Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
26.11.2023, 13:35
|
#321 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
Я писав тоді, в якій точці максимально збігаються вектори зовнішніх сил, а вже від цього і навантаження і малював кружечки нижче апекса. На що всі сказали (окрім Чеслава) що так катають тільки туристи))
Додано через 4 хвилини
А тепер найстрашніше)) Я тоді вам доказував, що з зовнішніми силами не потрібно боротись, а навпаки, їх потрібно використовувати в катанні для того, щоб меньше витрачати свої. Ігрус, доречі, писав те ж саме))
Додано через 4 хвилини
Але й зараз ви то не признаєте. Це відбудеться тільки тоді, коли самі це відчуєте на схилах і прокрутите в своїй уяві всю біомеханіку повороту, яка базується на ваших відчуттях і вашій роботі з лижами (положення корпусу, кут закантовки, напрямок лиж і т.д.)
Додано через 1 хвилину
Ок. Не буду засирати тему)
|
|
|
26.11.2023, 13:42
|
#322 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race Pro
|
Тебе ведмедик таки трохи покусав
Що суті питання, без флуду?
Гут виграла тому, що поїхала по нижній траєкторії, хоча всі вчать їхати по верхній?
Чи я заплутався?
|
|
|
26.11.2023, 13:47
|
#323 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
Я не спортсмен, щоб давати компетентну оцінку її проїзду. З твого тексту зрозумів, що вона поворот робила нижче апекса, після лінії падіння і виходить, що нижче воріт, а не паралельно, або до них.
|
|
|
26.11.2023, 14:03
|
#324 (посилання)
|
Парапланерюга
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ
Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race Pro
|
Я так зрозумів, що вона саме загрузку так робила, там ніби то не було про траєкторію...хоч друге і випливає з першого
|
|
|
26.11.2023, 15:04
|
#325 (посилання)
|
Bukovel Skischool
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv
Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017
Atomic Hawx Ultra 110
|
Якраз це впливає на траєкторію. Подивись на малюнок, який ти виклав вище.
|
|
|
26.11.2023, 16:34
|
#326 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
це типу класика, «повернути до прапора», arcing high C, ось це все. Це безпечна, така класична лінія. Є агресивна лінія, коли більше так прямо на ворота, лише трошки вище, потім дуже стрімко збільшують кут і ніби як відбиваються від прапора. Виходить такий ближче до симетричного повороту.
Часто в спортсменів ми бачимо доволі таки нецікаву картину з точки зору техніки, а скоріше це атлетизм і таймінг: спортсмен просто інтуітивно якось падає в поворот, опускаючи туда свій зад і випрмляє зовнішню ногу а далі за нього все зробить лижа. За його словами Gut в цій гонці їхала технічно круто — не поспішала створювати тиск (бо лижа яка ріже сніг — споаільнюється, тиск це в принципі сповільнення) а збільшувала кути вже біля самого прапора. Це ніби як замість того, щоб розтянути тиск на весь поворот, ти їдуш на прапор а потім за короткий проміжок часу надолужуєш все, при ібл шомк тиску, за коротший час і в іншому положенні по відношенню до схилу. Тому це круто. Дицге зауваження про реліз цікаве. Якщо ти розтягнув все своє зусилля по повороту на довше — почав повище, зробив там вверху вже чачтину роботи, і комфортніше закінчив — то в тебе в еінці повороту нема високого тиску, бо ти вже його майже закінчив лижа їде не в поперек, а вздовж схилу. Але разом з тим це дає енергії для швидкого релізу — ти просто відпускаєш, але тіло не будучи підстичком не продовжує рух вниз і тоді реліз затягується. Тому тренери можуть казати щось типу такого: «подовше, подовше під флагом проїдь а потім різка перекладка», щоб якось добитися того ефешу енергійного релізу. Це в ЖС дуже важливо.
Добавлено через 13 минут
Добавлено через 1 минуту
Цитата:
Коментар від Sheridan
Lyubomyr, Харб на ФБ написав I did increase the delta to 4mm in the heel. The Demo bindings came flat or level. Я попросив фотку, але він старенький і не побачив мій комент. 4 мм то дофіга. Як він це робить? Не скотчем ж?
|
Я не знаю, нажаль
Ти можеш завжди локально себе підняти підставивши будь що під пятку на 4мм. Кріпленням пофік до чого притискатися — дл пятки черевика, чи до якогось тіла, яке притискається до пятки черевика. На цьому базується принцип кантінга — ти доштоковуєш ще один шар до черевиків. Щоб зробити на постійно в демках, треба щось робити під кріпленням. В пінових кріпленнях знаю як, по пораді Даяни.
|
|
|
26.11.2023, 23:56
|
#327 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Ось тут чувак непогано ніби пояснює про базові речі:
Це що розказує Харб це не база, це вже нюанси і порушення «правил»я
Я це усвідомив лише позаминулого року. Хоча до того в Харба зустрічав різного роду коментарі про це.
|
|
|
27.11.2023, 20:07
|
#328 (посилання)
|
Недавно на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: из эмиграции
|
Я не спортсменка, так, пару-трійку років аматорськими трасами покаталася...
Лара робила більш короткі повороти, ближче до зигзагоподібних. Там немає ніякого раннього тиску, тому що він в одній точці концентровано прикладається (на дуже короткому відрізку траєкторії і часу). Раннє тиск потрібно, якщо людина їде більш округлими поворотами і тиск більше розмазано за часом і траєкторією.
Як було написано в цитаті російською, короткі повороти з випрямленням між ними вимагають більшої майстерності. Вони мають виконуватися точно, на коригування часу немає. А в розмазаному округлому повороті є.
|
|
|
17.12.2023, 18:38
|
#329 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
До речі, в останньому відео Харб демонструє вийнятково круту їзду:
|
|
|
02.01.2024, 19:01
|
#330 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цей чувак їздить дуже в стилі Харба.
Flex to release як книжка пише:
Log into Facebook
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 0 | 1 | 50 | 184 | 49 (72%) | 18 (26%) | 1 (1%) |
---|
Yesterday | 0 | 3 | 156 | 478 | 80 (51%) | 73 (47%) | 3 (2%) |
---|
Month | 3 | 111 | 5112 | 16360 | 2669 (53%) | 2288 (45%) | 126 (2%) |
---|
|
|
|