Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Карвинг: техника катания > Harald Harb PMTS
Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 26.11.2023, 13:35   #321 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
Я писав тоді, в якій точці максимально збігаються вектори зовнішніх сил, а вже від цього і навантаження і малював кружечки нижче апекса. На що всі сказали (окрім Чеслава) що так катають тільки туристи))

Додано через 4 хвилини

А тепер найстрашніше)) Я тоді вам доказував, що з зовнішніми силами не потрібно боротись, а навпаки, їх потрібно використовувати в катанні для того, щоб меньше витрачати свої. Ігрус, доречі, писав те ж саме))

Додано через 4 хвилини

Але й зараз ви то не признаєте. Це відбудеться тільки тоді, коли самі це відчуєте на схилах і прокрутите в своїй уяві всю біомеханіку повороту, яка базується на ваших відчуттях і вашій роботі з лижами (положення корпусу, кут закантовки, напрямок лиж і т.д.)

Додано через 1 хвилину

Ок. Не буду засирати тему)
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2023, 13:42   #322 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race ​​Pro
Тебе ведмедик таки трохи покусав
Що суті питання, без флуду?
Гут виграла тому, що поїхала по нижній траєкторії, хоча всі вчать їхати по верхній?
Чи я заплутався?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2023, 13:47   #323 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
Я не спортсмен, щоб давати компетентну оцінку її проїзду. З твого тексту зрозумів, що вона поворот робила нижче апекса, після лінії падіння і виходить, що нижче воріт, а не паралельно, або до них.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2023, 14:03   #324 (посилання)
Парапланерюга
 
Аватар для Skyclub
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Київ

Снаряга: HEAD Worldcup Rebels i-Race ​​Pro
Я так зрозумів, що вона саме загрузку так робила, там ніби то не було про траєкторію...хоч друге і випливає з першого
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2023, 15:04   #325 (посилання)
Bukovel Skischool
 
Аватар для Korben Dallas
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Kyiv

Снаряга: Salomon X-Race SW/165 2017 Atomic Hawx Ultra 110
Якраз це впливає на траєкторію. Подивись на малюнок, який ти виклав вище.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2023, 16:34   #326 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
це типу класика, «повернути до прапора», arcing high C, ось це все. Це безпечна, така класична лінія. Є агресивна лінія, коли більше так прямо на ворота, лише трошки вище, потім дуже стрімко збільшують кут і ніби як відбиваються від прапора. Виходить такий ближче до симетричного повороту.
Часто в спортсменів ми бачимо доволі таки нецікаву картину з точки зору техніки, а скоріше це атлетизм і таймінг: спортсмен просто інтуітивно якось падає в поворот, опускаючи туда свій зад і випрмляє зовнішню ногу а далі за нього все зробить лижа. За його словами Gut в цій гонці їхала технічно круто — не поспішала створювати тиск (бо лижа яка ріже сніг — споаільнюється, тиск це в принципі сповільнення) а збільшувала кути вже біля самого прапора. Це ніби як замість того, щоб розтянути тиск на весь поворот, ти їдуш на прапор а потім за короткий проміжок часу надолужуєш все, при ібл шомк тиску, за коротший час і в іншому положенні по відношенню до схилу. Тому це круто. Дицге зауваження про реліз цікаве. Якщо ти розтягнув все своє зусилля по повороту на довше — почав повище, зробив там вверху вже чачтину роботи, і комфортніше закінчив — то в тебе в еінці повороту нема високого тиску, бо ти вже його майже закінчив лижа їде не в поперек, а вздовж схилу. Але разом з тим це дає енергії для швидкого релізу — ти просто відпускаєш, але тіло не будучи підстичком не продовжує рух вниз і тоді реліз затягується. Тому тренери можуть казати щось типу такого: «подовше, подовше під флагом проїдь а потім різка перекладка», щоб якось добитися того ефешу енергійного релізу. Це в ЖС дуже важливо.

Добавлено через 13 минут

Добавлено через 1 минуту

Цитата:
Коментар від Sheridan Переглянути коментар
Lyubomyr, Харб на ФБ написав I did increase the delta to 4mm in the heel. The Demo bindings came flat or level. Я попросив фотку, але він старенький і не побачив мій комент. 4 мм то дофіга. Як він це робить? Не скотчем ж?
Я не знаю, нажаль
Ти можеш завжди локально себе підняти підставивши будь що під пятку на 4мм. Кріпленням пофік до чого притискатися — дл пятки черевика, чи до якогось тіла, яке притискається до пятки черевика. На цьому базується принцип кантінга — ти доштоковуєш ще один шар до черевиків. Щоб зробити на постійно в демках, треба щось робити під кріпленням. В пінових кріпленнях знаю як, по пораді Даяни.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 26.11.2023, 23:56   #327 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Ось тут чувак непогано ніби пояснює про базові речі:



Це що розказує Харб це не база, це вже нюанси і порушення «правил»я

Я це усвідомив лише позаминулого року. Хоча до того в Харба зустрічав різного роду коментарі про це.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 27.11.2023, 20:07   #328 (посилання)
Недавно на форуме
 
Аватар для merry_candy
 
Зараз: поза форумом
Звідки: из эмиграции
Я не спортсменка, так, пару-трійку років аматорськими трасами покаталася...
Лара робила більш короткі повороти, ближче до зигзагоподібних. Там немає ніякого раннього тиску, тому що він в одній точці концентровано прикладається (на дуже короткому відрізку траєкторії і часу). Раннє тиск потрібно, якщо людина їде більш округлими поворотами і тиск більше розмазано за часом і траєкторією.
Як було написано в цитаті російською, короткі повороти з випрямленням між ними вимагають більшої майстерності. Вони мають виконуватися точно, на коригування часу немає. А в розмазаному округлому повороті є.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 17.12.2023, 18:38   #329 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
До речі, в останньому відео Харб демонструє вийнятково круту їзду:

  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 02.01.2024, 19:01   #330 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Цей чувак їздить дуже в стилі Харба.
Flex to release як книжка пише:

Log into Facebook
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
Harb Ski - лыжки для асфальта Funcarver Summer sports 10 18.03.2011 12:46

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today015018449 (72%)18 (26%)1 (1%)
Yesterday0315647880 (51%)73 (47%)3 (2%)
Month31115112163602669 (53%)2288 (45%)126 (2%)