![]() |
Слава, кинь и мне. могу даже вернуть, когда дочитаю))
а то у меня тут друзья повадились на лыжи на старости лет вставать. так у меня теперь что не выезд, то филиал школы. а я нервный.. |
У нас победа, на Харьковской Швейцарии уверенный косой спуск, потом поворот из плуга и в противоположный траверс и.т.д. Правда пока пила а не волна, но теперь лед тронулся, желание есть, и все будет О.К.
Теперь, как решилась проблема с паникой, я спускался перед Аллой в свиче, но достаточно близко, что бы перекрыть вид на долину, спуск пологий, скорость маленькая, пару раз спустились и страх прошел. |
Анамнез, рецепт.
@Shai
Психология важна не только для таких сложных случаев а для всех случаев, только в разной мере. Страх перед скольжением присутствует у всех новичков. От страха невозможно избавиться - это нормальная инстинктивная реакция человека. А вот перефокусировать можно, и умеючи - не сложно. Рецепт для вас будет такой: 1. Выставляете студента в выраженную основную стойку даже слегка акцентировано переднюю. 2. Становитесь в свич и обратный плуг (пятки вместе носки врозь) - лицом к студенту. Руки чуть согнуты - впереди ладонями к студенту. Студент упирается в ваши ладони своими руками сжатыми в кулак как в стеночку. Тренируем давление на руки на месте без движения. Цель для инструктора: контролировать скорость и направления движения студента. Цель для студента: Руки выпрямлены - хорошо упираемся ибольше ничего не делаем. 3. Фокусируете все внимание студента на себе. Смотрим друг другу глаза в глаза. Демонстрируем как легко в любой момент можем остановить себя и его. Цель для инструктора: Перефокусирвать фактор страха. Студенту не нужно ничего делать. За все отвечает инструктор. Скольжение и скорость его забота. Цель для студента: Смотрим на инструктора, держим стойку, больше ничего не делать. 3. Начинаете движение, демонстрируете как легко и просто можете остановить в любой момент движение. Цель для инструктора: Добиться отсутствия паники у студента, дать ощущение скольжения и привыкнуть к нему. Цель для студента: Без изменений. 4. Дальше любители плуга могут поставить в плуг и делать поворот из упора. А любители параллельных - поворачивать на параллельных переносом веса. Через некоторое время - чем лучше повороты получаются - полный контакт руками переводим в чисто психологический контакт, после переводим в контакт одной рукой (упражнение супермен), после начинаем увеличивать расстояние от студента до инструктора. Результат: Без стрессовое обучение даже при плохих физических данных или психологических проблемах со скоростью и скольжением. |
@Lom, я тут щось надибав... Як раніше не побачив...? Тисну руку, бо плюса поставити не дає! Ось за це: http://extreme.com.ua/forum/karving-...tml#post321626:good:
Цитата:
Чому ніхто не зауважив, що ти станеш на п.2? Що п.3-9 (за виключенням деяких слів) помістяться між "уп" і "ор". Та й багато іншого в прикладному зрізі. Мені це дивно. Дуже. |
@sanyana, сам себе цитую
Цитата:
АПГІ та інші інструкторські організації (і я теж, коли виступаю як викладач курсів) мають дещо іншу мету, яка слабо стикується з навчанням катанню мирного населення. Лижні бази торгують послугами витягів і схилів, тому мають потребу в спеціалістах, які погодинно навчать клієнтів тим користуватись. АПГІ тощо за потребою лижних баз готують таких спеціалістів, і мають чітку і ефективну схему підготовки в кілька ступенів. Клієнт після кількох годин занять вільно може користуватись послугами лижної бази, і перестає цікавити базу з точки зору навчання. Тому жодну асоціацію навряд чи буде цікавити те, що підходить для навчання людей єдиним циклом протягом одного-двох днів. Навряд чи мою "тактику" можна назвати підготовкою універсального лижника. Скоріше, це школа виживання в різних умовах і різному рельєфі в умовах гірськолижних комплексів. Я з неміряним інтересом і вдячністю розгляну які-завгодно пропозиції відносно любого пункту списку. Я-то дивлюсь з боку інструктора, але з боку райдера те саме може виглядати зовсім інакше. І прошу тебе більш популярно розкрити твій крайній абзац :agree: |
Цитата:
Або я тебе не зрозумів від слова зовсім. Зрешті, мене цікавить не це. В той час, коли інструктори збилися до купи, і справу було переведено на комерційну основу, я вже займався іншим. Ви отримали гроші, але втратили можливість "ставити експерименти над людьми" (сподіваюсь на правильне розуміння моїх слів):crazy:. Тому, рано чи піздно, не могло не виникнути питання "альтернативної тактики". Бо, думаю, отой бум з "Або карвінг - або нічого!" все ж таки пішов на спад. Все більше і більше людей хочуть катати не "як Боде Міллер на трасі", а впевнено, красиво і будь-де. Я мусю повторити питання, яке ти не почув. В асоціації лишились люди, які від початку виховували універсальних лижників? Не карверів, не фрирайдерів, а... Цитата:
Цитата:
Цитата:
