![]() |
Це не міняти опорну ногу під час перекантовки, подивися повільно 0:55-0:56: Top GS Technique - Michael Von Grueningen - YouTube
|
У темі 1 додатків
Перечитав вчора розділ про карвінг книжки Х. Харба ES2, наскільки же класна книжка. Там є шикарний маленький розділ про реліз, який дуже швидко перекидає лижника в наступний поворот і класна розкадровка. То саме перекидання, або toppling. Харб пише, що для того щоб зробити це явище найбільш інтенсивним, вся суть саме в weighted релізі. Це пояснює також чому знайомий тренер наполягає, щоб не релізили лижі зразу після прапора в GS а продовжували їхати далі. Він не знає ніби чому так, але знає що це працює і так треба.
Дивитися треба на то, як швидк тіло змінило положення між C і D. |
Цитата:
|
Flex-to-Release ❤️
How to CARVE LOW - WC Technique + DRILL - YouTube |
Хороша вправа. Я вчився на одній з її варіацій.
Добавлено через 4 минуты Це вартує окремо підсвітити. Завжди хотів мати гарно знятий приклад, що відбувається, коли лижник розгинає внутрішню замість згинати щовнішню в повороті: LONG TURNS | High performance objective - YouTube Що цікаво, все решта в нього є фактично. Крім одного елементу: flex to release. |
|
Я ось чого не розумію в флекс ту реліз. Навіщо Харб продовжує використовувати укол палкою для ініциації поворота? При верхній розгрузці :bad: такий укол просто необхідний. А йому це навіщо? Тільки корпус стабілізувати?
Harald Harb Skiing with angles 2022 - YouTube Harald Harb Skiing with On-yo-ne! - YouTube |
@Sheridan, для мене укол, це кінець поворота.
|
@Mik, ого, прікол. А для чого?
|
@Mik, я все ще чекаю )))
Цікавий відос... 2 роки тому практично у всіх, кого автор сюди напхав, нема верхньої розгрузки. І це інструктори, а не спортікі. Харба передивилися, чи шо? SKI INSTRUCTORS FREE SKIING - YouTube |
@Sheridan, ок. Поїхали:
При їзді вниз по схилу кантуємо якусь лижу, наприклад праву. Що відбувається? Права лижа чіпляється зовнішнім кантом і лижі почали поворот. Все, що вище лиж має слідувати за лижами в поворот. Тобто треба зберегти положення плечей, тазика відносно лиж. Досить дієвий спосіб, це трохи витягнути ліву руку в напрямку повороту. На відосах цей рух не завжди помітний, але він є завжди. Так рукою, тягнучи її в поворот їдем весь поворот. Закінчили активний поворот, відмітили уколом. Ослабили руку, перекант, і погнали з другою рукою. Якось так, без методичок. Своїми словами. |
Цитата:
|
Ось цей такий в карвінгу укол вони називаються "tap", типу такий дотик який лише позначає лише укол. Якщо я нічого не забув, то роль не дуже важлива, скоріше дисциплінує, слугує ніби як оркеструючим елементом для всієї їзди і для рук зокрема.
Але у складних умовах, як в позатрасовому катанні, укол вже відгіррає важливу роль для стабіліації, пряцює як точка опори. В них він є гарно описаним і все таке, але при навчанні вони скоріше спершу будуть тебе вчити не користуватися взагалі уколами щоб ти руками не махав нікуда, а зосередився на всьому іншому. Добавлено через 7 минут Цитата:
|
Sheridan,
я дещо вражений що ніхто не відповів про їзду на одній нозі. Не хочу щоб мене вважали палким послідовником Харба, бо я в їх комюніті не ввжатимусь PMTS лижником. Але. Просто замов цю книжку, і прочитай її, і відео купи до книжки. Це будуть найкращі кілька десятків доларів які ти коли небудть витрачав на лижі. https://www.amazon.com/Harald-Harbs-.../dp/1578263646 І дам ще одну важливу пораду, коли ти будеш думати що ти все зрозумів, згадай мої слова: ти ще не зрозумів. Або зрозумів але не правильно, або не до кінця. Без сумнівів. Я це проходив не один раз, наш мозок може пояснити будь що, навіть якусь помилкову ідею, навіть якщо ти розумний. Добавлено через 6 минут Ще додам, Х. Харб в першу чергу дає універсальний фреймоврк, як елементна база а не якась догматична система. PMTS це по суті комерційний продукт-школа Харба, який також на цій елементній базі дається. Але на ній же можна тренувати рейсерів (і вони це роблять), чи фрірайдерів, чи технічно-зразкова їзда. Чи просто аналізувати і обговорювати як хтось їздить. |
У темі 1 додатків
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 10:31. |