Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг |
25.05.2024, 19:24
|
#721 (посилання)
|
Я знаю, що я нічого не
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
|
@mansrzv, ти маєш трохи дивне уявлення ангуляція. Прочитай мій допис вище.
Добавлено через 1 минуту
Цитата:
Коментар від mansrzv
слаломний це не короткий?
|
Ніт, це середній.
|
|
|
25.05.2024, 19:33
|
#722 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Цитата:
Коментар від Mik
@mansrzv, ти маєш трохи дивне уявлення ангуляція. Прочитай мій допис вище.
|
в мене таке ж уявлення про ангуляцію, як і у тих хто її описав, яке воно у тебе ти можеш сам розказати)
Цитата:
Коментар від Mik
Ніт, це середній.
|
ти себе закопуєш все глибше)
Добавлено через 5 минут
цей допис чи який? тут ти не написав що таке ангуляція, а пояснив для чого вона з твоєї точки зору. доречі там взагалі щось незрозуміле написано
Цитата:
Коментар від Mik
Ангуляція потрібна для компенсації різниці відстані до кантів лиж. До зовнішньої лижі відстань більша починаючи з лінії схилу. Далі ще більша. Тому і скорочуючи відстань в тазі, а далі згинаючи внутрішню ногу. На ковзанах, або роликах цього не потрібно, бо можна в лінію вивести обидва снаряди. Десь так.
|
|
|
|
25.05.2024, 19:56
|
#723 (посилання)
|
Я знаю, що я нічого не
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
|
@mansrzv,
Що саме ти не зрозумів?
Що відстань між кантами лиж до тазу відрізняється?
Ширина лижі в талії + неможливість поставити їх в лінію, як ковзани з розножкою, що саме не зрозуміло?
Добавлено через 1 минуту
@mansrzv, ти такий розумний, тоді покажи, як ти їдеш.
Можеш, доречі писати, як ти уявляєш, як ти їдеш за тими текстами, які ти читав. Це норм.
Але в реальністі все трохи інакше, а саме твій досвід реальний має значення.
|
|
|
25.05.2024, 21:17
|
#724 (посилання)
|
Їжджу на внутрішній лижі.
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів
Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
|
Цитата:
Коментар від mansrzv
у мене є відео з 31 гр і 23 гр. Викладав раніше на форумі
|
Так, я пригадую, колись читав той тред.
Добавлено через 1 час 7 минут
Загалом, це не перекличка хто має таке відео. Це запрошення показати відео зі стрімкого схилу тому, хто мені розказує, що я їду свій стрімкий схил на рівні не достатньому щоб згадувати спорт. Я хочу бачити чи людина взагалі розуміє як це їхати крутяк чистими різаними дугами.
Добавлено через 8 минут
При чому можна будь яку їзду, можна навіть траверсами, де ціль контроль швидкості.
|
|
|
26.05.2024, 15:28
|
#725 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Цитата:
Коментар від Mik
@mansrzv,
Що саме ти не зрозумів?
Що відстань між кантами лиж до тазу відрізняється?
|
Реально, ти дуже незрозуміло пишеш.
Ти маєш на увазі що внутрішня нога в повороті зігнута і тому внутрішня лижа ближче знаходиться до тазу і саме це потребує ангуляції?
Так стань боком ногами на різні сходинки - ти що, не можеш рівно стояти, зразу ангуліруєш?))
Цитата:
Коментар від Mik
@mansrzv, ти такий розумний, тоді покажи, як ти їдеш.
|
На форумі купа моїх відео
|
|
|
26.05.2024, 16:21
|
#726 (посилання)
|
Я знаю, що я нічого не
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
|
@mansrzv, спробую ще один раз.
Ширина лиж, хай буде 65мм, робить неможливим "лінійність опори" (Ігрус придумав). Тому треба компенсувати цю різницю. Якщо лижник в траверсі робить нахил в середину наступного повороту(нахил, чи заклон) то відстань до кантів компенсується нахилом гори. Відстань до кантів лиж +-однакова. З лінії схилу та далі картинка міняється і ця відстань суттєво скорочується для внутрішньої ноги.