Упор! Упор? Це шо? Це ПЕРША серед рівних, повноцінна техніка! Повноцінна, бо дозволяє "райдеру" безпечно почувати себе скрізь, незалежно від... та від всього незалежно, крім фізичного стану звісно. Тепер по пунктах. "3. Отказ от статичной "основной стойки". Обучение свободному перемещению ЦТ вдоль лыжи." Це невід'ємна частина п.5, який, в свою чергу, є невід'ємною частиною техніки упора. Не забуваймо "і поперек". "4. Боковое соскальзывание - основа всего. Узкое ведение, корпус в долину, катать до блеска." Перше речення... Краще не скажеш! І воно теж є складовою упора. "Узкое ведение" - на цьому етапі воно не потрібно. Бо стосується виключно паралельних лиж. "Корпус в долину" - невід'ємна частина п.5, який, в свою чергу, є невід'ємною частиною техніки упора. "Катать до блеска" - все треба катати. Це називається "працювати". "5. Работа рук. Нет укола - нет поворота." Див. вище. "6. Длинный скользящий поворот с постепенным сокращением радиуса дуг." Без проблем виконується з упора, але я не став би робити це певним етапом. "7. Серии длинных/коротких поворотов, за лидером и/или по "чарликам"" Аналогічно. П.6 і 7 ефективніше використати на стадії накату під наглядом. "8. Прохождение коротких очень крутых участков - поочередно боковым соскальзыванием, "падающий лист", сверх-короткими поворотами. 8. Если есть - пересечение по пологому траверсу бугристых участков без поворотов." П.8.1 виконується з упора на заключних стадіях навчання. Терміни і елементи паралельних лиж ми поки що не чипаємо. П.8.2 як підготовка до опанування п.9, який за бажанням може бути частиною заключних етапів навчання техниці поворота з упора. "9. Повороты между буграми. Умение читать рельеф." За бажанням. Упор дозволяє. Аби до того дійшло...:) От і все. Це по тих пунктах, що ти написав. А чому ти станеш на цьому? Так, може я некорректно висловився. Ти не станеш, а втратиш більше 90% своїх учнів. Тому, що: " Це ПЕРША серед рівних, повноцінна техніка! Повноцінна, бо дозволяє "райдеру" безпечно почувати себе скрізь, незалежно від... та від всього незалежно, крім фізичного стану звісно." Це техніка, завдячуючи якій, навіть поважна матрона, гарна та й пишна, буде почувати себе легоньким метеликом на схилі. Після опанування упору далі підуть одиниці. Бо паралельні лижі потребують гарної фізичної підготовки і величезного бажання катати краще, ніж переважна більшість. Можна говорити і за це, але то аж ніяк не " Педагогика обучения начининающих ГЛ". |
ничо, товарици! форум пережил кс-атаку летом и теперь устоит:)
|
@sanyana, или ты меня не очень понял, или я не внятно выразился.
Цитата:
Обычно это два блока, по одному или несколько одно- или двух-часовых занятий, чаще индивидуально: от нуля до плуга/упора, от упора до поворота на параллельных лыжах. Между занятиями могут пройти дни, недели, иногда даже сезоны. Есть другой тип обучения - лыжная школа для населения , которая не привязана к какой-то конкретной базе, а по договору с разными базами проводит свои мероприятия в один или несколько дней, а не часов. Понятно, что тактика и методика одно- или двухчасовых занятий отличается от занятий на день или несколько, поэтому такие школы на основе стандартной методики разрабатывают нечто свое. Никакого противоречия в одном и втором варианте нет, оно успешно существует параллельно, иногда даже неплохо дополняет друг друга. Цитата:
При движении по траверсу на параллельных лыжах отвести пятку верхней лыжи в сторону. Ведение нижней лыжи не изменять. Перенести вес на верхнюю лыжу, закантовать и прогнуть ее, начиная с носка. Дождаться, пока лыжа выполнит поворот за счет своей геометрии. При выходе на траверс приставить внутреннюю лыжу и продолжить движение на параллельных лыжах. В самом деле, упор заканчивается на 3-м пункте и далее не применяется. Все, что далее - выполняется на параллельных лыжах. |
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Чому тоді вчать і чиї то інструктори, які (по твоїм словам) розгубились на Буковелі??? Ти нічого не переплутав? Те, що написано вище, не потребує відповіді мені чи будь-кому. Просто розберися сам для себе. Я ж хочу повернутися до того, з чого все почалось. Ти спитав, чи буде доцільною і ефективною твоя послідовність навчання від нуля. Замість "плуг-упор-начальный карвинг - дуги большого радиуса" практикувати: " от нуля до плуга/упора, от упора до поворота на параллельных лыжах". Ну звісно, звісно буде!!! Бо я вже писав тоді, що ця "інструкція" вже придумана! Придумана давно! Прикласти її до карвінгової лижи вийде лише на етапі паралельних лиж, і аж ніяк не на етапі поворота з упора. Цитата:
Наполягаючи на своєму, тобі доведеться втратити багато часу, росповідаючи, чому в упорі ми кантуємо лижу для того, що б повернути, а на паралельних відпускаємо. І в чому сенс? Ось так виглядає упор на початковій стадії в розумінні сучасної гірськолижної школи Франції: https://player.vimeo.com/video/38151385" width="640" height="560" frameborder="0" webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen Цитата:
Цитата:
Ось це: "плуг-упор-начальный карвинг - дуги большого радиуса"? Чи ось це: "от нуля до плуга/упора, от упора до поворота на параллельных лыжах"? Якщо ти можеш цитувати... то якось логічно було б викласти весь документ! Бо я зайшов на твій сайт, тицьнув "методика" і... зачитався... ніасіліл. Це не "шуточки". Занадто часто ви оперуєте документом, який ніхто не бачив. Любого "райдера-початківця" цікавить, що, як і на якому етапі йому збираються продавати. І за який час він це отримає. А може я помиляюсь? |
какая роскошная простыня)
|
Часовий пояс GMT +2. Поточний час: 17:32. |