Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   How to (https://extreme.com.ua/forum/99-how/)
-   -   Спасательные службы - помощь (https://extreme.com.ua/forum/how/11279-spasatelnye-sluzhby-pomosh.html)

Neon 23.01.2013 21:46

якщо тобі розходиться в шарове катання а ще краще заробіток то ти помилився темою.
в любому випадку при всіх рятувальних роботах потрібно в перу чергу розраховувати на себе і товаришів які з тобою катають. ніякі спаси не встигнуть приїхати і відкопати за 15 хвилин. це чисто в теорії неможливо.

але якщо буде потреба то буду чергувати і їздити за свої гроші.

Додано через 1 хвилину

Цитата:

Коментар від Shureg (Коментар 196547)
А снегоход купить готов? А медикаментов хоть на раз? И морфин можешь? А мож у тебя медицинское образование и ты можешь сердце запустить в снегу?

ні неготовий, я студент а не олігарх, завжди повна аптечка з собою, немаю права використовувати морфін, тому вожу максимально наближені і дозволені замінники, ні немає мед освіти. але є досвід спасробіт і так можу запустити серце на снігу і не тільки. ще питання ?

Powder 23.01.2013 21:50

Цитата:

Коментар від StasV (Коментар 196546)
Неприбыльная - да, но в любом случае поступления средств должны быть.

non for profit

Shureg 23.01.2013 21:51

Цитата:

Коментар від StasV (Коментар 196546)
Неприбыльная - да, но в любом случае поступления средств должны быть.
Думаю даже на базе Borzhava freeride community вполне можно создать такую организацию. Посадим диспетчера на станции канатки, телефон диспетчера будет вывешен в нескольких местах на склонах или будет напечатан на скипассах. В случае происшествия - диспетчер оперативно информирует спасслужбу и высылает на место людей, которые постоянно находятся на склонах и готовы оказать первую помощь. Дальше диспетчер будет координировать работу спасов МЧС и нашей службы спасения.