагалі, якщо й можна буде проїхати, то або арендованим авто, або на таксі.
Тому, думайте, оцінюйте ризики.
4. Можливо я помиляюся, але в мене склалося враження, що щодо проїзду по дорогах, то у Австрії суттєво надійніше в цьому сенсі. От в Австрії, так дійсно, майже усюди можна брати проживання між курортами і їздити спокійно і туди, і сюди.
|
|
|
26.11.2021, 16:39
|
#377 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Днепр
Снаряга: Head TT60
|
Вроде завтра стартует сезон в Доломитах. Везет же людям.
Добавлено через 2 минуты
Ну а мы пока будем кататься мысленно, просматривая сюжеты от HappySkier
|
|
|
26.11.2021, 21:37
|
#378 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Желтые Воды
Снаряга: Salomon X-Kart 2012, Nordica NRGY H3, Babolat XS 105, Ardis Best, Garry Fisher Tarpon
|
@Sysenko, тут вот словаки и чехи зненацька режим ЧС вводят, Австрия на волоске. Хочешь оказаться в такой ситуации в момент нахождения на границе?
|
|
|
27.11.2021, 09:38
|
#379 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Днепр
Снаряга: Head TT60
|
Не собираться нельзя- тогда точно не поедешь. Предсказать не возможно. Просто быть готовым ехать и мониторить эпидсостояние
|
|
|
05.12.2021, 22:42
|
#380 (посилання)
|
Новичок
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Salomon S/force bold 2020
|
Приїхали сьогодні в Бруніко. Виїжджали вчора зі Львова. Документи довідки, сертифікати переглянув бігло польський погранець, дивитися, відкривати не хотів. І оце все. Ночували в Польщі і сьгодні їхали увесь день. На жодному кордоні не бачив жодних поліцейсьаих, митників чи прикордонників! Нікого. На австрійсько-німецькому кордоні були поліцейські, але нас не зупинили. Чесслово, аж "убідно". Сертифікати, плр тести тощо... а тут всім пофіг.
Завтра перший день катання, відпишуся!
|
|
|
|
+
Masik, Leonidas, Gagaryn, Gurzzuff, igor_Ka, Barkas, Sheridan, HappySkier, Kairos, Skyclub, Джигит, Y.O.P., Fazer Alex |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 0 | 0 | 0 | 36 (75%) | 11 (23%) | 1 (2%) |
---|
Yesterday | 0 | 1 | 140 | 424 | 85 (61%) | 54 (39%) | 1 (1%) |
---|
Month | 5 | 96 | 3857 | 12268 | 2363 (61%) | 1440 (37%) | 56 (1%) |
---|
|
|
|