Гірськолижний форум
Горные лыжи ArmadaГорные лыжи Armada Горные лыжи Elan Маски и одежда Oakley Горнолыжные маски Bolle
Защита Dainese Термобельё Craft Спортивные носки X-Socks Термобельё X-Bionic
Реєстрація Головна Розділи Нові Біржа Транспорт
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ : НАШ FACEBOOK : RSS : Гірськолижний форум > Снегозависимость > Карвинговая территория > Карвинг: техника катания > Harald Harb PMTS
Карвинг: техника катания подготовленные склоны, вешки, фанкарвинг


Відповідь
 
Параметри теми Пошук у темі
Старий 05.04.2024, 20:11   #421 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Я виходжу з того, що фото кадр з Томаса який я приводив і кадр який він приводив де Одермат, там Томас демонструє все те ж положення тіла, яке не передбачає розвороту тазу вниз по схилу. Це інший підхід, я не розумію чому відстоювати то, чого нема.

П.с.
Прикладу пару релевантних своїх кадрів, щоб не виглядати теоретиком і не критикувати на пустому місці. Тут різні повороти і різні лижі і різний сніг, тому різні ступені кутового положення. Невже це вже стало неправильним і треба їхати прямим тілом?

Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  IMG_9181.jpeg
Переглядів: 8
Розмір:  379,6 КБ
ID:	47460

Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  IMG_9179.jpeg
Переглядів: 8
Розмір:  275,9 КБ
ID:	47461

Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  IMG_9180.jpeg
Переглядів: 9
Розмір:  451,9 КБ
ID:	47462

Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  IMG_9183.jpeg
Переглядів: 9
Розмір:  921,2 КБ
ID:	47463
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 20:16   #422 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
@Lyubomyr,
порівняй другий кадр знизу з серії фоток Шиффрін і другий кадр з книги Харба
це кадри до лінії падіння (одна й та ж фаза поворота), так вони роблять кути:
Шиффрін падає прямим "солдатиком" в поворот, а Харб робить контрротацію і "сідає" в поворот
наскільки я розумію Томас і Скайклаб говорять про "солдатика", "струнку" і т.д саме в цій початковій першій фазі повороту. Далі немає солдатика, зявляється ангуляція (по потребі)

Добавлено через 1 минуту

Цитата:
Коментар від Lyubomyr Переглянути коментар
Я виходжу з того, що фото кадр з Томаса який я приводив і кадр який він приводив де Одермат, там Томас демонструє все те ж положення тіла, яке не передбачає розвороту тазу вниз по схилу.
який номер поста з цим фото Томаса?
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 20:24   #423 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
@mansrzv,
413: Harald Harb PMTS - Сторінка 42 - Гірськолижний форум


Такий спосіб їзди коли ти падаєш в поворот а потім створюєш кутове положення він існує, але Томас цього не робить. Подивися його відео. Там інший підіхід, він троха так на пятках починає падати вбік і назад, це перше де це сильно відрізняється від рейсінгу. Друге, це то що далі відбувається їзда в статичному положенні, кілька секунд тянеться поврот не змінюючи кут закантовки. В хорошому рейсінгу все відбувається прогресивно, кут постійно збільшується і збільшується.

Ей, шось я теж втомився вже з цим всім.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 20:34   #424 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для igrus
 
Зараз: поза форумом
Звідки: хмельницкий

Снаряга: salomon: Roker2 11-12 \K2 obSETHed 11-12/Volkl Recetiger Speedwal Uvo SL 15-16\Stumpjumper FSR/Cube
я добавлю якоїсь хуйни з власного досвіду, їздити по лижах, коли ти володіешь технікою таз по схилу нема проблем, але коли в тебе був гіганьский завал тазу в поворот, та безмежна розножка навчити людину їздити зразу по лижах практично неможливо!! просто стопор який виводити треба через таз по схилу, а потім вже по лижах, але практично це людині не потрібно. а вона физиологічно розуміе и відчувае значне полегшення в катанні, вона не відчувае діскомфорту з внутрішній лыжей, та значно відчувае контроль швидкості катання. їй їхати по лижах влом, бо то нижще рівень.. він не такий дінамічний, условно, але не хоче.
зауважу практики мало, того і не ствержую натаке, як правило..
Але до розножки ніхто повертатися не хоче, бо то реально стремно.. та діскомфорт у всему
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 20:42   #425 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
Цитата:
Коментар від Lyubomyr Переглянути коментар
Там інший підіхід, він троха так на пятках починає падати вбік і назад, це перше де це сильно відрізняється від рейсінгу. Друге, це то що далі відбувається їзда в статичному положенні, кілька секунд тянеться поврот не змінюючи кут закантовки.
ну з цим я зовсім не згоден)