Щоб балансувати на зовнішній лижі треба скоротити відстань до лижі, але з акцентом на зовнішню лижу. Ту є два варіанта:
Згинати внутрішню.
Підняти внутрішню частину тазу наскільки можливо, а далі згинати ногу.
Другий варіант практично унеможливлює завал на внутрішню. А перший, при навантаженні 50/50 таких гарантій не дає.
Бажано не плутати з контр балансом, бо це трохи про нахил корпусу на зовні, а я говорю про таз. Це все, СВ, в тому числі елементи ангуляції, але відстань в тазі первинна та макс важлива
І мені це трохи набридло. Чесно. Мабуть з мене досить. Пишу не зрозуміло, діч і так далі.
Мабуть час завязувати. Це все дуже далекозайшло і сенс("смисл") давно втрачено. ((((.
|
|
|
26.05.2024, 17:12
|
#727 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
Цитата:
Коментар від Mik
І мені це трохи набридло. Чесно. Мабуть з мене досить. Пишу не зрозуміло, діч і так далі.
Мабуть час завязувати. Це все дуже далекозайшло і сенс("смисл") давно втрачено. ((((.
|
ти щось пишеш на форумі, коли з тобою не погоджуються ти ображаєшся
ти краще вибереш "теплу ванну" від однодумців, ніж розібратись в питанні
ок, насильно вчити не буду)
І Томаса вам у Харбаріум))
|
|
|
26.05.2024, 17:28
|
#728 (посилання)
|
Я знаю, що я нічого не
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
|
@mansrzv[/b], це най примітивніше пояснення,, яке можна тільки уявити.
Спробуй пояснити цей стопкадр.
ATTACH]47608[/ATTACH][b]
Підказка - внутрішнє стегно.
|
|
|
26.05.2024, 17:34
|
#729 (посилання)
|
Всегда на форуме
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород
Снаряга: Atomic D2 SL
|
І яка ж різниця в цих картинках?
Були версії що це різні техніки чи різні повороти (довгий і середній)
Насправді, це різні фази одного повороту, тому на одній є ангуляція і погляд вперед, а на іншій інклінація і погляд всередину поворота
Перша картинка - кінець поворота, лижі поперек схилу, видно лінію падіння
Друга картинка - початок поворота, лінію падіння не видно, але положення тіла про це говорить
Добавлено через 4 минуты
Цитата:
Коментар від Mik
це най примітивніше пояснення,, яке можна тільки уявити.
Спробуй пояснити цей стопкадр.
|
тебе задовольнить тільки надскладне пояснення? якщо людина не може пояснити щось складне простими словами, то напевно вона недостатньо добре знає це питання
що пояснити? чому в нього нема ангуляції і він не падає? чи що?
|
|
|
26.05.2024, 17:49
|
#730 (посилання)
|
Я знаю, що я нічого не
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
|
Цікава тактика зіскочити з теми. На обох скелетах майже траверс(може). Але різниця може бути в радіусі лиж, як варіант. Доречі Томас постить, як правило, відео з лижами р20, що в свою чергу зумовлює певне положення тіла. При р13 так в поворот не лягнеш, бо тебе виплюне в смереки. Тому так званий левелінг в поміч.
Да що я, на справді розпинаюсь, кому це треба.
Добавлено через 2 минуты
Ти не бачиш ангуляція, от у чому проблема. Вона там близька до максимума.
Добавлено через 2 минуты
Проведи лінію тазу, відстань до лиж і зрозумієш, що я намагаюсь пояснити.
Добавлено через 4 минуты
Простіше я вже не зможу, вибач.
|
|
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
|
|
Ваші права у розділі
|
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати коментарі
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати коментарі
HTML код Вимк.
|
|
|
При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
|
| | New Users | New Posts | Visits | Pageviews | Search Engines | Direct Traffic | Referring Sites |
---|
Today | 1 | 10 | 54 | 152 | 50 (67%) | 25 (33%) | 3 (4%) |
---|
Yesterday | 0 | 5 | 189 | 532 | 95 (50%) | 88 (47%) | 6 (3%) |
---|
Month | 4 | 124 | 5049 | 16348 | 2670 (53%) | 2259 (45%) | 123 (2%) |
---|
|
|
|