Цитата:
Коментар від Skyclub
Звісно, я все цікаве від себе вже потер, ібо нефіг , бо якщо це нікому нецікаво, то мені і так непогано
|
ну і даремно потер)
ви представники двох різних шкіл - закручування корпуса в поворот і розвертання від повороту. Ніхто нікого не переконає, бо так кажуть ваші вчителі і так будете вважати і ви. В обох варіантах можна добре катати
Трохи накину)
Раніше я вже писав свій варіант з корпусом - нічого крутити спеціально не треба. Корпус іде собі більш-менш вниз, просто лижі приїзжають самі поперек корпуса в кінці поворота. Тому в самому кінці поворота і виникає ця контрротація (СА)
І з цим положенням корпуса (контротація для старого поворота, яка є одночасно ротацією для нового) починається початок нового повороту - заклон, інклінація, падіння в центр нового повороту.
Тобто, фактично, поворот починається з ротацією корпуса, але не спеціально зробленою.
На фото це нижні 4 кадри. Потім майже весь поворот корпус і лижі ідуть в одному напрямку
На рахунок прикладів з контрротацією (СА) на трасі біля прапора -
це просто ухиляння від прапора, нічого більше. Там де не треба ухилятись (сучасний слалом) корпус іде завжди по лижам!
І подивіться на старому фото з контрротацією положення внутрішнього коліна)
Зрозуміло чому для Харба фантом мув такий важливий?)