Гірськолижний форум

Гірськолижний форум (https://extreme.com.ua/forum/forum.php)
-   Кашпировские онлайн (https://extreme.com.ua/forum/34-kashpirovskie-onlain/)
-   -   К: Fazer Alex (https://extreme.com.ua/forum/kashpirovskie-onlain/11330-fazer-alex.html)

jurabike 17.03.2013 17:27

спина вже рівніша , паралельність майже є. але попа і далі ззаді. Треба так сильно потягнутись за палицями щоб попа була спереді кріплень. Тоді це і буде правильна базова стійка : ноги зігнуті в колінах , спина рівна , руки\палиці\попа впереді.

Fazer Alex 17.03.2013 17:48

Цитата:

Коментар від jurabike (Коментар 211823)
потягнутись за палицями щоб попа була спереді кріплень

Робити таке , звичайно, намагався. При розгоні, наче і виходило. Носки лиж при цьому грузли без різання курви, бо обидва загужені 50/50, що змушувало балансувати повздовжньо, щоби вспливли. А далі, видно, назад відкидає. Хоча під кінець вже не було на крутіших трасах упоперек такого постійного вискакування лиж з-під мене, як раніше.

wwa 18.03.2013 17:48

Цитата:

Коментар від Fazer Alex (Коментар 211825)
Носки лиж при цьому грузли без різання курви, бо обидва загужені 50/50, що змушувало балансувати повздовжньо, щоби вспливли.

Грузить именно носок и надо, но грузить закантованную лыжу.
То, что вы описали ближе к целинному катанию, а не карвингу.

Lom 18.03.2013 18:56

Цитата:

Коментар від Albertowych (Коментар 211811)
ви мене ще сварите за неправилне

Альбертович, ще більше сварюся:) Той дорогоцінний тазік, що Ви так елєгантно возили на прямих руках, треба було закопати значно глибше, а нє дарувати шановному Fazer Alex! )))

Fazer Alex, мое мнение прежнее - "Каждый поворот должен быть законченным событием, содержать фазу разгрузки и закантовки и начинаться/заканчиваться, когда лыжи идут почти поперёк склона". Выбросьте тазик из рук, расслабьте корпус, отработайте основную стойку, отдельно разгрузку из траверса, отдельно вертикальную работу в одиночных поворотах, только потом склейте в кучу перекантовку и поворот. Пока что оставьте в покое умные теории про 50/50, грузите наружную всем весом + центробежной силой, внутренняя сама найдет себе место и нагрузку. Негде там тонуть лыже. Нинадо выниматься из туфлей и тюнинговать пятки, нужно гнуть ботинок. До тех пор, пока будет небольшая смена направления, а не законченные повороты, техники не будет. Имхо.

igrus 18.03.2013 19:29

Цитата:

Коментар від Lom (Коментар 212040)
расслабьте корпус, отработайте основную стойку

главное и основное, пока не расслабишь плечевой отдел - ноги не поедут

Fazer Alex 19.03.2013 17:12

Этот сезон (на 99.9) закрыт, а следующий, все -таки надо будет начать с инструктором:agree: Мож на Протасе, или в Мигово:unknown:

Fazer Alex 28.03.2013 22:09

Для начала свалю из "Подбора лыж" в эту ветку - а то ща там нафлудю:preved: Вот еще была у мну неделька для осмысления своих действий и переваривания замечаний - все же прихожу к выводу, что карвить-то в последнем выезде в новых ботинках и с загруженной теорией и видео подкоркой получалось! Логическая цепочка проста. Это второй выезд в сезоне на 4 дня, через 2 месяца, практически. Физуха, есс-но ну никак лучше стать не может, чем в январе. Снег тяжелый, 2 дня катание под сильным дощиком. При этом в день на пару спусков больше накатывал и усталости в ногах, той характерной боли сверху бедер НЕ БЫЛО!!! Реально и, практически, всегда, особенно на склоне "приемлемой крутизны" было ощущение выстреливания при перекантовке. На более крутых склонах ощущалось иногда выскакивание лыж и провал на горшок - ну шо поделать. А боль в ногах накатал за пол-дня в четверг, с обеда, когда началася катаклизьма и пришлось уходить взад. :wink: Ну где-то так:oops:

Albertowych 29.03.2013 10:39

свал взад - типова помилка всіх початківців :) при погіршенні умов каталки.
Свал взад добавляє швидкість і зменьшує маневреність, і ще далі заганяє взад :D.
Але це інстинктивно, кожна людина хоче присісти і відхилитися від небезпеки що насувається.
Треба перебороти інстинкт і в любих обставинах тиснути на носочки лиж.
Аналогія: Авто мчить на шаленій швидкості і зненацька на зустрічну вискакує інакше авто - ви ж кермо не кидаєте, а стараєтесь вирулити з ситуації. То саме і на лижах - відхилився взад значить відпустив кермо.

Fazer Alex 29.03.2013 22:07

Цитата:

Коментар від Albertowych (Коментар 214204)
при погіршенні умов каталки

Розумієш, хвокус у тому, що мій взад не є наслідком інстинктивного присяду або вихилясу - щось тута пов'язане із кутом схилу та, мабуть, кутом ангуляції. Скорш за усе виникає ланцюжок - розвантажується носок, лижа швиденько починає вислизати - втрачається тиск на язика - і так далі. Ще Баркас кричав мені іззаду - "Дорізай дугу аж угору". Оце ж і має, мабуть, бути той додатковий опір для язика та керованості:unknown:

Albertowych 30.03.2013 17:18

Цитата:

Коментар від Fazer Alex (Коментар 214291)
......Баркас кричав мені іззаду - "Дорізай дугу аж угору". ...........

Зроби собі Баркаса в голві :wink:
Як тілки чуєш що носочки втікають вперед - включай "баркаса" :good:


Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 08:02.