Цитата:
Коментар від Lyubomyr Переглянути коментар
Невже це вже стало неправильним і треба їхати прямим тілом?
що ти маєш на увазі "прямим тілом"? відсутність контротації (СА) чи ангуляції (СВ)?
вони в нього є, хоча і не дуже виражені на цих кадрах
Мініатюри додатків
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  CA.jpg
Переглядів: 9
Розмір:  479,8 КБ
ID:	47464  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  CB.jpg
Переглядів: 9
Розмір:  482,4 КБ
ID:	47465  
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 21:00   #426 (посилання)
Всегда на форуме
 
Аватар для mansrzv
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Ужгород

Снаряга: Atomic D2 SL
Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
mansrzv, тут панство заплуталось дещо.
Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
Вам початок виглядає як таз назовні, чомусь. Це про твій 4 номер.
я не заплутався
кадр 4 - це кінець попереднього повороту, а не початок наступного (дивитись як лижі закантовані). Тому і корпус в цьому попередньому повороті при такому положенні розвернутий назовні
кадр 3 - плоскі лижі, фаза 0, не належить ні до одного повороту
кадр 2 - падіння, початок нового повороту, корпус займає таке ж положення, але це вже внутрь
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 21:24   #427 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Це все довго пояснювати особливо текстом важко. Тому я записав два відео, пізніше видалю і ссилки будуть недоступні.


  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 21:48   #428 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Цитата:
Коментар від mansrzv Переглянути коментар
порівняй другий кадр знизу з серії фоток Шиффрін і другий кадр з книги Харба
це кадри до лінії падіння (одна й та ж фаза поворота), так вони роблять кути:
Шиффрін падає прямим "солдатиком" в поворот, а Харб робить контрротацію і "сідає" в поворот
наскільки я розумію Томас і Скайклаб говорять про "солдатика", "струнку" і т.д саме в цій початковій першій фазі повороту. Далі немає солдатика, зявляється ангуляція (по потребі)
Ти правий, така відмінність тут є. Але це в тебе дуже брудна розкадровка, подивися в цього dyksterhous-а на каналі її тренуванні відео, чи ще подивись ще когось. Так нахрапом вниз головю зайти в поворот краще ніж на дупі, але все таки неібйльш технічно це одночасно і вперед і сісти. Це то над чим я працював в своїй їзді останній раз коли я катав, в мене з цим проблеми, саме з розворотом тазу вниз, як би не дивно це звучало в контексті цієї розмови. Можеш побачити на моїх фотках що я не багато цього роблю і це мене блокує в розвитку кутів.

Добавлено через 1 минуту

Цитата:
Коментар від Skyclub Переглянути коментар
Тепер питання до панства
-де тут ангуляція
-де тут давиться носок лижі
Я вже казав в іншій гілці, що якщо це то що я думаю, то це дуже гарно і тут не має бути кутів.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 21:56   #429 (посилання)
Mik
Я знаю, що я нічого не
 
Аватар для Mik
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Третя планета від Сонця
про присіди на одній нозі, смішно стало(трохи)

Можете ображатися, але це як дискусія вірян різних течій. Спір не в моїй компетенції. Я не спортцмен з кубку, тому власного досвіду немаю. Всі доводи, що базуються на книгах, це різновид віри(або те, що гуру казав)
Якби була тема, що базується на досвіді кожного, мені б було цікавіше.
Всім внутрішнього спокою.
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Старий 05.04.2024, 22:07   #430 (посилання)
Їжджу на внутрішній лижі.
 
Аватар для Lyubomyr
 
Зараз: поза форумом
Звідки: Львів

Снаряга: Rossignol FIS GS 193, Dynastar FIS SL 165, O+ скітур, Blizzard Brahma 88, Salomon QST 106, HEAD Supe
Я тут глянув, таки має бути ангуляція в тій фазі. Це то про шо mansrzv нам показує. В мене нема!
Мініатюри додатків
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_20240405_225343.jpg
Переглядів: 11
Розмір:  155,7 КБ
ID:	47467  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_20240405_225409.png
Переглядів: 11
Розмір:  145,5 КБ
ID:	47468  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_20240405_225713.jpg
Переглядів: 11
Розмір:  180,7 КБ
ID:	47469  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_20240405_225739.png
Переглядів: 32
Розмір:  142,2 КБ
ID:	47470  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_20240405_230324.png
Переглядів: 11
Розмір:  50,3 КБ
ID:	47471  Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Screenshot_20240405_230513.png
Переглядів: 11
Розмір:  100,6 КБ
ID:	47472  
  Share with Facebook Відповісти з цитуванням
Відповідь Є непрочитані сторінки Головна Новi 




Тут присутні: 4 (учасників - 0 , гостей - 4)
 

Ваші права у розділі

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній коментар
Harb Ski - лыжки для асфальта Funcarver Summer sports 10 18.03.2011 12:46

При цитуванні гірськолижного форуму на інших ресурсах, активне посилання на extreme.com.ua обов'язкове.
New UsersNew PostsVisitsPageviewsSearch EnginesDirect TrafficReferring Sites
Today003235 (100%)23 (29%)1 (1%)
Yesterday039827096 (71%)38 (28%)1 (1%)
Month31104999159912640 (53%)2234 (45%)123 (2%)